kapsel Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 sfaragdas, srebrny Turbodziadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Skoro jesteśmy przy antykach, to mam pytanie. Czy ktoś wie gdzie można napełnić klimę czynnikiem R12? Odpowiedź może na PW, bo to zdaje się nielegalne i niedobrze by było komuś kłopotu narobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Niebieski WI 2244A ;-) napis na szybie Szymanski ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 sfaragdas, Z ciekawości pytasz, czy potrzebujesz do niego kontakt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Skoro jesteśmy przy antykach, to mam pytanie.Czy ktoś wie gdzie można napełnić klimę czynnikiem R12? Odpowiedź może na PW, bo to zdaje się nielegalne i niedobrze by było komuś kłopotu narobić. Zdaje się, że są jakieś legalne substytuty R12. Ale - gdzie? Tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Są, ale trzeba przerobić instalację. Najtaniej jak znalazłem to 450 zł z gwarancją na kompresor. Gość wymienia wszystkie uszczelki i coś tam jeszcze, ale nie powtórzę bo nie znam tych nazw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 To może tą cześć wątku o dys jakiś mod gdzieś przeniesie żeby nie robić syfu w temacie Turbodziadków ? A to fotki mojej Turbowiśni :wink: Absolutna seria. Ma 132 000 przebiegu z książką. Pierwszy raz na ulice wyjechał 27 06 1994 roku. Mam do niego nawet komplet oryginlanych narzędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Siela, A jak blacha? Na zdjęciach wygląda jakby nic mu nie dolegało. Robiony był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Siela, A jak blacha? Na zdjęciach wygląda jakby nic mu nie dolegało. Robiony był? Bo nic mu nie dolega. :wink: Ma kilka otarć ale rdza go nie zjada. Były ogniska rdzy na zakolach z tyłu ale już je usunąłem. Stan blacharski jest naprawde bardzo dobry. Auto ma nawet nie zardzewiałe wszystkie osłony wydechu i charakterystyczną frabryczną ochronę lakieru w miejscach gdzie powinna być. Mój mechanik powiedział, że auto na 100% nie było nigdzie mocno bite więc się ciesze z tego powodu. Jeszcze zostało mi w nim pare rzeczy do ogarnięcia i pewnie z czasem będą pojawiać się kolejne ale generalnie bardzo lubie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Filip Cz, w sumie z ciekawoscia i chęci dowiedzenia się co ma za bebechy ze tak pięknie to autko zamiata, no i co najlepsze to ze fele i zawiecha całe a 3 kostki brukowe wylecialy po jego nawrocie... a peugeocik koło stracił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Bo Turbodziadki są nie do zajechania W następnym numerze magazynu WRC będzie opis rajdowego Legaca startującego w mistrzostwach polski w klasie historycznej podczas Rajdu Elmot. Nie mogę się już doczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 sfaragdas, Dokładnie nie wiem. Nie interesowałem się, bo ja raczej cywilnie jeżdżę, ale jak już będziesz mieszkał w warszawie, to mogę dać ci namiar do warsztatu gdzie obaj powierzamy nasze samochody (aczkolwiek w moim przypadku to tylko serwis). Będziesz mógł zaspokoić ciekawość. Może nawet coś w swoim zmienisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Może nawet coś w swoim zmienisz? a Ty w swoim ? Jak Twój Turboantyk w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 a Ty w swoim ? Jak Twój Turboantyk w ogóle? Mój ogólnie świetnie. Jak już kiedyś pisałem - nie chciałbym mieć innego samochodu. Trzeba będzie mu zrobić blacharkę wkrótce. Zastanawiam się nad całościową renowacją, ale jeszcze nie wiem ile to będzie kosztowało. Silnik - malina. Kupiłem go jak miał przejechane 240 tys km. Teraz ma ponad 300. Od początku jeżdżę na gazie (wcześniej nie miał). Pompuje 1,2 bara. Nie wiem jak się to przekłada na moc, ale się przekłada :cool: Ogólnie uroczy samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Przemeq - a jak to jest ze zmianą koloru bo w dowodzie tego nie ma, nie wiem czy w karcie jest, musiałeś to zgłaszac czy teraz jest to nieewidencjonowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 czy teraz jest to nieewidencjonowane? Wydaje mi się, że nie jest. Ja nigdzie tego nie mam w papierach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 czy teraz jest to nieewidencjonowane? Wydaje mi się, że nie jest. Ja nigdzie tego nie mam w papierach. mnie przy rejestracji mojego pytali o kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mnie też pytali, ale powiedziałem, że niebawem się zmieni, to nic nie wpisali 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mnie też pytali, ale powiedziałem, że niebawem się zmieni, to nic nie wpisali 8). a no to widać to żaden problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9201961 Subaru Legacy 2.0 tdi 1992 Serwisowany w ASO..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Ciekawe czy już go tankował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Ja myslę, że gość mógł celowo wpisać tdi żeby więcej ludu go zobaczyło. W kazdym radzie ciekawe w jakim jest stanie, za te 7,5k. Może jakbym sprzedał BMW i za taką cene trafił coś czym jeszcze mozna jezdzic to bym się skusił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Buncol555, masz tam w tej bumie kompresor cały czas? Czy został wymontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Nieeee kompresora dawno niet Kupilem go juz jako N/A. Co ciekawe niedawno na racingforum byl na sprzedaz ten kit, który gościł u mnie w aucie za 2k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Trzeba było brać :razz: Słyszałem, że to lepiej od M3 jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się