Matej Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 tzn pokonywanie nie rownosci na drogach tym samochodem jest straszne wiec jak to naprawic.Wiem ze ten temat gdzies byl juz poruszane, ale jesli ktos cos robil to prosze o podpowiedz i koszty wykonanie. z gory dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Chyba ALEX coś wykombinował(?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzolkowski Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Wymienić amortyzatory na europejskie.Znacząco poprawia się zachowanie auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 ALe wszystkie 4 ?? i czy da sie to latwo zrobic, bez jakis dziwnych przerobek Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód ktoś wie ile kosztują amorki z samo poziomowaniem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód ktoś wie ile kosztują amorki z samo poziomowaniem ? Mi wycenili na 1200 zl komplet 4szt, z tym ze nie wiem czy tyl jest poziomujacy sie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bryku Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 a na jakich oponach jezdzi auto? chodzi mi o rozmiar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód ktoś wie ile kosztują amorki z samo poziomowaniem ? Mi wycenili na 1200 zl komplet 4szt, z tym ze nie wiem czy tyl jest poziomujacy sie Ale skąd masz tak niską cenę za komplet - biorę w ciemno na zapas ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Wymienić amortyzatory na europejskie.Znacząco poprawia się zachowanie auta. Trzeba sprawdzic czy górne mocowania z US ppasuja do UE ( przod ) Wedlug mnie nie pasują..Tyl tak AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Panie Andrzeju KYB lub ktos inny produkkuje regulowane amortyzatory do OBK ? Próbowałem to sprawdzić na stronie KYB ale strasznie zagmatwane mają oznaczenia. Odnośnie gum Powerflex to potwierdzam. W WRX'e mam świeżo założone. Różnica kolosalna. 1200 za komplet to chyba raczej pomyłka. Może 2200.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Panie Andrzeju KYB lub ktos inny produkkuje regulowane amortyzatory do OBK ? Byc moze ale górne mocowanie w US nie pasuje do sztycy amortyzatora UE...Chyba , ze mozna kupic te KYB do wersji US... :?: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Rowniez sie tym tematem interesowalem, i wychodzi na to ze do wersji US, KYB produkuje GR2, ale z tego co wyczytalem na internecie - wymiana przodu nie daje zbyt duzej roznicy. Jest jeszcze opcja Bilstein BTS 5056 ale to jest drogie i zasadniczo niedostepne w EU czy US rozwiazanie - bo BTS do OBK jest tylko na rynek japonski. Opcja Megan coilover jest ryzykowna, bo mimo ze pasuja do OBK to z opini uzytkownikow wynika ze ciekna i halasuja. U siebie zalozylem stabilizator tylni Rallitek i laczniki oraz mocowania AVO - tyl sie lekko polepszyl ale i tak buja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzolkowski Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Faktycznie jest problem z górnym mocowaniem przednich amortyzatoro.Potrzebny do tego jest stary amortyzatori dobry tokarz.Należy na tokarni z tego co pamiętam zebrać 12 mm na grubość 2 setek górnej sztycy i wtedy amortyzator EU mocuje się tak jak trzeba.Jazda jest bez porównania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Panie Andrzeju KYB lub ktos inny produkkuje regulowane amortyzatory do OBK ? Próbowałem to sprawdzić na stronie KYB ale strasznie zagmatwane mają oznaczenia. Odnośnie gum Powerflex to potwierdzam. W WRX'e mam świeżo założone. Różnica kolosalna. 1200 za komplet to chyba raczej pomyłka. Może 2200.... Do Forestera samopoziomujacy tyl to 1200 sztuka ,przed podwyzka byl 1050 pln. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Ja wymieniłem tył na KYB i była naprawdę odczuwalna poprawa. Pytanie, czy oryginały były już zmęczone (przebieg ~60 k km), czy inna charakterystyka amortyzatorów. Z przodem jeszcze nic nie kombinowałem, bo auto prowadzi się przyzwoicie...jak na OBK :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża. Z przodem jeszcze nic nie kombinowałem, bo auto prowadzi się przyzwoicie...jak na OBK :wink: ..też tak mam jak wysiądę z turbodziadka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża. Fala moglbys dac znac jaki model amorow KYB? Czy moze GR2 - rozumiem ze wymieniales w OBK 2005 wersja US? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża. Fala moglbys dac znac jaki model amorow KYB? Czy moze GR2 - rozumiem ze wymieniales w OBK 2005 wersja US? Nie miałem czasu się interesować - E12 mi wyszukał. A wymieniałem w US OBK H6 2005r. Czy Ty w NJ czy tylko podpis taki? Bo jeśli chcesz mogę się w poniedziałek dowiedzieć jaki cat. no. KYB mam. PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Nie miałem czasu się interesować - E12 mi wyszukał. A wymieniałem w US OBK H6 2005r. Czy Ty w NJ czy tylko podpis taki? Bo jeśli chcesz mogę się w poniedziałek dowiedzieć jaki cat. no. KYB mam. PZDR Ten moj podpis to w 100% autentyczny. Jakbys mogl sprawdzic to byloby super. Gdzies patrzylem i takie mam numery katalogowe: Left and Right Rear - 341443 Right Front - 339098 Left Front - 339099 Jesli u ciebie sa inne to daj mi znac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Poniedziałek → Odezwij się do E12 - on "ma wiedzę" na ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak, uwazam ze kazdy kto ma z OBK z USA powinien to zrobic bezwzgledu na przebieg jest o wiele lepiej. (Inny samochod prowadzenie itd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak(Inny samochod prowadzenie itd) A ktos kiedys pisal ze amory tylko ori sa dostepne , a kayaba super firma, zreszta ja osobiscie wymienialem klocki na ferodo [tyl] i cena rowniez nie z kosmosu-jak ori Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak, uwazam ze kazdy kto ma z OBK z USA powinien to zrobic bezwzgledu na przebieg jest o wiele lepiej. (Inny samochod prowadzenie itd) Matej Cieszę się, że podzielasz moje zdanie, że niskim nakładem mozna poprawić trakcje OBK US. Dodam jeszcze, że Carfit znalazł w katalogu KYB amory przednie (w dobrej cenie :!: ), które pasują do wersji US plug&play :!: Nie jestem pewien i nie chce cos pokręcić, ale są chyba identyczne jak do wersji EU Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Matej Cieszę się, że podzielasz moje zdanie, że niskim nakładem mozna poprawić trakcje OBK US.Dodam jeszcze, że Carfit znalazł w katalogu KYB amory przednie (w dobrej cenie :!: ), które pasują do wersji US plug&play :!: Nie jestem pewien i nie chce cos pokręcić, ale są chyba identyczne jak do wersji EU ...założyłeś ten przód i jest zmiana czy na razie jedynie wiesz, że jest taki model plugnplay? Bo się zastanawiam - jak tył tak się poprawił, to teraz przód zaczął mi przeszkadzać... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now