Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Ayu napisał:

To nie ten sam, gość ma auto dwa lata. Generalnie nie zna przeszłości za bardzo. Auto ma założoną instalację gazową. Od razu przyznaje też, że z blacharką nie jest najlepiej. Czekam na dodatkowe zdjęcia.

To daj znać, nawet jak blacha słaba to przydałby mi się sedan do kolekcji.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

widzę że usilnie szukasz klasyka

 

A tam od razu usilnie, mam ugadane jedno auto ale czekam na nie już jakiś czas więc może jak się trafi jakaś okazja :D

Ty mnie proszę ja Ciebie tylko nie uprzedź i nie jeź po niego dziś

@hugo

Edytowane przez Ayu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Valvoline 5w50 VR1 Racing jak srogo nie upalasz, jak upalasz mocniej 10w60
Motul jest przepłacany po dwukroć nie wiem po co..jak i tak ponoć 'wszyscy' zmieniają co 4-5tys olej..


Jak się da to super dzięki za podpowiedź. W sprawie turbawki napisze na priv.


Jak się da to super dzięki za podpowiedź. W sprawie turbawki napisze na priv.

Przepraszam wszystkich nie to miałem cytować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, frisco napisał:

Szukam zderzaka od amerykańskiej wersji legacy. Może komuś z Was zalega? O taki jak ten:

 

1993-subaru-legacy-turbo-ss-super-sport-ej22t-project-car-parts-2.JPG

:biglol: to jest nas wielu, zapomnij ;)

tylko własny import z USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie układu kierowniczego-o co chodzi. Spotkaliście się z takim zjawiskiem? W sytuacji szybkiej zmiany kierunku jazdy lewo prawo, szykana, slalom wspomaganie niedomaga. Objawia się to chwilowym brakiem wspomagania-duży opór na kierownicy. Podjąłem walkę z tą niedogodnością w następującej kolejności. Demontaż, rozbiórka, regeneracja przekładni kierowniczej przy okazji sprawdzenie drożności przewodów-usterka pozostała. Następnie na „stół” poszła pompa wspomagania. Oryginalna została zastąpiona pompą z GT-ka wcześniej przed montażem wysłana do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji i uszczelnienia. Bez zmian nadal układ można powiedzieć się przycina. Jest to chwilowy ale jednak brak wspomagania. Macie podobne doświadczenia? Może jakieś wnioski lub wskazówki jak usunąć usterkę? Może to przypadłość „dziadków” i jedyne co pozostaje to zmiana auta


żartowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ktoś z  Was zakładał milenium revolution 17x7,5 do dziada? Szukałem speedlinów ST2 (17x7) ale na rynku posucha no i tak się zastanawiam. Będzie lekko przycierać na dobiciach czy te pół cala więcej już nie wjedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bibuł napisał:

Wspomaganie układu kierowniczego-o co chodzi. Spotkaliście się z takim zjawiskiem? W sytuacji szybkiej zmiany kierunku jazdy lewo prawo, szykana, slalom wspomaganie niedomaga. Objawia się to chwilowym brakiem wspomagania-duży opór na kierownicy. Podjąłem walkę z tą niedogodnością w następującej kolejności. Demontaż, rozbiórka, regeneracja przekładni kierowniczej przy okazji sprawdzenie drożności przewodów-usterka pozostała. Następnie na „stół” poszła pompa wspomagania. Oryginalna została zastąpiona pompą z GT-ka wcześniej przed montażem wysłana do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji i uszczelnienia. Bez zmian nadal układ można powiedzieć się przycina. Jest to chwilowy ale jednak brak wspomagania. Macie podobne doświadczenia? Może jakieś wnioski lub wskazówki jak usunąć usterkę? Może to przypadłość „dziadków” i jedyne co pozostaje to zmiana autaemoji12.png


żartowałem.

Ja sądzę że to kwestia magla, zmieniłem na prsa, resztą póki co stara bo czasu brak i działa, jest jeszcze opcja taka że załóż sobie jakąś chłodnice wspomagania, z patrola czy innego Pajero.. może pomóc tak nie grzać płynu. Swoją drogą gadałem kiedyś z jednym gościem co ma pomodzonego dziada i mówił że najlepszą pompą jaką można założyć jest taka z Evo X.

