AdaSch Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Cześć, słyszałem, że były takie silniki w forkach, które miały zmienne fazy rozrządu na wałku dolotowym i wylotowym i słyszałem że to seria tych ostatnich przed nową linią. Z drugiej strony nowe forki mają tylko na dolocie, ja również mam raczej na dolocie. Jak to było z tymi wałkami? Oznaczenie silnika było jakieś inne?, jaki to ma wpływ na moc i przebieg, momentu? Mamy jakieś wykresy aby porównać? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 zmienne fazy na dolocie i wylocie AVCS mialy TURBO zmienne fazy na dolocie AVLS maialy N/A dodatkowo po 2007 N/A otrzymalo i-AVLS tu znajdziesz szczegoly http://www.subarudrive.com/Spring07_whatmakes.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 20, 2009 Author Share Posted June 20, 2009 Chyba jednak nie tak, nazywa się to ustrojstwo Dual-AVCS i i chyba są w my08 cokolwiek to oznacza. Na załączonej dokumentacji pokazane jest tylko przesuniecie otwarcia zaworu dolotowego Czy ktoś robił forkiem my08 hamowanko?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 AdaSch, jeszcze nie, ale podobno w przyszlym tygodniu mają hamownie w Koszalinie otworzyc, to pojade i poinformuje o efektach - sam jestem ciekaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 22, 2009 Author Share Posted June 22, 2009 Tomek, super, wtedy porównamy i zobaczymy o ile lepszą masz górę na wysokich rpm. Wg mnie powinna być spora różnica. Z tego co widać po vvti-l z toyoty czy neo z nissana czy i-vtec z hondy to wspomniane silnik mąją bardzo ładne wykresy na górze. Jak kupowałeś swojego, mówili Ci dwóch wałkach ze zmiennymi fazami? p.s. chyba carfit coś kiedyś o tym pisał ale wyszukiwarka na sip to katastrofa pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 AdaSch, jak pytałem o różnicę między MY07 a MY08 usłyszałem, że polega ona tylko na innych kieszeniach w drzwiach przednich na butelkę 0,7 l. Szczerze mówiąc byłem tym nieco zaskoczony, bo Japończycy w każdym roku modelowym wprowadzają jakieś zmiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 22, 2009 Author Share Posted June 22, 2009 hehe, to pojechali równo ja wiem ze wramach cięcia kosztów w skrzyniach wywalili jakies elementy z tytanu i zastosowali metalowe. ale ile w tym prawdy tego nie wiem. Nie wiem czy to dotyczy imprezy czy forestera itd. Szkoda, że tak mało wiadomo na blaszce identyfikacyjnej jest napisana o silniku tak EJ255LERJB a skrzynia tak TY755VG7AA ale google nie rozumie co oznaczają litery po cyfrach pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 A w którym miejscu są te blaszki :?: to pójdę sprawdzic co u mnie napisali Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 22, 2009 Author Share Posted June 22, 2009 tam gdzie vin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now