Grzehoo Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Pytanie. Czy ktos Wie jak orginalnie powinien być mocowany? U mnie jest chyba z 7 (lub więcej) śrub + nakrętka. problem w tym, ze leci mi z pod tych srub woda do bagara. Czy całą "półke powinno sie jeszcze uszczelnic silikonem czy czyms takim, czy nie? Może ktoś ma jakies fotki z montarzu. Pytanie numer dwa: jaki jest problem, żeby odsunąć "półkę" troszeczke bardziej do tyłu. http://www.scoobyphotos.com/subaru-impr ... ge_thumb=1 Cos kiedys ktoś próbował coś takiego zrobić?? Dzięki za pomoc. Grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Pytanie numer dwa: jaki jest problem, żeby odsunąć "półkę" troszeczke bardziej do tyłu. http://www.scoobyphotos.c...=4&page_thumb=1 Taki, że to nie jest zwykłe skrzydło z STi, a replika (oryginał ?) spoilera z WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzehoo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ok, dzieki. A pytanie numer 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Mój był przykręcany + dodatkowy przyklejony , nic nie ciekło. Jest specjalny klej do tego typu rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A pytanie numer 1? W poprzednim WRXie miałem lekko poluzowaną jedna nakrętkę i trochę stamtąd podciekało - dokręcenie pomogło, ale to był naleśnik(niski) W obecnym STi spojler przy predkościach powyżej 140 dosyć mocno pracował i stukał. Przy zdejmowaniu okazało sie że śruby nie były jakoś specjalnie mocno dokręcone, a przyklejona oryginalna taśma z gąbką (dookoła na krawędziach dolegajacych do klapy) jest mocno wygnieciona i miejscami odchodzi. Taśma dwustronna szer i cm załatwiła sprawę. Wszystkie śruby powinny oryginalnie posiadać (pomiędzy klapą a spojlerem) gumowe podkładki/uszczelki. Może ktoś kiedyś zdejmował spojler i zapomniał którejś włożyć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzehoo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 lukass, dzieki. To juz jakies konkret info. Sprawdze dokręcenie, te podkładki i w razie co patent taśma zastosuje. Miejmy nadzieje, że będzie ok. pozdro! Grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Nie wiem czy to dobre miejsce na to pytanie ale chciałbym się dowiedzieć czym się różnią sprężyny odbijające klapę bagażnika zamontowane w WRXie od tych w STI (2003r). Zamontowałem wyższy spoiler Kaminari i teoretycznie powinienem wymienić sprężyny, bo klapa bagażnika nie odbija po pociągnięciu za linkę. Czy te sprężyny różnią się tylko grubością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Czy te sprężyny różnią się tylko grubością? i twardoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że ich kształt jest dokładnie taki sam? Będzie trzeba chyba podpiłować trochę rowki w których te sprężyny leżą, bo te obecne są tam na styk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się