Skocz do zawartości

regulator ciśnienia paliwa - czy warto


motorajdy

Rekomendowane odpowiedzi

ok, ale czy jak pompa daje 6 to seryjny zawór jest w stane szybko reagowac przy tak dużym ciśnieniu i czy na wolnych i małych obrotech nie bedzie go zalewac?

dzięki za sugestie, bo mnie jeden z kolegów namawiał na te zmiany ale skoro tak to po co kombinowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz ladowal 3 bary na turbo? ;)

Bo w new age sti chyba na odlaczonym podcisnieniu od regulatora powinno byc 3 bary... a dalej to juz kwestia w znacznej mierze tego ile ladujesz... I pompa ma dostarczyc odpowiednia ilosc paliwa przy danym cisnieniu.

Generalnie jesli masz zdrowy regulator cisnienia, to pewnie martwic sie za bardzo nie ma czym i po co kombinowac.

Owszem, jest sporo historii o tym, ze przy wydajniejszej pompie paliwa seryjny moze miec problemy i popuszczac - ale podejrzewam, ze wiekszosc tego typu problemow, to pewnie problemy starszych, nie do konca prawidlowo pracujacych regulatorow?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...