filester Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Zczytałem u siebie z kompa błąd nr 45 wg tabelki która znalazłem w sieci jest to: Cewka wydatku ciśnienia (turbo) / Obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (wolnossące) Gdzie szukać awarii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Zczytałem u siebie z kompa błąd nr 45 wg tabelki która znalazłem w sieci jest to: Cewka wydatku ciśnienia (turbo) / Obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (wolnossące) Gdzie szukać awarii? selenoid, wężyki, wastgate , Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Pomuk idzie. Błąd wyskakuje już po odpaleniu, nawet po resecie ECU. Jest jakaś metoda na sprawdzenie solenoidu? Czy "machniom" na sprawny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Wg moich tabelek, 45 to pressure sensor, więc raczej powinieneś sprawdzić wężyk do map sensora, i jego połączenia elektryczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Te cienkie wężyki ciśnieniowe mają 4 czy 6 mm ? Pamięta ktoś może? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Te cienkie wężyki ciśnieniowe mają 4 czy 6 mm ?Pamięta ktoś może? jak mnie pamiec nie myli to 4mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Jeszcze jedno pytanie. Czy przy zmianie węży można założyć je trochę krótsze? Czy jest to niedopuszczalne? Po usunięciu oryginalnej puszki filtra powietrza węże wyglądają na nienaturalnie powyginane :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Jeszcze jedno pytanie. Czy przy zmianie węży można założyć je trochę krótsze? Czy jest to niedopuszczalne? Po usunięciu oryginalnej puszki filtra powietrza węże wyglądają na nienaturalnie powyginane :razz: im krotsze wezyki do MAPa tym lepiej. Zobacz jeszcze ten brazowy czujnik. Pressure exchange solenoid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Czy przy zmianie węży można założyć je trochę krótsze? można ale w granicach rozsądku :cool: proponuje założyc jak najbkiższe seryjnych, SAMCO niestety mają tendencję do "puchnięcia " pod wpływem temp. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Bład nr 45 - gdzie to mieszka? Hmmmmmmm? W czechach!!! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Jeszcze jedno pytanie. Czy przy zmianie węży można założyć je trochę krótsze? Czy jest to niedopuszczalne? Po usunięciu oryginalnej puszki filtra powietrza węże wyglądają na nienaturalnie powyginane :razz: im krotsze wezyki do MAPa tym lepiej. Zobacz jeszcze ten brazowy czujnik. Pressure exchange solenoid... Dzięki za czujniki. Zrobione. CE się nie świeci. Winny okazał się "ten brązowy czujnik" :wink: Można zamykać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now