motorajdy Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zastanawiam sie czy warto zamontowac zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa żeby ciśnienie było stałe, słyszałem ze po zamontowaniu wydajniejszej i mocniejszej pomy walbro seryjny regulator nie daje rady. co o tym myslicie, co warto założyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 a w jaka moc celujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 moc jest niby 251kM bo jest zmieniony komp Z4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 bez sensu przy takiej mocy - seria sobie bardzo dobrze poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 ok, ale czy jak pompa daje 6 to seryjny zawór jest w stane szybko reagowac przy tak dużym ciśnieniu i czy na wolnych i małych obrotech nie bedzie go zalewac? dzięki za sugestie, bo mnie jeden z kolegów namawiał na te zmiany ale skoro tak to po co kombinowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 nie bedzie - poda tyle ile ma podac o ile jest sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 bedziesz ladowal 3 bary na turbo? Bo w new age sti chyba na odlaczonym podcisnieniu od regulatora powinno byc 3 bary... a dalej to juz kwestia w znacznej mierze tego ile ladujesz... I pompa ma dostarczyc odpowiednia ilosc paliwa przy danym cisnieniu. Generalnie jesli masz zdrowy regulator cisnienia, to pewnie martwic sie za bardzo nie ma czym i po co kombinowac. Owszem, jest sporo historii o tym, ze przy wydajniejszej pompie paliwa seryjny moze miec problemy i popuszczac - ale podejrzewam, ze wiekszosc tego typu problemow, to pewnie problemy starszych, nie do konca prawidlowo pracujacych regulatorow? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się