Godzinę temu, frisco napisał:

Panowie, ktoś z  Was zakładał milenium revolution 17x7,5 do dziada? Szukałem speedlinów ST2 (17x7) ale na rynku posucha no i tak się zastanawiam. Będzie lekko przycierać na dobiciach czy te pół cala więcej już nie wjedzie?

Wszystko zależy od et w seryjnym dziaduniu jak dobrze pamiętam @Fala pisał że Ori felga z wrx 7Jx17 et55 z opona 215/45/17 ocierała z tyłu, ja bym założył opony 205/45 i sądzę że ET może oscylowac w granicy 45-50, przy 7j szerokości, felga szeroka na 7,5 do Legacy nie ma sensu, chyba że chcesz lekki naciąg :)

W mojej rajdowce mam z tyłu 225/45/17 na feldze z sti 7,5x17 et53 z dystansem 22mm więc et finalnie 31 ale mam przeklepane mocno błotniki :D

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRS- palonka rally system ;) 2,2 obrotu lock to lock 

Sorki ja wiem o co mi chodziło Ty niekoniecznie musiałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oktan napisał:
2 godziny temu, frisco napisał:

Panowie, ktoś z  Was zakładał milenium revolution 17x7,5 do dziada? Szukałem speedlinów ST2 (17x7) ale na rynku posucha no i tak się zastanawiam. Będzie lekko przycierać na dobiciach czy te pół cala więcej już nie wjedzie?

Wszystko zależy od et w seryjnym dziaduniu jak dobrze pamiętam @Fala pisał że Ori felga z wrx 7Jx17 et55 z opona 215/45/17 ocierała z tyłu, ja bym założył opony 205/45 i sądzę że ET może oscylowac w granicy 45-50, przy 7j szerokości, felga szeroka na 7,5 do Legacy nie ma sensu, chyba że chcesz lekki naciąg :)

W mojej rajdowce mam z tyłu 225/45/17 na feldze z sti 7,5x17 et53 z dystansem 22mm więc et finalnie 31 ale mam przeklepane mocno błotniki :D

@Oktan dzięki za odpowiedź. Wrxowe 17 z tego co czytałem nie obcieraja przy 215/45 - tak zakodowalem z tego co @Fala pisał. W sumie to jest niby najlepszy wybór do dziada. A mniejsze ET powoduje że opony obcieraja z tyłu od zewnętrznej strony czy od wewnętrznej? Bo się trafiły 16x7 et46...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsze ET felgi --> opona bliżej rantu błotnika. Dlatego felgi 5x100 z grupy VW to b.rzadko jest dobry pomysł - mają 38, czy 32 chyba nawet niektóre. Pomijam oczywiście rzecz nie do pominięcia - fi piasty.

ET 46 to powinno być OK, zwłaszcza że 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Fala napisał:

Mniejsze ET felgi --> opona bliżej rantu błotnika. Dlatego felgi 5x100 z grupy VW to b.rzadko jest dobry pomysł - mają 38, czy 32 chyba nawet niektóre. Pomijam oczywiście rzecz nie do pominięcia - fi piasty.

ET 46 to powinno być OK, zwłaszcza że 16"

fi piasty to najmniejszy problem tak jak kulowe gniazdo, gorzej z ET, w GC8 i Legacy słabo natomiast w GD już lepiej.

 

Te 16 @frisco bym smiało zakładał

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRS- palonka rally system 2,2 obrotu lock to lock 
Sorki ja wiem o co mi chodziło Ty niekoniecznie musiałeś

Dzięki za wyklarowanie pompę masz serie?
Co do wspomagania. Mam to samo. W legacy brak jakiegokolwiek chłodzenia płynu. chłodnica taka kosztuje bardzo mało a instalacja mega prosta. Troszkę przewody 2 opaski i po sprawie
 
 

Czyli zamontowałeś chłodnicę i jest OK?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Bibuł napisał:

pompę masz serie?

Jeszcze tak, lenistwo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
28 minut temu, Kacper Puszkinen napisał:

wczoraj zauważone we wro bordowe legacy turbo .czy jest tu właściciel?512d298bd5982d4bcf7948ff290c4891.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Kacper to chyba kolega @frisco

Piękna sztuka :D

A Ty masz jeszcze tego wolnossaka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...