Jump to content
Siela

Dziadki i Turbodziadki łączcie się

Recommended Posts

Godzinę temu, chojny napisał:

 

To na 5 czy 6MT wróciło?

 

Mam ciągły dylemat... 

I tak mnie nie dogonisz co byś nie włożył:biglol:

Wróciło 6mt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Oktan napisał:

I tak mnie nie dogonisz co byś nie włożył

 

Bez obaw, nie jeżdżę w amatorkach. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to bez różnicy kogo sklepie :P;) im bardziej podlubane auto i sprawniejszy łącznik tym większą mam zabawę..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To po ile cm panowie? :mrgreen:

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, BartZ napisał:

To po ile cm panowie? :mrgreen:

3:27 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Oktan napisał:

3:27 :D

Chyba fi :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, BartZ napisał:

Chyba fi :D

 

 

W calach pisał. 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Oktan napisał:

 

 

Coś tam jedzie :coffee:

 

 

A poważnie to schludnie Panie! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta rowno mu wyszło. Fotograf z opcja nieśmiertelność :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, BartZ napisał:

Chyba fi :D

 

17 minut temu, chojny napisał:

 

 

W calach pisał. 

Dokładnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, chojny napisał:

 

Coś tam jedzie :coffee:

 

 

A poważnie to schludnie Panie! 

Bywało lepiej ale najgorzej nie poszło :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A 3:27 tyczy się czasu na filmie gamonie :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koleżanki i koledzy szukam bardzo pilnie flanszy dyfra lub ew. całego dyfra.

Najważniejsze, aby otwór zaznaczony na zdjęciu miał średnicę 57 mm, a nie 50 jak nowsze modele subaru.

 

Sprawa pilna, bo tylko tego brakuje, aby moje Szrotbaru opuściło warsztat.

 

dyff.thumb.png.30e8361482be61f078f22bcd487f0367.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki że nie oddzwoniłem, ale szukałem i nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, qbutek napisał:

Koleżanki i koledzy szukam bardzo pilnie flanszy dyfra lub ew. całego dyfra.

Najważniejsze, aby otwór zaznaczony na zdjęciu miał średnicę 57 mm, a nie 50 jak nowsze modele subaru.

 

Sprawa pilna, bo tylko tego brakuje, aby moje Szrotbaru opuściło warsztat.

 

dyff.thumb.png.30e8361482be61f078f22bcd487f0367.png

A na czym polega problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, BartZ napisał:

A na czym polega problem? 


Mialem w Legacy zestaw wał z Legacy plus dyfer z VLSD z jakiegoś Forka, w którym zmieniałem flansze i pasowało.

Potem zdecydowałem, że montuję inny napęd i sprzedałem tamten dyfer zapominając o zabrani „swojej” flanszy i teraz wał ma zbyt duży wpust do zestawu z GT.

Wystarczy wymienić flansze dyfra na tej jednej centralnej śrubie, ale niestety gdzieś mi przepadł drugi dyfer dawca i jest kicha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro odbieram auto po progach. Jeszcze katalizator oraz bak i jest OK :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, gumas_72 napisał:

Jutro odbieram auto po progach. Jeszcze katalizator oraz bak i jest OK :ok:

podjedź, sprawdzimy co blacharze zrobili ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, qbutek napisał:


Mialem w Legacy zestaw wał z Legacy plus dyfer z VLSD z jakiegoś Forka, w którym zmieniałem flansze i pasowało.

Potem zdecydowałem, że montuję inny napęd i sprzedałem tamten dyfer zapominając o zabrani „swojej” flanszy i teraz wał ma zbyt duży wpust do zestawu z GT.

Wystarczy wymienić flansze dyfra na tej jednej centralnej śrubie, ale niestety gdzieś mi przepadł drugi dyfer dawca i jest kicha.

No właśnie to chciałem wiedzieć. Lipa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Oktan napisał:

podjedź, sprawdzimy co blacharze zrobili ;)

Musze teraz ogarnąć katalizator i rurę do baku :facepalm:

Zrobic zrobili tak na 4+ - do śmierci tego samochodu wystarczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialem w Legacy zestaw wał z Legacy plus dyfer z VLSD z jakiegoś Forka, w którym zmieniałem flansze i pasowało.
Potem zdecydowałem, że montuję inny napęd i sprzedałem tamten dyfer zapominając o zabrani „swojej” flanszy i teraz wał ma zbyt duży wpust do zestawu z GT.
Wystarczy wymienić flansze dyfra na tej jednej centralnej śrubie, ale niestety gdzieś mi przepadł drugi dyfer dawca i jest kicha.
To pozostaje oddać do tokarza żeby dorobił.

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.01.2020 o 00:08, Oktan napisał:

 

Ładnie pojechałeś.

Ja to z pewnością przywaliłbym w to rondo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Ładnie pojechałeś.

Ja to z pewnością przywaliłbym w to rondo.

Nie doceniasz się ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety kolejne ogłoszenie mam.

 

Kupię zegary do Legacy Turbo Manual.

Sprawa dość pilna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...