MARKO RALLY Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Może mi ktoś w skrócie napisać jakie są różnice (mechaniczne nie stylistyczne) pomiędzy STI 03,04,05,06 ? Oczywiście bez wersji hamerykańskich, które mnie nie interesują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 MARKO RALLY, STi MY03/04: -brak DCCD(był w wersji Solberg Edition) -piasty 5x100 -silnik 2.0l 265KM STi MY05: -piasty 5x114,3 -większy rozstaw kół z tyłu -silnik 2.0l 265KM -na zamówieie był dostępny DCCD pierwszej generacji STI MY06: -seryjnie montowane DCCD drugiej generacji -piasty 5x114,3 -silnik 2.5l 280KM STI MY07: -silnik 2.5l 280KM -seryjnie montowane DCCD drugiej generacji -piasty 5x114,3 -z tyłu zastosowano dyfer typu Torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 STi MY05:-piasty 5x114,3 -większy rozstaw kół z tyłu -silnik 2.0l 265KM -na zamówieie był dostępny DCCD pierwszej generacji Rozstaw kół jest też większy z przodu. Zwiększono również rozstaw osi o 15mm. Gdzieś też czytałem, że 05 jest lżejszy o 15 kg. Z przodu zmieniono dyfer na helikalny (wcześniej suretrack). Auto ma też dodany czujnik prędkości kątowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Dzięki, mniej więcej o to mi chodziło. Skrzynia biegów ta sama ? Jaka jest różnica między DCCD pierwszej generacji a drugiej ? Co daje Torsen z tyłu w MY07 ? Jaki ma wpływ na prowadzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jaka jest różnica między DCCD pierwszej generacji a drugiej ? :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=112272 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 -piasty 5x100 -piasty 5x114,3 co to daje?-brak DCCD czyli wiskoza tak jak w GT ?-z tyłu zastosowano dyfer typu Torsen co to daje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 czyli wiskoza tak jak w GT ? Nie - jak w STI . Tyle tylko, że nie ma możliwości ręcznego ustawienia wstępnego spięcia dyfrów. co to daje? Nic. co to daje ? Inna technologia. Realnie - raczej niewiele. Zwiększono również rozstaw osi o 15mm. Gdzieś też czytałem, że 05 jest lżejszy o 15 kg.Z przodu zmieniono dyfer na helikalny (wcześniej suretrack). Auto ma też dodany czujnik prędkości kątowej. A toś się wyedukował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Co daje Torsen z tyłu w MY07 ? Jaki ma wpływ na prowadzenie ? torsen mocniej spina jak mocniej dodasz gazu - mialem MX5tke z torsenem i duzo sie nim bawilem, głowna zaleta taka ze jak parkujesz z malym gazem to nie ma naprezen, poza tym jest niezniszczalny (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Co daje Torsen z tyłu w MY07 ? Jaki ma wpływ na prowadzenie ? torsen mocniej spina jak mocniej dodasz gazu - mialem MX5tke z torsenem i duzo sie nim bawilem, głowna zaleta taka ze jak parkujesz z malym gazem to nie ma naprezen, poza tym jest niezniszczalny (chyba) chyba.....a audi S2 quattro mi się wychrupał, chyba od bezlitosnych cięć hydraulicznym ręcznym..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 -piasty 5x100 -piasty 5x114,3 co to daje? (...) mocniejsze lozyska (nie wystepuje zjawisko "knock back") + wiekszy wybor felg, wchodzacych na zaciski Brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 -piasty 5x100 -piasty 5x114,3 co to daje? (...) mocniejsze lozyska (nie wystepuje zjawisko "knock back") + wiekszy wybor felg, wchodzacych na zaciski Brembo Eddie, z tym większym wyborem felg to chyba trochę podkoloryzowałeś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 -piasty 5x100 -piasty 5x114,3 co to daje? (...) mocniejsze lozyska (nie wystepuje zjawisko "knock back") + wiekszy wybor felg, wchodzacych na zaciski Brembo Eddie, z tym większym wyborem felg to chyba trochę podkoloryzowałeś.... nie sledze zbyt dokladnie tematu, ale odnosze pobiezne wrazenie, ze wybor felg (szczegolnie uzywanych) do STi z 5x114.3 jest znacznie wiekszy niz do STi z 5x100 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 nie wystepuje zjawisko "knock back" A cóż to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A cóż to jest? Przeciwieństwo knock-forward. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Może mi ktoś w skrócie napisać jakie są różnice (mechaniczne nie stylistyczne) pomiędzy STI 03,04,05,06 ? Oczywiście bez wersji hamerykańskich, które mnie nie interesują. Kup sobie wolnossaka, i tak wolno jeździsz :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A cóż to jest? Subaru z 5x100 ma słabe łożyska. Przy dość agresywnej geometrii i jeździe po zakrętach zaczyna pracować piasta z tarczą hamulcową i rozpycha klocki, co powoduje wpadnięcie pedału hamulca przy pierwszym hamowaniu. MARKO RALLY --> PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Subaru z 5x100 ma słabe łożyska. Przy dość agresywnej geometrii i jeździe po zakrętach zaczyna pracować piasta z tarczą hamulcową i rozpycha klocki, co powoduje wpadnięcie pedału hamulca przy pierwszym hamowaniu. To prawda, ale można się do tego przyzwyczaić. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 To prawda, ale można się do tego przyzwyczaić. :wink: No wiadomo. Jeszcze dopiszę, że problem się pojawia pod warunkiem POSIADANIA hamulców - kierowników GTków i WRXów z seryjnymi zaciskami to zjawisko nie dotyczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 To prawda, ale można się do tego przyzwyczaić. :wink: No wiadomo. Jeszcze dopiszę, że problem się pojawia pod warunkiem POSIADANIA hamulców - kierowników GTków i WRXów z seryjnymi zaciskami to zjawisko nie dotyczy . Ty mądrala, nie zostały Ci egzaminy jeszcze jakieś? Na szuterku ten GT-kowe 4 tłoki dają rade. Na asfalcie w normalnych warunkach też. Na słomce nie narzekałem na brak hebli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Na słomce nie narzekałem na brak hebli Bo na słomce masz max 140km/h.Jedź na Poznań to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A cóż to jest? Subaru z 5x100 ma słabe łożyska. Przy dość agresywnej geometrii i jeździe po zakrętach zaczyna pracować piasta z tarczą hamulcową i rozpycha klocki, co powoduje wpadnięcie pedału hamulca przy pierwszym hamowaniu. oooo to to mam u siebie. nie ma na to rady? (oczywiscie oporcz przejscia na 5x114). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Podobno pływające tarcze w jakiś sposób eliminują problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Czyli co? TTTM czy zmieniac lozyska?chyba trzeba troche wiecej zmienic niz tylko lozyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 chyba trzeba troche wiecej zmienic niz tylko lozyska "Trochę" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Aha dzięki. Kojarzę ten problem, nie wiedziałem, że tak się zwie :wink: W pierwszej chwili myślałem, że chodzi o klikające półosie. Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się