Jump to content

Jak zminimalizowac bujanie OBK z USA model 2005...


Matej
 Share

Recommended Posts

tzn pokonywanie nie rownosci na drogach tym samochodem jest straszne wiec jak to naprawic.Wiem ze ten temat gdzies byl juz poruszane, ale jesli ktos cos robil to prosze o podpowiedz i koszty wykonanie. z gory dzieki.

Link to comment
Share on other sites

Chyba ALEX coś wykombinował(?)

Link to comment
Share on other sites

wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód

 

ktoś wie ile kosztują amorki z samo poziomowaniem ?

 

Mi wycenili na 1200 zl komplet 4szt, z tym ze nie wiem czy tyl jest poziomujacy sie

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
wsztstkie 4 wymien tez sprezyny i gumy na powerflexa i bedzie cud miód

 

ktoś wie ile kosztują amorki z samo poziomowaniem ?

 

Mi wycenili na 1200 zl komplet 4szt, z tym ze nie wiem czy tyl jest poziomujacy sie

 

Ale skąd masz tak niską cenę za komplet - biorę w ciemno na zapas ?!

Link to comment
Share on other sites

Panie Andrzeju KYB lub ktos inny produkkuje regulowane amortyzatory do OBK ? Próbowałem to sprawdzić na stronie KYB ale strasznie zagmatwane mają oznaczenia.

 

Odnośnie gum Powerflex to potwierdzam. W WRX'e mam świeżo założone. Różnica kolosalna.

 

1200 za komplet to chyba raczej pomyłka. Może 2200....

Link to comment
Share on other sites

Rowniez sie tym tematem interesowalem, i wychodzi na to ze do wersji US, KYB produkuje GR2, ale z tego co wyczytalem na internecie - wymiana przodu nie daje zbyt duzej roznicy. Jest jeszcze opcja Bilstein BTS 5056 ale to jest drogie i zasadniczo niedostepne w EU czy US rozwiazanie - bo BTS do OBK jest tylko na rynek japonski. Opcja Megan coilover jest ryzykowna, bo mimo ze pasuja do OBK to z opini uzytkownikow wynika ze ciekna i halasuja.

 

U siebie zalozylem stabilizator tylni Rallitek i laczniki oraz mocowania AVO - tyl sie lekko polepszyl ale i tak buja.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie jest problem z górnym mocowaniem przednich amortyzatoro.Potrzebny do tego jest stary amortyzatori dobry tokarz.Należy na tokarni z tego co pamiętam zebrać 12 mm na grubość 2 setek górnej sztycy i wtedy amortyzator EU mocuje się tak jak trzeba.Jazda jest bez porównania.

Link to comment
Share on other sites

Panie Andrzeju KYB lub ktos inny produkkuje regulowane amortyzatory do OBK ? Próbowałem to sprawdzić na stronie KYB ale strasznie zagmatwane mają oznaczenia.

 

Odnośnie gum Powerflex to potwierdzam. W WRX'e mam świeżo założone. Różnica kolosalna.

 

1200 za komplet to chyba raczej pomyłka. Może 2200....

 

Do Forestera samopoziomujacy tyl to 1200 sztuka ,przed podwyzka byl 1050 pln.

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniłem tył na KYB i była naprawdę odczuwalna poprawa. Pytanie, czy oryginały były już zmęczone (przebieg ~60 k km), czy inna charakterystyka amortyzatorów. Z przodem jeszcze nic nie kombinowałem, bo auto prowadzi się przyzwoicie...jak na OBK :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża.

 

Z przodem jeszcze nic nie kombinowałem, bo auto prowadzi się przyzwoicie...jak na OBK :wink: :mrgreen:

..też tak mam jak wysiądę z turbodziadka :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża.

 

Fala moglbys dac znac jaki model amorow KYB? Czy moze GR2 - rozumiem ze wymieniales w OBK 2005 wersja US?

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj amerykańskie amory tył po przebiegu 78tys km (48t.mil) wymienione na KYB, zmiana duża.

 

Fala moglbys dac znac jaki model amorow KYB? Czy moze GR2 - rozumiem ze wymieniales w OBK 2005 wersja US?

 

Nie miałem czasu się interesować - E12 mi wyszukał. A wymieniałem w US OBK H6 2005r.

Czy Ty w NJ czy tylko podpis taki? Bo jeśli chcesz mogę się w poniedziałek dowiedzieć jaki cat. no. KYB mam.

PZDR

Link to comment
Share on other sites

Nie miałem czasu się interesować - E12 mi wyszukał. A wymieniałem w US OBK H6 2005r.

Czy Ty w NJ czy tylko podpis taki? Bo jeśli chcesz mogę się w poniedziałek dowiedzieć jaki cat. no. KYB mam.

PZDR

 

Ten moj podpis to w 100% autentyczny. Jakbys mogl sprawdzic to byloby super. Gdzies patrzylem i takie mam numery katalogowe:

Left and Right Rear - 341443

Right Front - 339098

Left Front - 339099

Jesli u ciebie sa inne to daj mi znac.

Link to comment
Share on other sites

Poniedziałek

→ Odezwij się do E12 - on "ma wiedzę" :lol: na ten temat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak, uwazam ze kazdy kto ma z OBK z USA powinien to zrobic bezwzgledu na przebieg jest o wiele lepiej. (Inny samochod prowadzenie itd)

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak(Inny samochod prowadzenie itd)

 

A ktos kiedys pisal ze amory tylko ori sa dostepne , a kayaba super firma, zreszta ja osobiscie wymienialem klocki na ferodo [tyl] i cena rowniez nie z kosmosu-jak ori

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem amory z tyłu po 280 zł za szt firmy kayaba czy jakos tak, uwazam ze kazdy kto ma z OBK z USA powinien to zrobic bezwzgledu na przebieg jest o wiele lepiej. (Inny samochod prowadzenie itd)

Matej Cieszę się, że podzielasz moje zdanie, że niskim nakładem mozna poprawić trakcje OBK US.

Dodam jeszcze, że Carfit znalazł w katalogu KYB amory przednie (w dobrej cenie :!: ), które pasują do wersji US plug&play :!: Nie jestem pewien i nie chce cos pokręcić, ale są chyba identyczne jak do wersji EU :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Matej Cieszę się, że podzielasz moje zdanie, że niskim nakładem mozna poprawić trakcje OBK US.

Dodam jeszcze, że Carfit znalazł w katalogu KYB amory przednie (w dobrej cenie :!: ), które pasują do wersji US plug&play :!: Nie jestem pewien i nie chce cos pokręcić, ale są chyba identyczne jak do wersji EU :mrgreen:

 

...założyłeś ten przód i jest zmiana czy na razie jedynie wiesz, że jest taki model plugnplay? Bo się zastanawiam - jak tył tak się poprawił, to teraz przód zaczął mi przeszkadzać... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...