Jump to content

Padła sonda AFR


raison
 Share

Recommended Posts

Najprawdopodniej padła taka sonda, ta pierwsza za turbo :wink: Duże kuku dla silnika może takie coś zrobić? Check się świeci, skasowany po odpaleniu samochodu od razu się zapala. Auto jeździ normalnie. Tak się zastanawiam, czy wydawać 800-900zł na nową czy wstawiać przelotowy DP i stroić (i tak miałem zamiar to w niezbyt odległej przyszłości robić).

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodniej padła taka sonda, ta pierwsza za turbo :wink: Duże kuku dla silnika może takie coś zrobić? Check się świeci, skasowany po odpaleniu samochodu od razu się zapala. Auto jeździ normalnie. Tak się zastanawiam, czy wydawać 800-900zł na nową czy wstawiać przelotowy DP i stroić (i tak miałem zamiar to w niezbyt odległej przyszłości robić).

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Pewnie grzałka padła.

Bezwzględnie wymienić.

Link to comment
Share on other sites

Pewnie grzałka padła.

 

Pan w serwisie coś o jakiejś grzałce mówił :mrgreen: Często się to zdarza w tym aucie? Trochę już kmów strzeliło i do tego BOV pewnie mógł się też przyczynić :twisted:

Dzięki za odpowiedź :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Pewnie grzałka padła.

 

Pan w serwisie coś o jakiejś grzałce mówił :mrgreen: Często się to zdarza w tym aucie? Trochę już kmów strzeliło i do tego BOV pewnie mógł się też przyczynić :twisted:

Dzięki za odpowiedź :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Nie nazbyt często, ale jeżeli już, to najczęściej.

Link to comment
Share on other sites

Auto jeździ normalnie.

A nie pali duzo wiecej?

Tak się zastanawiam, czy wydawać 800-900zł na nową czy wstawiać przelotowy DP i stroić (i tak miałem zamiar to w niezbyt odległej przyszłości robić).
jako napisał/a:

Bezwzględnie wymienić.

 

Ale po co? Nie lepiej wylaczyc wyswietlanie bledu w kompie?

O ile mi wiadomo, to ta sonda jest niezbedna przy seryjnym kompie.

raison, podpowiem Ci, zebys sie zainteresowal sonda uniwersalna firmy Bosch - kosztuje chyba 250 PLN.

Link to comment
Share on other sites

Ale po co? Nie lepiej wylaczyc wyswietlanie bledu w kompie?

 

Też właśnie o to mi chodziło czy ona aby taka potrzebna :mrgreen:

 

podpowiem Ci, zebys sie zainteresowal sonda uniwersalna firmy Bosch - kosztuje chyba 250 PLN

 

Cena kusząca, ale nie wiem dokładnie jaka to ma być, 4 czy 5 żyłowa albo jeszcze jakaś inna :mrgreen: Poza tym w serwisie mają ją chyba od ręki także pewnie podjadę i wymienię.

 

Dzięki Panowie za rady.

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Bezwzględnie wymienić.

Ale po co? Nie lepiej wylaczyc wyswietlanie bledu w kompie?

 

Kuba zastanów się, jeszcze żeby chodziło o tą za katalizatorem, ale chodzi o pierwszą sondę.

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodniej padła taka sonda, ta pierwsza za turbo :wink:

Niby pisze ze pierwsza i na koncu jest ten usmieszek, ale pisze ze za turbo i pisze o wymianie DP. Domyslam sie ze jednak chodzi o druga sonde i bez niej mozna sie obejsc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...