Jump to content

BEZKOLIZYJNY ROZRZAD


henio
 Share

Recommended Posts

napędzany paskiem rozrząd w Subaru, niezależnie od modelu i rocznika jest bezkolizyjny jedynie wtedy, jak pasek leży na półce w sklepie, na sąsiednim regale tłoki a jeszcze nastepnym - zawory... :razz: w każdym innym przypadku jest zaplanowany spot tłoków z zaworami.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

czyba raczej odpowiedz powinna byc NIE

 

silnik jest kolizyjny.

 

eee tam nie znasz sie :razz: marek szulczyk wie lepiej :roll: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

Pytałem mechaników u A.Kopera przy wymianie i powiedzieli , że jest bezkolizyjny . A to mnie oszukali :grin:

Link to comment
Share on other sites

znowu te urban legends .... SZUKAJKA !!

Temat wałkowany co nowego posiadacza auta, rozrzad wymienia sie wg zalecen producenta (lub czesciej ) lub zaraz po kupnie auta ktorego wlasciciel nie moze zagwarantowic historii serwisowej!!

 

Jedni mieli wiecej szczesia (auto odpalilo i poszlo dalej ) inni robili kape silnika, cos mi sie nie widzi ze u pana andrzeja ktos tak zadeklarowal bo to dosc odpowiedzialne stwierdzenie...

Jesli pasek pujdzie co sie wydarzylo w silniku wyjdzie zregóły po rozbiórce silnika (ewentualnie pomiar kompresi)

Link to comment
Share on other sites

Bylem u mechanika, sprawdzil w programie autodata, akurat ten silnik ( EJ 20 )w tym aucie jest bezkolizyjny !pozdrawiam i dzieki

 

zmień mechanika, i nie ufaj w 100% Auto Dacie , słuchaj tu ludzi którzy zęby zjedli na Subaru :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
Bylem u mechanika, sprawdzil w programie autodata, akurat ten silnik ( EJ 20 )w tym aucie jest bezkolizyjny !pozdrawiam i dzieki

Zaufaj Carfitowi , on wie wszystko lepiej . Za niedługo będzie poprawiał książki serwisowe . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bylem u mechanika, sprawdzil w programie autodata, akurat ten silnik ( EJ 20 )w tym aucie jest bezkolizyjny !pozdrawiam i dzieki

Zaufaj Carfitowi , on wie wszystko lepiej . Za niedługo będzie poprawiał książki serwisowe . :lol:

 

to zerwij sobie mądralo pasek i zobaczymy co się stanie w tym silniku :twisted: .

Praktycznie każdy silnik od lat 90 > jest kolizyjny, ja sie komuś zerwał i nic sie nie stało to moze zawdzięczać to tylko szczęściu :roll:

 

poczytaj sobie co sie koledze stało, też zaufał że rozrząd bezkolizyjny :roll: . Jeszcze coś :?: :twisted:http://forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... d&start=25

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

Nigdy paska nie zerwałem . Powtarzam tylko to co powiedzieli w serwisie ASO . Kupowałem forestera w Szwajcarii z gwarancją . Na drugim darmowym przeglądzie w ASO szwajcarskim , też powiedzieli , że jest bezkolizyjny , a był to 122 KM . Dopiero te 125 KM miały być kolizyjne . I teraz mam OBK i forester 2007 z kolizyjną głowicą . Nie ma co się unosić - pozdrawiam .

Link to comment
Share on other sites

znowu te urban legends .... SZUKAJKA !!

Temat wałkowany co nowego posiadacza auta, rozrzad wymienia sie wg zalecen producenta (lub czesciej ) lub zaraz po kupnie auta ktorego wlasciciel nie moze zagwarantowic historii serwisowej!!

 

Nie o to pytano.

 

Jedni mieli wiecej szczesia (auto odpalilo i poszlo dalej ) inni robili kape silnika,

 

Poszlo na zerwanym pasku :shock: Co to jest kapa silnika? Pytam bo nie wiem.

