AdaSch Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Cześć, słyszałem, że były takie silniki w forkach, które miały zmienne fazy rozrządu na wałku dolotowym i wylotowym i słyszałem że to seria tych ostatnich przed nową linią. Z drugiej strony nowe forki mają tylko na dolocie, ja również mam raczej na dolocie. Jak to było z tymi wałkami? Oznaczenie silnika było jakieś inne?, jaki to ma wpływ na moc i przebieg, momentu? Mamy jakieś wykresy aby porównać? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 zmienne fazy na dolocie i wylocie AVCS mialy TURBO zmienne fazy na dolocie AVLS maialy N/A dodatkowo po 2007 N/A otrzymalo i-AVLS tu znajdziesz szczegoly http://www.subarudrive.com/Spring07_whatmakes.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Chyba jednak nie tak, nazywa się to ustrojstwo Dual-AVCS i i chyba są w my08 cokolwiek to oznacza. Na załączonej dokumentacji pokazane jest tylko przesuniecie otwarcia zaworu dolotowego Czy ktoś robił forkiem my08 hamowanko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 AdaSch, jeszcze nie, ale podobno w przyszlym tygodniu mają hamownie w Koszalinie otworzyc, to pojade i poinformuje o efektach - sam jestem ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tomek, super, wtedy porównamy i zobaczymy o ile lepszą masz górę na wysokich rpm. Wg mnie powinna być spora różnica. Z tego co widać po vvti-l z toyoty czy neo z nissana czy i-vtec z hondy to wspomniane silnik mąją bardzo ładne wykresy na górze. Jak kupowałeś swojego, mówili Ci dwóch wałkach ze zmiennymi fazami? p.s. chyba carfit coś kiedyś o tym pisał ale wyszukiwarka na sip to katastrofa pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 AdaSch, jak pytałem o różnicę między MY07 a MY08 usłyszałem, że polega ona tylko na innych kieszeniach w drzwiach przednich na butelkę 0,7 l. Szczerze mówiąc byłem tym nieco zaskoczony, bo Japończycy w każdym roku modelowym wprowadzają jakieś zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 hehe, to pojechali równo ja wiem ze wramach cięcia kosztów w skrzyniach wywalili jakies elementy z tytanu i zastosowali metalowe. ale ile w tym prawdy tego nie wiem. Nie wiem czy to dotyczy imprezy czy forestera itd. Szkoda, że tak mało wiadomo na blaszce identyfikacyjnej jest napisana o silniku tak EJ255LERJB a skrzynia tak TY755VG7AA ale google nie rozumie co oznaczają litery po cyfrach pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 A w którym miejscu są te blaszki :?: to pójdę sprawdzic co u mnie napisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 tam gdzie vin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się