marcinch Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Witam, Przestały mi się podświetlac wskaźniki temperatury silnika i poziomu paliwa. Czy w GT MY99 da się jakoś łatwo wymienic żarówki czy trzeba pół deski rozebrac? Z gory dzieki za podpowiedzi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 marcinch, odkręcasz górny plastik w daszku zegarów (bodaj dwie śruby), potem odkręcasz same zegary - też chyba dwie śruby i wywlekasz całość odpinając ewentualnie wtyki od wiązek kabli. Żarówki znajdziesz po drugiej stronie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Mialem to, z tym ze u mnie wystarczylo trzepnac umiarkowanie mocno od gory w obudowe zegarow i sie naprawilo, dziala do dzis sprobuj najpierw tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 u mnie tez tak naprawilem podswietlanie pokretel nawiewu dziala 2 lata juz:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinch Posted June 23, 2009 Author Share Posted June 23, 2009 Naprawione! Dzieki za fachowe porady:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczluk Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 u mnie tez tak sie ostatnio zrobilo, nie ma podswietlenia polowy obrotomierza, mozesz podpowiedziec gdzie kupic zarowki? i jeszcze tak myslalem zeby moze wymienic wszystkie na niebieskie, zeby pasowalo do podswietlenia turbo timera tylko ze tam jest jeszcze zegarek cyfrowy co swieci na zielono, to da sie go jakos zmienic na niebieski tez? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinch Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 kaczluk, nie wiem gdzie kupic zarowki bo "naprawilem" podswietlanie metoda wskazana przez Giechu:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczluk Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 chyba tez na poczatek zastosuje ta metode szkoda tylko ze w ten sposob pewnie nie uda sie zmienic koloru podswietlenia :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepikus Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Koledzy, jakie tam żarówki wchodzą? Właśnie mi jedna się przepaliła Link to comment Share on other sites More sharing options...
K1_Czarny Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Koledzy, jakie tam żarówki wchodzą? Właśnie mi jedna się przepaliła takie jak do postojówek i kierunków bocznych. W5W wciskowe. Bardzo prosto się wymienia. Polecam wymienic odrazu wszytskie na nowe i wyczyscic tarcze zegarów, efekt piorunujący Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepikus Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 K1_Czarny, wielkie dzięki Rozumiem, że to jest spokojnie do ogarnięcia w poł godzinki? Czyli te dwie śrubki nad zegarami, dwie do zegarow i wyciagam zestaw, tak? Wychodzi bez problemu czy trzeba kiere demontowac? Ile jest tam żarówek? Żarówki nada sie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczluk Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 wczoraj wymienialem, tam sa roznego typu zaroweczki, ja mialem spalone dwie po prawej stronie podswietlajace obrotomierz, nie wiem dokladnie jaki to spec bo nie kupowalem tylko znajomy mi przyniosl, ale one byly bardzo malutkie 1.2 watowe, nie pamietam dokladnie ale wieksza zaroweczka byla chyba tylko w okolicach podswietlenia zegarka. Sprawa demontazu to odkrecasz dwie srubki w daszku i wyciagasz go do siebie u dolu sa dwa zatrzaski, nastepnie zobaczysz 3 srubki mocujace zegary, jedna u gory i dwie u dolu. i to tyle. jeszcze zanim wyjmiesz zegary odlacz 3 wiazki przewodow podlaczone z tylu do zegarow. obudowy zegarow nie trzeba rozbierac bo zarowki wyciagasz z tylu, wyglada to tak jak pokretlo, przekrecsz pol obrotu i wyciagasz obudowe w ktorej siedzi zaroweczka, latwizna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepikus Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 kaczluk, a mógłbyś mi na necie znaleźć takie żaróweczki, żebym wiedział co kupić Link to comment Share on other sites More sharing options...
K1_Czarny Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 to dziwne, u mnie są wszytskie W5W, jedynie w kontrolkach były te mniejsze. A obudowe i tak warto rozebrac i umyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepikus Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 U mnie przepalila sie konkretnie chya jedna ktora podswietla predkosciomierz w zakresie 0-120 I tylko polowa swieci i mnie irytuje :???: Chyba kupie W5W i dzisiaj to dziadostwo rozbiore i zajrze co tam świeci K1_Czarny, a po ktorej stronie czysciles tarcze? Od spodu czy od zewnątrz? Rozumiem ze rozkladales calą obudowę zegarów? Mozna coś spieprzyc przy tym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 warto dodac, ze duzym ulatwieniem jest opuszczenie kierownicy na sam dol. latwiej wyjac i wlozyc licznik. zaroweczki rzeczywiscie sa rozne. zarowno w5w jak i te mniejsze. zepsuc raczej nic sie nie da, ale trzeba uwazac na plastikowe elementy obudowy licznika aby ich nie polamac, bo sily troszke trzeba uzyc przy montazu i demontazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczluk Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 to dziwne, u mnie są wszytskie W5W, jedynie w kontrolkach były te mniejsze. U mnie wlasnie to te mniejsze podswietlaja obrotomierz i predkosciomierz. Takie same jak do kontrolek. kaczluk, a mógłbyś mi na necie znaleźć takie żaróweczki, żebym wiedział co kupić Cos takiego mi sie wyguglowalo 1.2wat 12v to to co ja wymienilem. http://www.interlumen.com/12v-12w-w2x46 ... -2576.html Kupisz je pewnie wszedzie, bo wygladaja na standardowe. Wpinasz je tylko w okragle montowanie co wyglada jak pokretelko z tylu obudowy zegarow Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Wtrące się trochę w temat :wink: Macie może pomysł gdzie kupić te śmieszne żaróweczki z zielonym karturkiem które siedzą w regulacji świateł w GT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepikus Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Posumowując. Roboty jest na 20 minut. Tak jak pisaliście - śrubek 5szt, kiere trzeba opuścić i wszystko wychodzi jak na talerzu Kostki z zegarów wypina się w 20 sekund. Żaróweczki to: 2szt W5W, 2 szt 1,2W (T5 chyba) i reszta (nie liczylem ale chyba coś kolo 6-8 sztuk) to takie większe T5 (3W). Zegarów nie rozbieralem, bo nie chcialem nic popsuć, ale sam zabieg wymiany żaróweczek to pikuś Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 cześć, a można zamienić prędkościomierz z obrotomierzem miejscami? wymiary są takie same w bugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatLove Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Podpinam się pod temat z pytaniem jakie żaróweczki są w podświetleniu konsoli środkowej w GTku MY98 i czy jest to duża filozofia żeby je wymienić czy podobnie jak w podświetleniu zegarów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Mialem to, z tym ze u mnie wystarczylo trzepnac umiarkowanie mocno od gory w obudowe zegarow i sie naprawilo, dziala do dzis sprobuj najpierw tego u mnie nie działało podświetlenie wskaźnika poliwa i temperatury - mój poprzednik przez pół roku, ja przez jakiś rok żyliśmy w nieświadomości... postanowiłem tak z czystej ciekawości potraktowac zegary z pięści i... działa! :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 potwierdzam że robutka nie robota szybka i prosta 2 m-ce temu wymieniłem i działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 A ja właśnie wymieniłem wszystkie żaróweczki na czerwone diody. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA i SZWED Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Dyzio_d po opisie rozumiem że wymieniałeś w wueriksiaku? Jak teraz masz podświetlone zegary? Widać w dzień że są czerwone czy jest tak jak przy zielonych(w dzień białe)? Ile i jakich diodek tam weszło????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now