Jump to content
Siela

Dziadki i Turbodziadki łączcie się

Recommended Posts

17 godzin temu, Oktan napisał:

przynajmniej w AXA, jak wyliczasz i kupujesz polise np miesiąc wcześniej to masz niższą skłądkę o ok 50-100zł niż kilka dni przed datą rozpoczęcia.

 

To się zgadza, ale też bardzo często następuje obniżka stawki na ostatnią chwilę, czyli jak szukasz dosłownie od dziś to jest niższa stawka niż jak szukasz OC z terminem rozpoczęcia ochrony za miesiąc. Miałem tak ze dwa razy, w tym w AXA. Nie wykupiłem miesiąc przed, składki rosły w tym czasie o jakieś 50-100 / tydzień, ale w dniu rozpoczęcia polisy  cena zeszła do takiej samej jak na m-c przed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukuje błotników przednich L i P do dziadka polifta, gdyby ktoś chciał się pozbyć chętnie odkupię. Mogą być w kiepskim stanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Michał Guz napisał:

Nie widziałem nigdzie wewnętrznych przegubów na tył w wersji żeńskiej, jak znasz namiar na takie części proszę podziel się wiadomościami

Na tą chwilę nawet nie miałem potrzeby, aby szukać nowych przegubów więc pytam z ciekawości.

Odnośnie przednich błotników, ile teraz są warte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Bibuł napisał:

Poszukuje błotników przednich L i P do dziadka polifta, gdyby ktoś chciał się pozbyć chętnie odkupię. Mogą być w kiepskim stanie.

mam i laminat i stalowe ;)

przydzwoniłeś??

 

Ja szukam jakby co całej dupy do sedana, a konkretnie lewej ćwiartki, polift oczywiście

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Oktan napisał:

mam i laminat i stalowe ;)

przydzwoniłeś??

 

Ja szukam jakby co całej dupy do sedana, a konkretnie lewej ćwiartki, polift oczywiście

To nie "dzwon" na szczęście. Chyba będę robił szczep ze zderzakiem od GC 8. Mamy z doktorkiem pomysł żeby cooler z przodu ogromny:D zamontować. Po ostatnim upgrade potrzebne jest dużo chłodnego powietrza:thumbup:.

 

Laminat chyba się nie nada bo będę musiał podciąć błotniki żeby zderzak od GC 8 spasować. 

 

Co do dupy to zapytam na szrotowisku. Mam koło siebie potentata w tej gałęzi gospodarki, czego oni kurde tam nie mielą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Bibuł napisał:

To nie "dzwon" na szczęście. Chyba będę robił szczep ze zderzakiem od GC 8. Mamy z doktorkiem pomysł żeby cooler z przodu ogromny:D zamontować. Po ostatnim upgrade potrzebne jest dużo chłodnego powietrza:thumbup:.

 

Laminat chyba się nie nada bo będę musiał podciąć błotniki żeby zderzak od GC 8 spasować. 

 

Co do dupy to zapytam na szrotowisku. Mam koło siebie potentata w tej gałęzi gospodarki, czego oni kurde tam nie mielą.

To błotniki w stanie do przeróbki powinny być :)

Co do chłodnego powietrza to jestem w stanie Ci przerobić tak abyś wsadził ten duży chiński górny ;)

Ja mam póki co  ten największy TMIC z STI GH ale będę pakował chinola, a docelowo front ale to już jak piec naszykuję na 400+ :D 

 

A za dupeczką się rozpytaj;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, nie ma ktoś zbędnych "słoneczników" do dziadka?

 

Moje mi opadają luźno i mi ręce opadają. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie :(

 

BTW

W moim wątku wrzuciłem zdjęcia po założeniu zderzaka od turbo G1S1. 

Bez naklejek jeszcze, ale oceńcie proszę jak Wam się to widzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, BartZ napisał:

Niestety nie :(

 

BTW

W moim wątku wrzuciłem zdjęcia po założeniu zderzaka od turbo G1S1. 

Bez naklejek jeszcze, ale oceńcie proszę jak Wam się to widzi.

 

Bardzo fajnie wyszło ale...

 

Kup se kapselki do felg i podmaluj to białe coś co widać za zderzakiem. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, chojny napisał:

Bardzo fajnie wyszło

Dzięki. Szacun dla mojego lakiernika, bo nie dość, że to laminat, to podobno nic nie pasowało :facepalm:

Jednak róznice w budowie pasa przedniego między NA i turbo są duże, momentami chyba za duże :rolleyes:

 

9 minut temu, chojny napisał:

Kup se kapselki do felg

Dobrze :P

 

10 minut temu, chojny napisał:

podmaluj to białe coś co widać za zderzakiem

Tak jest w oryginale :faja:

DGVZjYzUwAEGzd7.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, chojny napisał:

Panowie, nie ma ktoś zbędnych "słoneczników" do dziadka?

