AdaSch Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Cześć, jutro będę wymieniał żarówki ksenonowe na nowe D2R philips 85126. Czy jest jakaś do tego procedura postępowania? Na próbę wyciągnąłem 1 żarówkę i problemu nie było żadnego, wręcz łatwo i przyjemne, beż używania siły. Czy po wymianie będę musiał jechać na jakieś ponowne ustawienie/kalibrację? czy ktoś wie czy w fabrycznych forkach są 85126+ czy 85126 Różnią się ciepłotą światła. Pierwsze maja 5000k a drugie 4300k Manual nic nie mówi o regulacjach ksenonów, a wiem, ze taka jest bo już miałem ustawiane Ma ktoś jakieś doświadczenia? P.S. żarówka zechała ze światła białego/księżycowego na fioletowe dosłownie w kilka dni. Generalnie się zapala na księżycowo a po kilu minutach jest różowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Cześć, jutro będę wymieniał żarówki ksenonowe na nowe D2R philips 85126. Czy jest jakaś do tego procedura postępowania? Na próbę wyciągnąłem 1 żarówkę i problemu nie było żadnego, wręcz łatwo i przyjemne, beż używania siły. Czy po wymianie będę musiał jechać na jakieś ponowne ustawienie/kalibrację? czy ktoś wie czy w fabrycznych forkach są 85126+ czy 85126 Różnią się ciepłotą światła. Pierwsze maja 5000k a drugie 4300k Manual nic nie mówi o regulacjach ksenonów, a wiem, ze taka jest bo już miałem ustawiane Ma ktoś jakieś doświadczenia? P.S. żarówka zechała ze światła białego/księżycowego na fioletowe dosłownie w kilka dni. Generalnie się zapala na księżycowo a po kilu minutach jest różowa. wymieniasz jak każdą żarówke , nie musisz nic regulować, kalibrowac (oczywiscie nie zaskodzi sprawdzić w stacji diagstocznej ), seryjnie jest 4300K Oprócz automatycznej regulacji poziomu, masz również ręczną w reflektorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 dzięki, o to mi chodziło pozdro [ Dodano: Nie Cze 21, 2009 1:44 am ] OK wymieniłem bez problemów nie licząc akumulatora i pełnego resetu wszystkiego. Najłatwiejsza wymiana żarówek w karierze Ale już wiem dlaczego moja żarówka zaczęła świecić na różowo na zewnętrznej bańce jest pękniecie. Ciekawe dlaczego? żarówki kupiłem takie jak były oryginale czyli philips 85126+ ciepłota 4300k. Pełne oznaczenie philips 85126C1 Po wymianie, jest zdecydowanie jaśniej, chociaż i tak zawsze ksenony nawet zużyte deklasowały halogeny. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedros Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Czy przy wymianie żarników trzeba mieć odłączony akumulator? Mam na myśli aspekt bezpiecznej wymiany przy założeniu, że jest dostęp bez konieczności demontażu aku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KALI Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Pedros, jeżeli jest dostęp to nie musisz nic odłączać. To jest wymiana jak każdej innej żarówki. Nic wielkiego w tym nie ma. U mnie trzeba było wyjąć aku ale tylko dlatego, że nie było dostępu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 AdaSch, ile taka żarówka kosztuje?. Kiedyś słyszałem o jakichś mega cenach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 sebachon, nie było jakieś tragedii, kupiłem philips na allegro za około 100 pln czy jakoś tak Wymienia się parami bo przy wymianie jednej każda ma inny kolor http://allegro.pl/listing.php/search?string=philips+d2r+85126&category=0&sg=0 Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 sebachon, nie było jakieś tragedii, kupiłem philips na allegro za około 100 pln czy jakoś tak Wymienia się parami bo przy wymianie jednej każda ma inny kolor http://allegro.pl/listing.php/search?string=philips+d2r+85126&category=0&sg=0 Pozdrawiam A no to rzeczywiście luz. Myślałem, że jeżeli cała lampa kosztuje około tysiąca, to i żarówka parę setek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 sebachon, pytanie czy masz d2R czy d2S do soczewek Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 sebachon, pytanie czy masz d2R czy d2S do soczewek Pozdrawiam Nie mam pojęcia. Ale na pewno standardowo dla WRX-a 2.5T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 na lampie jest gdzieś wytłoczone - u mnie na czarnym plastiku. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedros Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 U mnie jest wytłoczone D2S na uchwycie lampy, który jest od góry przykręcony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Pedros, Czyli soczewka kiedyś to wklejałem wiec wkleje jeszcze raz Pozdrawiam -- 29 sie 2012, 07:00 -- czyli d2s to 85122 z plusem się kupuję jako drugą bo świeci bardziej jak zużyta - tak gdzieś wyczytałem, kolor też jest bardziej "księżycowy" żarówki jak się starzeją, emitują mniej świtała w wyższej "temperaturze" Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeth Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 85122+ nie ma 5000K. Ona ma nie więcej niż 85122 (4300K). