Erik_wrx Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam wszystkich . Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie . Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok . Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps . Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach) Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ? Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika) W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac . Dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 moze przeplywka, jak telepie silnikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erik_wrx Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Hmm , jest jakis sposob zeby ja sprawdzic ? Oprocz takiego zeby odlaczyc wtyczke i patrzec co sie dzieje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam wszystkich . Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie . Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok . Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps . Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach) Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ? Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika) W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac . Dziekuje i pozdrawiam Wtryski założyłeś większe? Może go zalewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erik_wrx Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 wtryski 440 tylko ze po czyszczeniu ultradzwiekami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 jak nie przez zlacze diagnostyczne, to chyba tylko woltomierz. Nie wiem, jaki zakres napiecia ma Twoj silnik - 1-5V czy 1-2V, ale na wolbych obrotach powinno byc okolo minimum. najlepiej poczekaj na opinie jakiegos forumowego wymiatacza. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 a kto ci robil te mody? nie powininen ten ktos wziac odpowiedzialnosci za to, ze auto nie chodzi teraz jak nalezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 wtryski 440 tylko ze po czyszczeniu ultradzwiekami . Sama podmiana wtryskiwaczy, takich efektów nie spowoduje. Regulator ciśnienia jest ze wskaźnikiem? Spróbuj na początek obniżyć je ile się da lub do momentu kiedy silnik zacznie pracować. [ Dodano: Nie Cze 14, 2009 6:22 pm ] Ten Arc Airbox, jest tej samej średnicy w miejscu przepływki czy większej? Jeżeli większej to możesz na próbę założyć oryginalną puszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erik_wrx Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Tak regulator ze wskaznikiem , i chyba tu bedzie tkwil problem bo nawet po odpaleniu wskazuje 0 . A z wydechu smierdzi paliwem jak z cysterny . Airbox jest taki sam , dedykowany do tego silnika . Przeplywke sprawdzilem tak po rusku czyli odlonczylem wtyczke zaczelo trzepac jeszcze bardziej czyli jest ok. Pozatym sprawdze jutro w Safc tam podaje dokladnie woltarz . Druga zecz jaka stwierdzilem to to ze jak zapodam wiecej gazu to jako tako chodzi tzn.na obrotach powyzej 2 tys. kiedy spadnie ponizej trzepie jak stara pralka i zapala sie lampka "CHECK ENGINE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Druga zecz jaka stwierdzilem to to ze jak zapodam wiecej gazu to jako tako chodzi tzn.na obrotach powyzej 2 tys. kiedy spadnie ponizej trzepie jak stara pralka i zapala sie lampka "CHECK ENGINE" Dostaje zla mieszanke - jak nie przeplywka, to system paliwowy, co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erik_wrx Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Zwiekszylem cisnienie do 45 psi i jest lepiej . a i regulator byl zle podlonczony Dzieki za podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się