Jump to content

regulator ciśnienia paliwa - czy warto


motorajdy
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam sie czy warto zamontowac zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa żeby ciśnienie było stałe, słyszałem ze po zamontowaniu wydajniejszej i mocniejszej pomy walbro seryjny regulator nie daje rady.

 

co o tym myslicie, co warto założyc?

Link to comment
Share on other sites

ok, ale czy jak pompa daje 6 to seryjny zawór jest w stane szybko reagowac przy tak dużym ciśnieniu i czy na wolnych i małych obrotech nie bedzie go zalewac?

dzięki za sugestie, bo mnie jeden z kolegów namawiał na te zmiany ale skoro tak to po co kombinowac

Link to comment
Share on other sites

bedziesz ladowal 3 bary na turbo? ;)

Bo w new age sti chyba na odlaczonym podcisnieniu od regulatora powinno byc 3 bary... a dalej to juz kwestia w znacznej mierze tego ile ladujesz... I pompa ma dostarczyc odpowiednia ilosc paliwa przy danym cisnieniu.

Generalnie jesli masz zdrowy regulator cisnienia, to pewnie martwic sie za bardzo nie ma czym i po co kombinowac.

Owszem, jest sporo historii o tym, ze przy wydajniejszej pompie paliwa seryjny moze miec problemy i popuszczac - ale podejrzewam, ze wiekszosc tego typu problemow, to pewnie problemy starszych, nie do konca prawidlowo pracujacych regulatorow?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...