 

Moje mi opadają luźno i mi ręce opadają. :mellow:

Jak chcesz się trochę pobawić to wklej sobie magnesy w podsufitkę i mały magnes w słonecznik. Nie wyeliminuje luzu, ale chociaż nie będą opadać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To błotniki w stanie do przeróbki powinny być
Co do chłodnego powietrza to jestem w stanie Ci przerobić tak abyś wsadził ten duży chiński górny
Ja mam póki co  ten największy TMIC z STI GH ale będę pakował chinola, a docelowo front ale to już jak piec naszykuję na 400+  
 
A za dupeczką się rozpytaj

Dupeczki wolnej leżącej na półeczce nie mają ale jak się pojawi to dadzą znać. Ten chiński cooler ogarnia piec 300+?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Bibuł napisał:


Dupeczki wolnej leżącej na półeczce nie mają ale jak się pojawi to dadzą znać. Ten chiński cooler ogarnia piec 300+?

WRX owy ogarnia na chwilę to chiński by nie obronił? Jak on jest ogromny i gruby 10cm.

Spokojnie ogarnie. A na czym Ty te 300+ chcesz wystroić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
WRX owy ogarnia na chwilę to chiński by nie obronił? Jak on jest ogromny i gruby 10cm.
Spokojnie ogarnie. A na czym Ty te 300+ chcesz wystroić?

Ecumaster, TD 05 G18 i wtryski 725 cc. Na razie jest 297 KM ale dmucha poniżej 1 bar bo cewki nie dają rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby co to jest do ogarnięcia na seryjnym ECU.

 A wtryski to trochę na wyrost ale niech Ci będzie.. 

Jak muszę swojego w końcu shamować ale mam ponad 300 pewnie i seryjny przerobiony komp. Wtryski 440cc i mają zapisu od groma. Pakowanie za dużych wtrysków jest bez sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakby co to jest do ogarnięcia na seryjnym ECU.
 A wtryski to trochę na wyrost ale niech Ci będzie.. 
Jak muszę swojego w końcu shamować ale mam ponad 300 pewnie i seryjny przerobiony komp. Wtryski 440cc i mają zapisu od groma. Pakowanie za dużych wtrysków jest bez sensu.

Skoro u Ciebie to chodzi to pewnie masz racje. Ja samodzielnie tego nie ogarnę i muszę słuchać doktorka. Możesz podesłać jaka link do tego chińskiego coolera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, seryjne wtryski udźwigną TD05?

Można ją w ogóle załadować bez mapowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, BartZ napisał:

Swoją drogą, seryjne wtryski udźwigną TD05?

Można ją w ogóle załadować bez mapowania?

Seryjne wtryski dźwigają TD05, do doładowania na granicy 1,5B ale musi być komputer ogarnięty i odpowiednia mapa, i wcale nie pracują na granicy wydatku, Wiadomo jak jest opcja można ale nie trzeba zakładać 440cc

Możesz ją założyć ot tak i będzie działać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Oktan napisał:

Seryjne wtryski dźwigają TD05, do doładowania na granicy 1,5B ale musi być komputer ogarnięty i odpowiednia mapa, i wcale nie pracują na granicy wydatku, Wiadomo jak jest opcja można ale nie trzeba zakładać 440cc

O, dzięki :)

 

1 minutę temu, Oktan napisał:

Możesz ją założyć ot tak i będzie działać

Pytanie czy to cokolwiek zmieni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, BartZ napisał:

Pytanie czy to cokolwiek zmieni?

Wstaje dużo wcześniej i ogólnie jest meeega, mam taka w swoim białym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Oktan napisał:

Wstaje dużo wcześniej i ogólnie jest meeega, mam taka w swoim białym ;)

No i to jest zachęcające ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć!

Ruszam w trasę Warszawa-->Zielona Góra-->Świdnica-->Kraków--> Warszawa i na tej trasie mogę dostarczyć elementy z mojej oferty https://www.facebook.com/LaminateCentre/ .

Żeby nie trzeba wchodzić na FB, to napiszę w skrócie co dostępne od ręki:

- Przedlift - zderzak przedni RS, zderzak tylny RS, błotniki przednie, pokrywa bagażnika, pokrywa silnika ze zintegrowanym wlotem, drzwi tylne

- Polift - drzwi tylne

Dostawa na tej trasie lub z mały odskokiem od niej w cenie elementów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, qbutek napisał:

Cześć!

Ruszam w trasę Warszawa-->Zielona Góra-->Świdnica-->Kraków--> Warszawa i na tej trasie mogę dostarczyć elementy z mojej oferty https://www.facebook.com/LaminateCentre/ .

Żeby nie trzeba wchodzić na FB, to napiszę w skrócie co dostępne od ręki:

- Przedlift - zderzak przedni RS, zderzak tylny RS, błotniki przednie, pokrywa bagażnika, pokrywa silnika ze zintegrowanym wlotem, drzwi tylne

- Polift - drzwi tylne

Dostawa na tej trasie lub z mały odskokiem od niej w cenie elementów.

 

o proszę- 5x w tygodniu niemalże przelatuję nieopodal Twojej miejscówki - a kompletnie o niej nie wiedziałem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to tak se nieskromnie wrzucę jako zwycięzca generalki, choć łatwe to nie było :P lecz dziadunio odrzucił laskę i pobiegł gdzie chciałem :D

 

  • Like 9
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...