TomS Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Od wczoraj mam problemik. Podczas hamowania silnikiem zapala mi się kontrolka "check engine" (nie zawsze). I tu najlepsze: wystarczy, że dotknę pedał gazu to kontrolka gaśnie. W żadnym innym przypadku kontrolka się nie zapala. Dodam, że nie stwierdziłem żeby auto inaczej się zachowywało - przyspiesza jak zwykle, silnik pracuje jak zwykle, zużycie paliwa na "normalnym" poziomie... Pytanie 1: Czy ktoś się z czymś takim spotkał?, Pytanie 2: Czy można odczytać błędy nie podłączając się w serwisie (np w Toyocie zwierało się 2 piny w kostce i kontrolka check engine migała określoną ilość razy w zależności od błędu). P.S. Dotyczy SI turbianki z 98 roku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Pewnie jest jakis problem i najlepiej zrobic odczyt komputera. W subaru jest mozliwosc zwierac piny, ale jak to zrobic to nie wiem. Powinienem w najblizszym czasie dostac program z takimi wskazowkami, moze cos bedzie na ten temat. W moim GT z 98 roku mialem problem z silnikiem i nie swiecilo check engine, jednak po szczytaniu komputera byl blad, widocznie nie na tyle powazny aby zapalila sie kontrolka. W wiekszosci jak sie swieci check engine to jest cos powazniejszego. Moze jeszcze istniec problem w paliwie. Swojego czasu jak wlalem paliwo z jakies stacji na odludziu mialem problem zapalilo sie check engine auto jakby palilo na 3 gary. Zatrzymalem sie odczekalem 15 min. i bylo OK, po zalaniu do pelna na innej stacji problem juz sie nie powtorzyl i nie bylo zadnego bledu komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Od wczoraj mam problemik. Podczas hamowania silnikiem zapala mi się kontrolka "check engine" (nie zawsze). I tu najlepsze: wystarczy, że dotknę pedał gazu to kontrolka gaśnie. W żadnym innym przypadku kontrolka się nie zapala. Dodam, że nie stwierdziłem żeby auto inaczej się zachowywało - przyspiesza jak zwykle, silnik pracuje jak zwykle, zużycie paliwa na "normalnym" poziomie... Pytanie 1: Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Tak w ciemno (bez czytania kodów serwisowych) to ja bym zaryzykował problemy z przytkanym katalizatorem albo rozszczelniony wydech. Podobno komputer przy nieprawidłowym ciśnieniu w wydechu, potrafi zapalić taką kontrolkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaciat Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Odpowiedź na pytanie nr 2 znajdziesz w tej dyskusji http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101669 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 14 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Dzięki bardzo za podpowiedzi - przydadzą się na przyszłość, bo jak postraszyłem Subarę że do doktora pojedzie to nagle jej przeszło i wszystko jest ok Takie samochody to ja lubię - samonaprawiające się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaello Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Mialem kiedys to samo w Forysiu S-Turbo jak gamonie wlali mi prawie 6,5 l oleju (zamiast 4,5). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 6.5 L to masz szczescie ze tylko kontroka swiecila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Jeżeli problem z kontrolką by się powtarzał to sugeruje sprawdzić "przepustnice" spalin, czy jak to się nazywa fachowo. Jeżeli się zatkała to mogą być takie cyrki. Ja tak miałem ale w Oplu. Skopało mi to katalizator. Pozdrawiam CracowDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się