Jump to content

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

W sumie to się wam pochwalę, bo dzis swoim analogowym gacorkeim oklepałem na Służewcu superwozy za worek siana 

A to tak se nieskromnie wrzucę jako zwycięzca generalki, choć łatwe to nie było  lecz dziadunio odrzucił laskę i pobiegł gdzie chciałem  

BTW         

Posted Images

4 minuty temu, chojny napisał:

Panowie, jakie kable zapłonowe kupić do dziada 2,2L?

 

 

Odpowiednie :twisted:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, chojny napisał:

Panowie, jakie kable zapłonowe kupić do dziada 2,2L?

 

 

 

zapłonowe!

 

a tak serio- kup NGK i po problemie- ja przerobiłem 2 inne zestawy niepotrzebnie.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
30 minut temu, chojny napisał:

 

 

Ok. dziękuję. 

Dług rośnie :biglol:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, chojny napisał:

 

Czekaj aż otworzymy zakupy i się zaczną zwroty. :mrgreen:

14dni minęło:OO:

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, chojny napisał:

 

Z 10 razy kurde... ale jeszcze jest rozruchowa :mrgreen:

dokładnie, kończy się  jak ruszysz towar:mrgreen:

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, chojny napisał:

 

Nie wiedziałem że dajesz 2 lata gwarancji. :blink::mrgreen:

Człowiek bidny lecz solidny :D

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

A może ktoś na ma na zyciu lewy tylny pas bezpieczeństwa do dziada?

Zapuściłem już wici, ale, lepiej jak jest więcej ;)

Idealnie jak by był beżowy/brązowy ;), ale nie będę grymasił.

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 10:08, chojny napisał:

 

 

Ok. dziękuję. 

A powiem Ci, że ja zawsze brałem NGK, aż pewnego pięknego dnia silnik zaczął pływać i okazało się, że przyczyną były właśnie kable. Zmieniłem na Janmory i problem nie wrócił. NGK nie wytrzymały nawet roku. 

Link to post
Share on other sites
45 minut temu, BartZ napisał:

A powiem Ci, że ja zawsze brałem NGK, aż pewnego pięknego dnia silnik zaczął pływać i okazało się, że przyczyną były właśnie kable. Zmieniłem na Janmory i problem nie wrócił. NGK nie wytrzymały nawet roku. 

Przypadek.

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Oktan napisał:

Przypadek.

Niekoniecznie. 

Znam innych z tym samym problemem, nie tylko w subaru. 

Oczywiście dalej uważam, że to dobra firma. 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, BartZ napisał:

Niekoniecznie. 

Znam innych z tym samym problemem, nie tylko w subaru. 

Oczywiście dalej uważam, że to dobra firma. 

Może wadliwa partia.. więcej razy się przejechałem na Janmor niż NGK ;)

Link to post
Share on other sites

Pamiętacie? 

ZTCP - fotosy ze Słomki. 

PS: foto artykułu robiłem komórką, nie mam skanera, bo nie używam... A tu by się przydał. 

IMG_20200920_011641.jpg

IMG_20200920_011305.jpg

IMG_20200920_011249.jpg

IMG_20200920_011229.jpg

Screenshot_20200920_012007.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Fala napisał:

nie mam skanera, bo nie używam... A tu by się przydał. 

Przyjadę w tygodniu po oliwę i miód, to zrobię ładniejsze fotki:)

 

 

UWAGA ogłoszeni.

Rozbieram dwa auta na części i będzie trochę gratów do sprzedania.

1. Legacy kombi ciemnoszare:grafitowe, przedlift. Silnik EJ22, który możecie znać z moich wątków. Kilka lat temu zrobiłem w nim wymianę wszystkich uszczelek i uszczelniaczy, które można wymienić bez zdejmowania głowic. Przez ostatni okres wymieniona była tylko uszczelka dekla zaworowego, a reszta trzyma.

Jest kompletna klima, ale nie działała ostatnio. Dziś rozpięta, troszkę zielonego poleciało.

Jest skórzana tapicerka: fotele przednie grzane, niestety pasażera przecięty z tylu, kanapa pocięta przez dewastatora, boczki. Boczki tylne w stanie dobrym, przednie na 3.

ABS.

... i dużo więcej.

Blacharka słaba.

 

2. Legacy przedlift sedan, USA.

Silnik EJ22, klima, trochę dupereli.

Z niego zabieram skrzynię, wał i kilka dupereli.

Blacharka taka sobie.

 

Jak ktoś czegoś potrzebuje to prowadzę zapisy.

 

 

PS reklamowe: w ciągu tygodnia odbieram trochę laminatów. Chętnych zapraszam na Fb do oglądania niektórych zdjęć.

Dostępne już jest wszystko odkręcane do przed- i po-liftów sedanów: zderzaki P i T, błotniki przednie, drzwi wszystkie, pokrywy silnika i bagażnika.

Pracuję nad: wlotami, lusterkami rajdowymi, zaślepkami do przednich błotników zamiast kierunkowskazów (tak jak było w wersji USA), blendą do przedlifta.

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, qbutek napisał:

Przyjadę w tygodniu po oliwę i miód, to zrobię ładniejsze fotki:)

Do niedzieli /poniedziałku jestem u siebie w Wiśle, potem wracam do W-wy i zapraszam! 

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...