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brat Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 /-/żarówka zechała ze światła białego/księżycowego na fioletowe dosłownie w kilka dni. Generalnie się zapala na księżycowo a po kilu minutach jest różowa. Napisz proszę - jaki wiek żarówki/przebieg auta ? Ja w forku 5-letnim nie widzę spadku jasności ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 sebachon, nie było jakieś tragedii, kupiłem philips na allegro za około 100 pln czy jakoś tak Wymienia się parami bo przy wymianie jednej każda ma inny kolor http://allegro.pl/listing.php/search?string=philips+d2r+85126&category=0&sg=0 Pozdrawiam Z tymi tanimi trzeba uważać bo to mogą byc podróby. Podobno cena w hurcie u Philipsa to ok 160zl, jak robiłem rozeznanie to u autoryzowanych sprzedawców Philpsa ceny oscylują ok 200zl. Gdzieś czytałem ze warto kupić GE cena ok 100zl i ich nie poprabiają, świeca równie dobrze :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 sherif, możliwe, ciekawe jest to, że chciałem sprawdzić dokładnie po nr serii i z philipsa się dowiedziałem, że te nr były z wyposażenia na pierwszy montaż chyba do fabryki opla lub fiata :shock: OEM mają zupełnie inne ceny - akurat wiem coś o tym Ja w forku 5-letnim nie widzę spadku jasności ... załóż nówkę to zobaczysz 8) 85122+ nie ma 5000K. Ona ma nie więcej niż 85122 (4300K). Widzisz, to z philipsa wiem, że te z plusem są jako "serwisówki" gdy jedna padnie. Być może się coś zmieniło. tak czy inaczej forex 2.5xt ma bardzo dobre światła, bo nie są te przeklęte soczewki czułe na zabrudzenia klosza a pełne trapezy. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedros Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Jestem już po wymianie. Obyło się bez rozłącznia aku Operacja na 10 min. Wygląda na to, że miałem jeszcze oryginalne Koito czy jakoś tak. Wytrzymały 176 000 km i 6 lat. Jedna zaczęła mrygać i dawała mało światła, druga dawała lekko różową barwę. Muszę potestować w nocy, ale już w dzień widać różnicę na plus (po wymianie). Zamontowałem D2S Philipsa z alledrogo za 80 zł/szt - podobno oryginał :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeth Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Widzisz, to z philipsa wiem, że te z plusem są jako "serwisówki" gdy jedna padnie. Być może się coś zmieniło. Chyba mylisz '+' z 'CM' - colour match http://www.philips.pl/c/car-lamps/d2s-85-v-35-w-85122cms1/prd/ '+' różnią się od zwykłych przede wszystkim tym, że nie zmieniają barwy z czasem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 mcbeth, o masz rację Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 sherif, możliwe, ciekawe jest to, że chciałem sprawdzić dokładnie po nr serii i z philipsa się dowiedziałem, że te nr były z wyposażenia na pierwszy montaż chyba do fabryki opla lub fiata :shock: OEM mają zupełnie inne ceny - akurat wiem coś o tym ale przynajamniej rozne te nr byly ? dobrze ze sprawdziles, jak czytalem opinie to niestety loteria i nie pisze tu o zarnikach po 15zeta, bo teraz juz pisza w opisie jako "zamiennik Philipsa " Co ciekawe spotkalem sie tez, ze sprzedaja zarowki w opakowaniach OEM, jak np tutaj: http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/kat ... 498,1.html Niestety, mimo brzydszego pudelka cena ta sama. Na stronce za to sa dosc ciekawe filmiki nt xenonow. BTW. Jak sprawdziles nr u Philipsa, po prostu zadzwoniles na jakas infolinie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 sherif, PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted January 5, 2017 Author Share Posted January 5, 2017 tym razem wymiana żarówek w Imprezie MY09 i po raz kolejny ten sam problem czyli pęknięta bańka przy górnej elektrodzie w żarówkach philips. Zakupiłem D2S OSRAM ORIGINAL XENARC 66240 XENON i kolejny raz jestem zadowolony. Osram ma trochę cieplejszą barwę od philipsa i wg mnie lepiej widać. tutaj link na testy http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/test-12-lamp-ksenonowych-sprawdzamy-czy-drozsze-lampy-lepiej-swieca/7vks2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
mz56 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Wg. kart katalogowych Philipsa 85122 to 3200 lm, 4100 K i 1500 h do 75% jasności a 85122+ to 3400 lm, i tak samo 4100 K i 1500 h do spadku jasności do 75%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Philipsa 85122 fabrycznie były zamontowane 85122+ a ten plus podobno oznacza wyższą temp światła czyli bardziej białe ale dla kierowcy jednak gorzej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now