marcinch Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam, Przestały mi się podświetlac wskaźniki temperatury silnika i poziomu paliwa. Czy w GT MY99 da się jakoś łatwo wymienic żarówki czy trzeba pół deski rozebrac? Z gory dzieki za podpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 marcinch, odkręcasz górny plastik w daszku zegarów (bodaj dwie śruby), potem odkręcasz same zegary - też chyba dwie śruby i wywlekasz całość odpinając ewentualnie wtyki od wiązek kabli. Żarówki znajdziesz po drugiej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Mialem to, z tym ze u mnie wystarczylo trzepnac umiarkowanie mocno od gory w obudowe zegarow i sie naprawilo, dziala do dzis sprobuj najpierw tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 u mnie tez tak naprawilem podswietlanie pokretel nawiewu dziala 2 lata juz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Naprawione! Dzieki za fachowe porady:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczluk Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 u mnie tez tak sie ostatnio zrobilo, nie ma podswietlenia polowy obrotomierza, mozesz podpowiedziec gdzie kupic zarowki? i jeszcze tak myslalem zeby moze wymienic wszystkie na niebieskie, zeby pasowalo do podswietlenia turbo timera tylko ze tam jest jeszcze zegarek cyfrowy co swieci na zielono, to da sie go jakos zmienic na niebieski tez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 kaczluk, nie wiem gdzie kupic zarowki bo "naprawilem" podswietlanie metoda wskazana przez Giechu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczluk Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 chyba tez na poczatek zastosuje ta metode szkoda tylko ze w ten sposob pewnie nie uda sie zmienic koloru podswietlenia :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Koledzy, jakie tam żarówki wchodzą? Właśnie mi jedna się przepaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Koledzy, jakie tam żarówki wchodzą? Właśnie mi jedna się przepaliła takie jak do postojówek i kierunków bocznych. W5W wciskowe. Bardzo prosto się wymienia. Polecam wymienic odrazu wszytskie na nowe i wyczyscic tarcze zegarów, efekt piorunujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 K1_Czarny, wielkie dzięki Rozumiem, że to jest spokojnie do ogarnięcia w poł godzinki? Czyli te dwie śrubki nad zegarami, dwie do zegarow i wyciagam zestaw, tak? Wychodzi bez problemu czy trzeba kiere demontowac? Ile jest tam żarówek? Żarówki nada sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczluk Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 wczoraj wymienialem, tam sa roznego typu zaroweczki, ja mialem spalone dwie po prawej stronie podswietlajace obrotomierz, nie wiem dokladnie jaki to spec bo nie kupowalem tylko znajomy mi przyniosl, ale one byly bardzo malutkie 1.2 watowe, nie pamietam dokladnie ale wieksza zaroweczka byla chyba tylko w okolicach podswietlenia zegarka. Sprawa demontazu to odkrecasz dwie srubki w daszku i wyciagasz go do siebie u dolu sa dwa zatrzaski, nastepnie zobaczysz 3 srubki mocujace zegary, jedna u gory i dwie u dolu. i to tyle. jeszcze zanim wyjmiesz zegary odlacz 3 wiazki przewodow podlaczone z tylu do zegarow. obudowy zegarow nie trzeba rozbierac bo zarowki wyciagasz z tylu, wyglada to tak jak pokretlo, przekrecsz pol obrotu i wyciagasz obudowe w ktorej siedzi zaroweczka, latwizna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 kaczluk, a mógłbyś mi na necie znaleźć takie żaróweczki, żebym wiedział co kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 to dziwne, u mnie są wszytskie W5W, jedynie w kontrolkach były te mniejsze. A obudowe i tak warto rozebrac i umyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 U mnie przepalila sie konkretnie chya jedna ktora podswietla predkosciomierz w zakresie 0-120 I tylko polowa swieci i mnie irytuje :???: Chyba kupie W5W i dzisiaj to dziadostwo rozbiore i zajrze co tam świeci K1_Czarny, a po ktorej stronie czysciles tarcze? Od spodu czy od zewnątrz? Rozumiem ze rozkladales calą obudowę zegarów? Mozna coś spieprzyc przy tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 warto dodac, ze duzym ulatwieniem jest opuszczenie kierownicy na sam dol. latwiej wyjac i wlozyc licznik. zaroweczki rzeczywiscie sa rozne. zarowno w5w jak i te mniejsze. zepsuc raczej nic sie nie da, ale trzeba uwazac na plastikowe elementy obudowy licznika aby ich nie polamac, bo sily troszke trzeba uzyc przy montazu i demontazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczluk Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 to dziwne, u mnie są wszytskie W5W, jedynie w kontrolkach były te mniejsze. U mnie wlasnie to te mniejsze podswietlaja obrotomierz i predkosciomierz. Takie same jak do kontrolek. kaczluk, a mógłbyś mi na necie znaleźć takie żaróweczki, żebym wiedział co kupić Cos takiego mi sie wyguglowalo 1.2wat 12v to to co ja wymienilem. http://www.interlumen.com/12v-12w-w2x46 ... -2576.html Kupisz je pewnie wszedzie, bo wygladaja na standardowe. Wpinasz je tylko w okragle montowanie co wyglada jak pokretelko z tylu obudowy zegarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Wtrące się trochę w temat :wink: Macie może pomysł gdzie kupić te śmieszne żaróweczki z zielonym karturkiem które siedzą w regulacji świateł w GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Posumowując. Roboty jest na 20 minut. Tak jak pisaliście - śrubek 5szt, kiere trzeba opuścić i wszystko wychodzi jak na talerzu Kostki z zegarów wypina się w 20 sekund. Żaróweczki to: 2szt W5W, 2 szt 1,2W (T5 chyba) i reszta (nie liczylem ale chyba coś kolo 6-8 sztuk) to takie większe T5 (3W). Zegarów nie rozbieralem, bo nie chcialem nic popsuć, ale sam zabieg wymiany żaróweczek to pikuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 cześć, a można zamienić prędkościomierz z obrotomierzem miejscami? wymiary są takie same w bugu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Podpinam się pod temat z pytaniem jakie żaróweczki są w podświetleniu konsoli środkowej w GTku MY98 i czy jest to duża filozofia żeby je wymienić czy podobnie jak w podświetleniu zegarów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Mialem to, z tym ze u mnie wystarczylo trzepnac umiarkowanie mocno od gory w obudowe zegarow i sie naprawilo, dziala do dzis sprobuj najpierw tego u mnie nie działało podświetlenie wskaźnika poliwa i temperatury - mój poprzednik przez pół roku, ja przez jakiś rok żyliśmy w nieświadomości... postanowiłem tak z czystej ciekawości potraktowac zegary z pięści i... działa! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 potwierdzam że robutka nie robota szybka i prosta 2 m-ce temu wymieniłem i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 A ja właśnie wymieniłem wszystkie żaróweczki na czerwone diody. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJA i SZWED Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Dyzio_d po opisie rozumiem że wymieniałeś w wueriksiaku? Jak teraz masz podświetlone zegary? Widać w dzień że są czerwone czy jest tak jak przy zielonych(w dzień białe)? Ile i jakich diodek tam weszło????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się