luksp Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 W moim zacnym EJ20 zauwazylem, że przy wysprzegliku [chyba tak to sie nazywa] nad skrzynia biegow [man] jest tzw smarowniczka przez ktora wiadomo co sie robi. Moje pytanie to : Jakiego rodzaju smar nalezy stosowac? Gdzie jeszcze znajduja sie tego typu elementy do ktorych ewentualnie nalezy dodac/sprawdzic. W manualu czytalem tez, że w łozyskach koł nalezy sprawdzac ale cos mi sie wydaje ze tam chyba nie ma smarowniczek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Witam. To nie jest punkt smarny (kalamidka ,smarowniczka) tylko odpowietrznik wysprzęglika- ja tak mam w Legasiu 99. Raczej w autach osobowych nie ma punktów smarnych -to nie ciężarówka( kiedyś w osobówkach były: Maluch -zwrotnice duży fiat-wał pędny -ale teraz to inne czasy Więc nie musisz się pytać jaki smar :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 ok, dzieki kto pyta nie bladzi jak to mowia, a japonce niekiedy wymyslaja rozne rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 luksp, jesteś wielki. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 W moim zacnym EJ20 zauwazylem, że przy wysprzegliku [chyba tak to sie nazywa] nad skrzynia biegow [man] jest tzw smarowniczka przez ktora wiadomo co sie robi. Moje pytanie to : Jakiego rodzaju smar nalezy stosowac? Gdzie jeszcze znajduja sie tego typu elementy do ktorych ewentualnie nalezy dodac/sprawdzic. W manualu czytalem tez, że w łozyskach koł nalezy sprawdzac ale cos mi sie wydaje ze tam chyba nie ma smarowniczek Polecam Smalec Babuni. Miejsca które trzeba smarować: tuleje przednich i tylnych resorów, wał pędny, górne i dolne sworznie przedniego zawieszenia, zaczep holowniczy, siodło naczepy, zawiasy w drzwiach od szoferki, zamek armaty i karabinu maszynowego. Ale to wszystko nie w Subaru, w Subaru trzeba smarować a raczej wysmarowywac kasiorkę w kasie przy zakupie nowych części Łożyska w kołach też nie wymagają smarowania, w zasadzie odrobina smaru w zamki drzwi i klap, coby nie zardzewiały i wszystko! Pozdrawiam, e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 W moim zacnym EJ20 zauwazylem, że przy wysprzegliku [chyba tak to sie nazywa] nad skrzynia biegow [man] jest tzw smarowniczka przez ktora wiadomo co sie robi. Moje pytanie to : Jakiego rodzaju smar nalezy stosowac? Gdzie jeszcze znajduja sie tego typu elementy do ktorych ewentualnie nalezy dodac/sprawdzic. W manualu czytalem tez, że w łozyskach koł nalezy sprawdzac ale cos mi sie wydaje ze tam chyba nie ma smarowniczek Polecam Smalec Babuni. Miejsca które trzeba smarować: tuleje przednich i tylnych resorów, wał pędny, górne i dolne sworznie przedniego zawieszenia, zaczep holowniczy, siodło naczepy, zawiasy w drzwiach od szoferki, zamek armaty i karabinu maszynowego. Ale to wszystko nie w Subaru, w Subaru trzeba smarować a raczej wysmarowywac kasiorkę w kasie przy zakupie nowych części Łożyska w kołach też nie wymagają smarowania, w zasadzie odrobina smaru w zamki drzwi i klap, coby nie zardzewiały i wszystko! Pozdrawiam, e A ja polecam paseczek na uspokojenie, zastosowac ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted June 11, 2009 Author Share Posted June 11, 2009 luksp, jesteś wielki. :wink: polecam sie w obecnych czasach trzeba niekiedy sie i posmiac, niekiedy z samego siebie- co tez czynie :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now