Skocz do zawartości

kółko rozrządu Legacy Turbo 93 a GT 96


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

Łowcy Pomuków uwaga! Mam pytanie, czy małe kółko rozrządu w Legacu Turbo z 93 roku jest identyczne jak w Imprezie GT MY96? problem w tym, że po zaflancowaniu motoru od Legaca do Imprezy i po zmianie wiązki silnikowej i kolektora dolotowego na oryginalne od GT, auto nie daje się odpalić. Przyjechało w worku, bez silnika, nie ma oryginalnych gratów żeby na tym odpalić. Iskry nie ma lub jest strasznie dychawiczna, wiekszość tematów posprawdzana, być może te wystające z kółka wypustki które czyta czujnik położenia wału są inne i dlatego nie pali? czy ktoś to już przerabiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łowcy Pomuków uwaga! Mam pytanie, czy małe kółko rozrządu w Legacu Turbo z 93 roku jest identyczne jak w Imprezie GT MY96? problem w tym, że po zaflancowaniu motoru od Legaca do Imprezy i po zmianie wiązki silnikowej i kolektora dolotowego na oryginalne od GT, auto nie daje się odpalić. Przyjechało w worku, bez silnika, nie ma oryginalnych gratów żeby na tym odpalić. Iskry nie ma lub jest strasznie dychawiczna, wiekszość tematów posprawdzana, być może te wystające z kółka wypustki które czyta czujnik położenia wału są inne i dlatego nie pali? czy ktoś to już przerabiał?

 

koła rozrządu są najprawdopodobniej takie same, rózni sie z tego co pamietam koło zębate ale na wale głównym, są przesuniete wyciecia z tego co pamietam, ale głowy nie dam uciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...