Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, gumas_72 napisał:

 

Pojawił się na FB Legas z 1993 stan na forach kozak, cena 9500- 

Silnik zmieniony z 2000 na 2200

Poka w celu oglądary ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę rozważał sprzedaż operacyjnego, jak go wystawię to tylko raz na miesiąc za pewną cenę, jak się nie sprzeda trafi do blacharza pewnie po zimie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, hugo napisał:

Za ile $, czy cena na priv? 

Zadna to tajemnica, jak ktoś zapłaci 3 to na stali sprzedam, jak na alu 3,5, a jak nie dostanę tyle to auto zostaje :), bo poza korozją od prawie roku nic się nie popsuło, jest tak wdzięczny że aż nie do opisania, oczywiście nie mówię że nie ma wad mechanicznych, jak choćby cieknący uszczelniacz wału, czy grzechoczący przegub z przodu, ale na tyle że jeszcze mi się nie chce tego robić :)

Jest fajny bo wydaje mi się że bezwypadek :) szkoda że ten dziadzio co go miał wczesniej zrobił tak chałupniczo blachę i lakier ale ma swój oldskulowy klimat, bo nie ma drugiego takiego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, gumas_72 napisał:

I tylko tam jest po sieci nie lata

 

Leon nadal wisi czyli jednak jest coś do zrobienia ;)

Legacy jest również na "Samochody Subaru"

Jakby Leon był turbo to już by go nie było, a tak to wisi, ale cupeta powinna znaleźć amatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Legac chyba lubi wodę skubany. 

 

Gdzieś mi cieknie i to całkiem mocno szyber. Znana przypadłość dziadków? 

 

Jest na to jakaś sensowna rada i rozwiązanie?

 

:edid:

 

Może to tylko odpływ zapchany jak w tym Audi?

 

Przy okazji blacharki zrobili mi jakąś konserwacje od spodu, może zapchali odpływy?

 

Wcześniej nie ciekło nic. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem u siebie i czytałem na forach - ze starości traci szczelność styk prowadnic dachu - tamtędy się woda dostaje. Odkręcić prowadnice (wymontowawszy dach), uszczelnić,  zmontować.  Oczywiście odpływy sprawdzić ;)

U mnie - jak ręką odjal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to teraz przerabiam. Wczoraj nawet próbowałem zdemontować szyber, ale jakoś słabo to wychodzi, a nie chciałem na siłe próbować. Jak go wyjąć? Poza tymi 6 śrubkami z przodu jest coś jeszcze do odkręcenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, hugo napisał:

odnośnie oleju, jaki lejecie do dziadków? Bez zbędnych wywód, który lepszy.

 

Do turbo do niedawna Motul x-cess 5w40, obecnie Motul x-max 0w40. Ale ja jeżdżę normalnie, bez upalania etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...