Skocz do zawartości

Problem z silnikiem impreza Wrx Sti My98


Erik_wrx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich .

 

Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie .

 

Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok .

 

Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps .

Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach)

 

Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ?

Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika)

 

W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac .

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich .

 

Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie .

 

Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok .

 

Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps .

Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach)

 

Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ?

Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika)

 

W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac .

Dziekuje i pozdrawiam

 

Wtryski założyłeś większe?

Może go zalewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski 440 tylko ze po czyszczeniu ultradzwiekami .

 

Sama podmiana wtryskiwaczy, takich efektów nie spowoduje.

Regulator ciśnienia jest ze wskaźnikiem?

Spróbuj na początek obniżyć je ile się da lub do momentu kiedy silnik zacznie pracować.

 

[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 6:22 pm ]

Ten Arc Airbox, jest tej samej średnicy w miejscu przepływki czy większej?

Jeżeli większej to możesz na próbę założyć oryginalną puszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak regulator ze wskaznikiem , i chyba tu bedzie tkwil problem bo nawet po odpaleniu wskazuje 0 .

 

A z wydechu smierdzi paliwem jak z cysterny .

 

Airbox jest taki sam , dedykowany do tego silnika .

 

Przeplywke sprawdzilem tak po rusku czyli odlonczylem wtyczke zaczelo trzepac jeszcze bardziej czyli jest ok. Pozatym sprawdze jutro w Safc tam podaje dokladnie woltarz .

 

Druga zecz jaka stwierdzilem to to ze jak zapodam wiecej gazu to jako tako chodzi tzn.na obrotach powyzej 2 tys. kiedy spadnie ponizej trzepie jak stara pralka i zapala sie lampka "CHECK ENGINE"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...