jaRek Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Czy do seryjnego wydechu da radę założyć p&p 3" catback? Wiem, że w przypadku przejscia 3" -> 2,5" potrzebna jest redukcja a co w przypadku gdy zwiększamy średnice ? Czy flansza z seryjnego downpipe'u będzie pasować do tej 3" z centrpipe'a? Generalnie czy jest sens kupować 3" catback do reszty wydechu seryjnej i z jakimi przeróbkami się to bedzie wiązało Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 skoro juz inwestujesz nie chcialbys pociagnac w calosci wydechu od turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Wiem, że w przypadku przejscia 3" -> 2,5" potrzebna jest redukcja a co w przypadku gdy zwiększamy średnice ? a jak myślisz? Trzeba będzie "rozszerzyć" przy flanszy seryjny wydech do 3". Czy flansza z seryjnego downpipe'u będzie pasować do tej 3" z centrpipe'a? To zależy, ja spotykałem się już z różnym flanszami- w swoim customowym wydechu tez musiałem dorabiać. Mówimy oczywiście o flanszy łączącej CP z DP. Generalnie czy jest sens kupować 3" catback do reszty wydechu seryjnej moim zdaniem nie, za duża różnica w wielkościach. Poszukaj wydechu 2,5" albo zmień już cały z downpipem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaRek Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 kashmere, dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink: dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink: dzieki Remap konieczny przy TBE jesli chcesz sobie autem pojezdzic i go nie popsuc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink:dzieki Remap wskazany, ale niekonieczny (jeżeli masz sprawny samochód). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpruszko Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 jeżeli masz sprawny samochódco to znaczy? rozszerz jeśli możesz jeśli zaś sportowy kat i reszta 3 cali to również wiąże sie to z remapem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 wiec chyba sie wstrzymam narazie z kupnem DP bo nie mam kasy na remap :razz: a czy ktos moze mi powiedziec na jaki powinienem zmienic uppipe 2.5" czy 3" ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 moze mi powiedziec na jaki powinienem zmienic uppipe 2.5" czy 3" ??? Ja się nie znam, ale zostawiłbym 2,5 cala :wink: Podczepię się z pytankiem: orientuje się ktoś czy downpipe z JDM pasuje do EU Spec? oczywiście mówię o tym samym roczniku. Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Chyba powinien pasowac - tylko o ile mi sie nie pomieszalo JDM jest w jednym kawalku a EU Spec w dwoch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Akurat chodziło mi te w jednym kawałku, w końcu przy zakładaniu przelotu w EU Spec nie kombinuje się DP w 2 częściach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now