Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro jesteśmy przy antykach, to mam pytanie.

Czy ktoś wie gdzie można napełnić klimę czynnikiem R12? Odpowiedź może na PW, bo to zdaje się nielegalne i niedobrze by było komuś kłopotu narobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy przy antykach, to mam pytanie.

Czy ktoś wie gdzie można napełnić klimę czynnikiem R12? Odpowiedź może na PW, bo to zdaje się nielegalne i niedobrze by było komuś kłopotu narobić.

 

Zdaje się, że są jakieś legalne substytuty R12. Ale - gdzie? Tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może tą cześć wątku o dys jakiś mod gdzieś przeniesie żeby nie robić syfu w temacie Turbodziadków ?

 

A to fotki mojej Turbowiśni :wink:

 

Absolutna seria. Ma 132 000 przebiegu z książką. Pierwszy raz na ulice wyjechał 27 06 1994 roku. Mam do niego nawet komplet oryginlanych narzędzi :)

 

pict4182.th.jpg

 

pict4186y.th.jpg

 

pict4179.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siela, A jak blacha? Na zdjęciach wygląda jakby nic mu nie dolegało. Robiony był?

 

Bo nic mu nie dolega. :wink: Ma kilka otarć ale rdza go nie zjada. Były ogniska rdzy na zakolach z tyłu ale już je usunąłem. Stan blacharski jest naprawde bardzo dobry. Auto ma nawet nie zardzewiałe wszystkie osłony wydechu i charakterystyczną frabryczną ochronę lakieru w miejscach gdzie powinna być. Mój mechanik powiedział, że auto na 100% nie było nigdzie mocno bite więc się ciesze z tego powodu. Jeszcze zostało mi w nim pare rzeczy do ogarnięcia i pewnie z czasem będą pojawiać się kolejne ale generalnie bardzo lubie to auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Turbodziadki są nie do zajechania :)

 

W następnym numerze magazynu WRC będzie opis rajdowego Legaca startującego w mistrzostwach polski w klasie historycznej podczas Rajdu Elmot. Nie mogę się już doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sfaragdas, Dokładnie nie wiem. Nie interesowałem się, bo ja raczej cywilnie jeżdżę, ale jak już będziesz mieszkał w warszawie, to mogę dać ci namiar do warsztatu gdzie obaj powierzamy nasze samochody (aczkolwiek w moim przypadku to tylko serwis). Będziesz mógł zaspokoić ciekawość. Może nawet coś w swoim zmienisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty w swoim ? Jak Twój Turboantyk w ogóle? :)

 

Mój ogólnie świetnie. Jak już kiedyś pisałem - nie chciałbym mieć innego samochodu. Trzeba będzie mu zrobić blacharkę wkrótce. Zastanawiam się nad całościową renowacją, ale jeszcze nie wiem ile to będzie kosztowało.

Silnik - malina. Kupiłem go jak miał przejechane 240 tys km. Teraz ma ponad 300. Od początku jeżdżę na gazie (wcześniej nie miał). Pompuje 1,2 bara. Nie wiem jak się to przekłada na moc, ale się przekłada :cool:

Ogólnie uroczy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myslę, że gość mógł celowo wpisać tdi żeby więcej ludu go zobaczyło. W kazdym radzie ciekawe w jakim jest stanie, za te 7,5k. Może jakbym sprzedał BMW i za taką cene trafił coś czym jeszcze mozna jezdzic to bym się skusił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...