jaRek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Czy do seryjnego wydechu da radę założyć p&p 3" catback? Wiem, że w przypadku przejscia 3" -> 2,5" potrzebna jest redukcja a co w przypadku gdy zwiększamy średnice ? Czy flansza z seryjnego downpipe'u będzie pasować do tej 3" z centrpipe'a? Generalnie czy jest sens kupować 3" catback do reszty wydechu seryjnej i z jakimi przeróbkami się to bedzie wiązało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 skoro juz inwestujesz nie chcialbys pociagnac w calosci wydechu od turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Wiem, że w przypadku przejscia 3" -> 2,5" potrzebna jest redukcja a co w przypadku gdy zwiększamy średnice ? a jak myślisz? Trzeba będzie "rozszerzyć" przy flanszy seryjny wydech do 3". Czy flansza z seryjnego downpipe'u będzie pasować do tej 3" z centrpipe'a? To zależy, ja spotykałem się już z różnym flanszami- w swoim customowym wydechu tez musiałem dorabiać. Mówimy oczywiście o flanszy łączącej CP z DP. Generalnie czy jest sens kupować 3" catback do reszty wydechu seryjnej moim zdaniem nie, za duża różnica w wielkościach. Poszukaj wydechu 2,5" albo zmień już cały z downpipem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 kashmere, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink: dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink: dzieki Remap konieczny przy TBE jesli chcesz sobie autem pojezdzic i go nie popsuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ja mam 3" u siebie cat back z seryjnym DP i teraz zastanawiam sie nad 3"DP i mam pytanko czy jesli go zaloze musze robic remap(wiem ze lepiej by bylo jesli by byl)ale czy bez niego moge latac bez zadnych problemow... :wink:dzieki Remap wskazany, ale niekonieczny (jeżeli masz sprawny samochód). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 jeżeli masz sprawny samochódco to znaczy? rozszerz jeśli możesz jeśli zaś sportowy kat i reszta 3 cali to również wiąże sie to z remapem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 wiec chyba sie wstrzymam narazie z kupnem DP bo nie mam kasy na remap :razz: a czy ktos moze mi powiedziec na jaki powinienem zmienic uppipe 2.5" czy 3" ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 moze mi powiedziec na jaki powinienem zmienic uppipe 2.5" czy 3" ??? Ja się nie znam, ale zostawiłbym 2,5 cala :wink: Podczepię się z pytankiem: orientuje się ktoś czy downpipe z JDM pasuje do EU Spec? oczywiście mówię o tym samym roczniku. Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Chyba powinien pasowac - tylko o ile mi sie nie pomieszalo JDM jest w jednym kawalku a EU Spec w dwoch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Akurat chodziło mi te w jednym kawałku, w końcu przy zakładaniu przelotu w EU Spec nie kombinuje się DP w 2 częściach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się