Ach te urban legends.

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Bylem u mechanika, sprawdzil w programie autodata, akurat ten silnik ( EJ 20 )w tym aucie jest bezkolizyjny !pozdrawiam i dzieki

Zaufaj Carfitowi , on wie wszystko lepiej . Za niedługo będzie poprawiał książki serwisowe . :lol:

 

to zerwij sobie mądralo pasek i zobaczymy co się stanie w tym silniku :twisted: .

Praktycznie każdy silnik od lat 90 > jest kolizyjny, ja sie komuś zerwał i nic sie nie stało to moze zawdzięczać to tylko szczęściu :roll:

 

poczytaj sobie co sie koledze stało, też zaufał że rozrząd bezkolizyjny :roll: . Jeszcze coś :?: :twisted:http://forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... d&start=25

 

jedyna możliwość żeby zawory przeżyły urwanie paska to jak ktoś hamując zadusił silnik, potem przywalił w słup, który zdemolował rozrząd, ale w praktycznie stojacym silniku. w kazdym innym przypadku jest degrengolada, carfit ma rację, zresztą jak zwykle :lol:

Link to comment
Share on other sites

Carfit , to stary silnik 2.0...115 KM :wink: ..zostaje z 1mm luzu :mrgreen:

Zaraz po nim zmienili konstrukcje glowic , moc drastycznie wzrosła do 125 KM :razz: i ......stal sie kolizyjny :roll:

AK

ps. zawory tez sie w tym modelu nie spotkają.....

Link to comment
Share on other sites

Do niedawna panowała opinia, że silniki 2,0 z jednym wałkiem są bezkolizyjne. Niestety jeden kolega z "kreski" jeżdżący foresterem z tym silnikiem przekonał się na własnej skórze, że te motory są również kolizyjne :???:

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

No i Szwajcarzy może mieli rację , bo tu chodzi o silnik 115KM a w linku o silnik 125 KM . Nie będę się upierał , ale wcześniej napisałem to co usłyszałem w ASO W Lozannie i w ASO Koper - to wszystko .

Link to comment
Share on other sites

cartif to jak mam rozumiec wasze wypowiedzi, wedlug ciebie silnik jest kolizyjny czy nie ( najpierw potwierdziles marka szulczyka ktory napisal ze jest bezkolizyjny a potem piszesz do mnie ze nie)? dzieki

Link to comment
Share on other sites

napędzany paskiem rozrząd w Subaru, niezależnie od modelu i rocznika jest bezkolizyjny jedynie wtedy, jak pasek leży na półce w sklepie, na sąsiednim regale tłoki a jeszcze nastepnym - zawory... :razz: w każdym innym przypadku jest zaplanowany spot tłoków z zaworami.... :smile:

 

Ja Bym posłuchał rad emotorsport,

 

lub

 

odkładał na silnik

 

 

 

Bylem u mechanika, sprawdził w programie autodata, akurat ten silnik ( EJ 20 )w tym aucie jest bezkolizyjny !pozdrawiam i dzięki

 

I polecał się na niedługo przyszłość

 

 

Lepiej wydać 1tyś i nie martwić się...

 

A co będzie jeśli Ci gdzieś od domu ładnych pięknych pińset polskich kilometerów pęknie... Bawić się w dodatkowe koszta?? A tu Kryzys :D

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

Tu chyba nikt nie namawia do jazdy aż pasek pęknie albo spadnie . Należy o ten mechanizm dbać jak o kolizyjny . Już się wszystko wyjaśniło i nie ma po co roztrząsać sprawy .

Link to comment
Share on other sites

Poszlo na zerwanym pasku Co to jest kapa silnika? Pytam bo nie wiem.

Ach te urban legends.

 

taki warsztatowy slang-> kapitalny remont silnika...

 

ps znam przypade ej 20 115ps po zerwaniu wszystko sie pokrzywilo ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...