Jump to content
Siela

Dziadki i Turbodziadki łączcie się

Recommended Posts

Pamięta ktoś jaka jest średnica tłoczka w zacisku OEM przód ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, lapcok napisał:

Pamięta ktoś jaka jest średnica tłoczka w zacisku OEM przód ?

43mm powinno być

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.01.2020 o 19:08, lapcok napisał:

Pamięta ktoś jaka jest średnica tłoczka w zacisku OEM przód ?

Dwu tłoczkowy czy jedno tłoczkowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Farmer napisał:

Dwu tłoczkowy czy jedno tłoczkowy?

TDziad z przodu miał chyba dwutłok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tdziad tak ale ssaki jedno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale @lapcok raczej ma dwu ;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwu tłoczek 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.01.2020 o 11:01, chojny napisał:

 

Rok zejdzie ale jakoś to będzie. 

Witajcie. Jaki tam rok :) 3 dłuższe popołudnia i kombi wybebeszone do cna ;) Pytanie o zdanie. Nie chce nam się za bardzo prowadzić od nowa układu chlodzenia wodnego od turbo. Zamiana na IC powietrzne od GT czy WRX ma zalety ? Co radzicie?

BBB27AD6-B7D1-44EF-B5EA-98D236BD8736.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję wielki frontowy.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Farmer napisał:

Proponuję wielki frontowy.

Nie do końca to dobre rozwiązanie.

 

4 godziny temu, BladyFranek napisał:

Witajcie. Jaki tam rok :) 3 dłuższe popołudnia i kombi wybebeszone do cna ;) Pytanie o zdanie. Nie chce nam się za bardzo prowadzić od nowa układu chlodzenia wodnego od turbo. Zamiana na IC powietrzne od GT czy WRX ma zalety ? Co radzicie?

BBB27AD6-B7D1-44EF-B5EA-98D236BD8736.jpeg

Napisz w co celujesz i do czego auto to Ci podpowiem co ja bym zrobił w kwestii IC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co, legac nie będzie brał udziału w rajdach, uparłem się na legacy sedan z uturbieniem tak naprawdę do normalnej jazdy, pewnie pojadę sobie na tor, gdzieś na szutry na wsi czy jak spadnie śnieg (hehe) do polatania bokami. Moc bym chciał później podbić do 250 km czy może ciut więcej ale zobaczymy jak z budżetem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wodny icek jest bardzo łatwo zamontować nie ma tam nic trudnego, wymiennik na górze, dwie rurki wody jedna do pompki, druga do chłodnicy, no i łącznik od pompki do chłodnicy. Do normalnej jazdy myślę że nawet lepszy od powietrznego, bo woda ma dość dużą pojemność ciepną i spokojnie wytrzyma przygazówki od świateł do świateł gdzie powietrzny bez odpowiedniej prędkości się zagrzeje. Można też podłączyć układ który załącza przednie wentylatory gdy woda w icku jest ciepła przez co samochód nawet przy małej prędkości ma dobre chłodzenie. 

2 godziny temu, Farmer napisał:

Proponuję wielki frontowy.

Dłuższa droga dla powietrza - większy turbo lag. Reakcja na gaz też gorsza. Taki warto zastosować gdy idzie się w dużą moc i wodny czy powietrzny na górze nie da rady tego ogarnąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, BladyFranek napisał:

Wiesz co, legac nie będzie brał udziału w rajdach, uparłem się na legacy sedan z uturbieniem tak naprawdę do normalnej jazdy, pewnie pojadę sobie na tor, gdzieś na szutry na wsi czy jak spadnie śnieg (hehe) do polatania bokami. Moc bym chciał później podbić do 250 km czy może ciut więcej ale zobaczymy jak z budżetem 

Zostaw wodny oryginalny+większa chłodnica wody do niego i wydajniejsza pompa. Do powyższego starczy w zupełności, ja mam w Karravagonie 240KM i wodny ic+większa chłodnica i nie mam problemów jeżdżąc na codzień z grzaniem, nawet ostro jeżdżąc :)

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki! To chyba zostanę z wodnym. A macie wiedzę czy jest możliwe założenie BOV do tego układu ? Szukam i nic nie znajduje ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, BladyFranek napisał:

Dzięki! To chyba zostanę z wodnym. A macie wiedzę czy jest możliwe założenie BOV do tego układu ? Szukam i nic nie znajduje ;(

 Żaden problem, tylko po co? poza pssssss to tylko szkodzi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to się wam pochwalę, bo dzis swoim analogowym gacorkeim oklepałem na Służewcu superwozy za worek siana :biglol:

IMG_20200119_212514.jpg

IMG_20200119_092300.jpg

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buhehehe to chłopaki zmartwione pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No miny takie mieli zmieszane, jak i ja , też byłem zdziwiony:o

:yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i brawo :thumbup: ps: Ford wam dokopał :P

Edited by gumas_72

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, gumas_72 napisał:

No i brawo :thumbup: ps: Ford wam dokopał :P

Ale Oracz to Oracz, zawsze zaora, poza tym 'gość' a to się niby nie liczy, ale masz pan rację, niemniej best lap moje :yahoo:

Edited by Oktan
Litrowki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze powiem , że mało jeżdżę ostatnio i widzę różnicę, jednak jak koledzy po fachu mówią, że da się zardzewieć, to z wiekiem faktycznie tak jest. Pierwszy przejazd jak pipa jechałem i sam to czułem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Oktan napisał:

Ale Oracz to Oracz, zawsze zaora, poza tym 'gość' a to się niby nie liczy, ale masz pan rację, niemniej best lap moje :yahoo:

w wynikach generalki gość jest nieklasyfikowany ale przed tobą jest Ford :evil2:

Klasa twoja i to EvoX za - miłe dla oka

Edited by gumas_72

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Oktan napisał:

Szczerze powiem , że mało jeżdżę ostatnio i widzę różnicę, jednak jak koledzy po fachu mówią, że da się zardzewieć, to z wiekiem faktycznie tak jest. Pierwszy przejazd jak pipa jechałem i sam to czułem..

 

To na 5 czy 6MT wróciło?

 

Mam ciągły dylemat... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...