przeemo Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Witam, Mam pytanie co do jazdy z przyczepą Forkiem 2.0MY09 z automatem. Mam zamiar ciągnąć łódź ok 1100kg + masa przyczepy ok 350kg razem 1450kg Czy ktoś ma doświadczenia z ciągnięciem przyczepy o takiej wadze? Jak się zachowuje automat? Dodatkowo mam pytanie z serii czy ten typ tak ma, jazda bez przyczepy i obciążenia gwałtowne dodatnie gazu to redukcja o 2 biegi od razu czerwone pole i bieg w górę trochę to irytujące i zamiast przyśpieszać to miele skrzynią. Przy sytuacji odwrotnej gwałtowne odjęcie gazu przy małej prędkości powoduje zmianę na bieg wyżej z mocnym szarpnięciem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Mam zamiar ciągnąć łódź ok 1100kg + masa przyczepy ok 350kg razem 1450kgCzy ktoś ma doświadczenia z ciągnięciem przyczepy o takiej wadze? a ile kg masz wpisane w dowodzie ze mozesz ciagnac? czy ten typ tak ma, jazda bez przyczepy i obciążenia gwałtowne dodatnie gazu to redukcja o 2 biegi od razu czerwone pole i bieg w górę trochę to irytujące i zamiast przyśpieszać to miele skrzynią. czy ten typ tak ma, jazda bez przyczepy i obciążenia gwałtowne dodatnie gazu to redukcja o 2 biegi od razu czerwone pole i bieg w górę trochę to irytujące i zamiast przyśpieszać to miele skrzynią. pytanie jak gwaltowne? jesli wcisniecie do konca to TTTM Przy sytuacji odwrotnej gwałtowne odjęcie gazu przy małej prędkości powoduje zmianę na bieg wyżej z mocnym szarpnięciem. szarpanie w zadnym wypadku nie jest normalne !!! P.S. sprawdz czy masz chlodnice oleju automatycznej skrzyni biegow (ja w 2008 (stara buda Sports 2.5 N/A mam) bez niej mozesz uszkodzic skrzynie przy ciagnieciu przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeemo Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 W dowodzie jest wpisane max 1500kg dla przyczepy więc tu się mieszczę ale blisko granicy Jak sprawdzić czy jest ta chłodnica? Mój egzemplarz to 2.0 z 4 biegowym automatem z trybem sekwencyjnym rocznik 2008 MY09 kupiony w polskim salonie a więc specyfikacja na nasz rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Chłodnicę oleju skrzyni masz na pewno . Zobacz , czy w dolnej części chłodnicy masz podpięte przewody ze skrzyni . Masz też kontrolkę temperatury oleju skrzyni na desce - pali się po przekręceniu kluczyka a po chwili gaśnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeemo Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Właśnie wróciłem z pierwszej trasy i Forek dał radę, 600km 1300kg na haku. Z ruszaniem hamowaniem i manewrami nie ma najmniejszego problemu, o przyśpieszeniu nie będę wspominał, jada w przedziale 80-100km/h bez problemów w porywach do 120. Jedyna niedogodność do podjazdy pod górę w trybie automatu. Przy 100km/h albo zwalnia do 70 a jak się chce utrzymać prędkość to redukuje na 2. W trybie sekwencyjnym jazda bez problemów redukcja na 3 i pod górę. Średnie spalanie z trasy 14l. Przy okazji pozdrowienia dla ekipy 3 Foresterów mijanych w okolicach Grajewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się