Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, lapcok napisał:

Pamięta ktoś jaka jest średnica tłoczka w zacisku OEM przód ?

43mm powinno być

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tdziad tak ale ssaki jedno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2020 o 11:01, chojny napisał:

 

Rok zejdzie ale jakoś to będzie. 

Witajcie. Jaki tam rok :) 3 dłuższe popołudnia i kombi wybebeszone do cna ;) Pytanie o zdanie. Nie chce nam się za bardzo prowadzić od nowa układu chlodzenia wodnego od turbo. Zamiana na IC powietrzne od GT czy WRX ma zalety ? Co radzicie?

BBB27AD6-B7D1-44EF-B5EA-98D236BD8736.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Farmer napisał:

Proponuję wielki frontowy.

Nie do końca to dobre rozwiązanie.

 

4 godziny temu, BladyFranek napisał:

Witajcie. Jaki tam rok :) 3 dłuższe popołudnia i kombi wybebeszone do cna ;) Pytanie o zdanie. Nie chce nam się za bardzo prowadzić od nowa układu chlodzenia wodnego od turbo. Zamiana na IC powietrzne od GT czy WRX ma zalety ? Co radzicie?

BBB27AD6-B7D1-44EF-B5EA-98D236BD8736.jpeg

Napisz w co celujesz i do czego auto to Ci podpowiem co ja bym zrobił w kwestii IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, legac nie będzie brał udziału w rajdach, uparłem się na legacy sedan z uturbieniem tak naprawdę do normalnej jazdy, pewnie pojadę sobie na tor, gdzieś na szutry na wsi czy jak spadnie śnieg (hehe) do polatania bokami. Moc bym chciał później podbić do 250 km czy może ciut więcej ale zobaczymy jak z budżetem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wodny icek jest bardzo łatwo zamontować nie ma tam nic trudnego, wymiennik na górze, dwie rurki wody jedna do pompki, druga do chłodnicy, no i łącznik od pompki do chłodnicy. Do normalnej jazdy myślę że nawet lepszy od powietrznego, bo woda ma dość dużą pojemność ciepną i spokojnie wytrzyma przygazówki od świateł do świateł gdzie powietrzny bez odpowiedniej prędkości się zagrzeje. Można też podłączyć układ który załącza przednie wentylatory gdy woda w icku jest ciepła przez co samochód nawet przy małej prędkości ma dobre chłodzenie. 

2 godziny temu, Farmer napisał:

Proponuję wielki frontowy.

Dłuższa droga dla powietrza - większy turbo lag. Reakcja na gaz też gorsza. Taki warto zastosować gdy idzie się w dużą moc i wodny czy powietrzny na górze nie da rady tego ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BladyFranek napisał:

Wiesz co, legac nie będzie brał udziału w rajdach, uparłem się na legacy sedan z uturbieniem tak naprawdę do normalnej jazdy, pewnie pojadę sobie na tor, gdzieś na szutry na wsi czy jak spadnie śnieg (hehe) do polatania bokami. Moc bym chciał później podbić do 250 km czy może ciut więcej ale zobaczymy jak z budżetem 

Zostaw wodny oryginalny+większa chłodnica wody do niego i wydajniejsza pompa. Do powyższego starczy w zupełności, ja mam w Karravagonie 240KM i wodny ic+większa chłodnica i nie mam problemów jeżdżąc na codzień z grzaniem, nawet ostro jeżdżąc :)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, BladyFranek napisał:

Dzięki! To chyba zostanę z wodnym. A macie wiedzę czy jest możliwe założenie BOV do tego układu ? Szukam i nic nie znajduje ;(

 Żaden problem, tylko po co? poza pssssss to tylko szkodzi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to się wam pochwalę, bo dzis swoim analogowym gacorkeim oklepałem na Służewcu superwozy za worek siana :biglol:

IMG_20200119_212514.jpg

IMG_20200119_092300.jpg

  • Super! 8
  • Dzięki! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miny takie mieli zmieszane, jak i ja , też byłem zdziwiony:o

:yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, gumas_72 napisał:

No i brawo :thumbup: ps: Ford wam dokopał :P

Ale Oracz to Oracz, zawsze zaora, poza tym 'gość' a to się niby nie liczy, ale masz pan rację, niemniej best lap moje :yahoo:

Edytowane przez Oktan
Litrowki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem , że mało jeżdżę ostatnio i widzę różnicę, jednak jak koledzy po fachu mówią, że da się zardzewieć, to z wiekiem faktycznie tak jest. Pierwszy przejazd jak pipa jechałem i sam to czułem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Oktan napisał:

Ale Oracz to Oracz, zawsze zaora, poza tym 'gość' a to się niby nie liczy, ale masz pan rację, niemniej best lap moje :yahoo:

w wynikach generalki gość jest nieklasyfikowany ale przed tobą jest Ford :evil2:

Klasa twoja i to EvoX za - miłe dla oka

Edytowane przez gumas_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Oktan napisał:

Szczerze powiem , że mało jeżdżę ostatnio i widzę różnicę, jednak jak koledzy po fachu mówią, że da się zardzewieć, to z wiekiem faktycznie tak jest. Pierwszy przejazd jak pipa jechałem i sam to czułem..

 

To na 5 czy 6MT wróciło?

 

Mam ciągły dylemat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...