wojtek_gtx Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne No właśnie Edwin. Możesz puścić linka do Twojej galerii, gdzie były zdjęcia bloków z miejscami montażu czujników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne No właśnie Edwin. Możesz puścić linka do Twojej galerii, gdzie były zdjęcia bloków z miejscami montażu czujników? prosze :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... dc605.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne W bloku - zamontowany przez chłopaków z pewnego serwisu w warszawie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne Kurde u mnie w Vertowozie ostatnio zaczeła temperatura dochodzic do 120... trochę mnie to martwi .. aloe może to przez te upały. Przy normalnej jezdzie zawsze było około 100-110 Teraz potrafi być 120... Nie wiem czy coś robic czy nie.. hę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Temperatura zewnętrzna na ogromny wpływ na temp oleju. U mnie przy temperaturach do 10 stopni rzadko kiedy przekroczyłem 100-110 stopni. Wczoraj przy wieczornych szybszych przelotach, temperatura była na poziomie 120-125 stopni (Liqui Moly Racing10W60). Też zastanawiam się czy potrzebna mi jest chłodnica oleju...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Też zastanawiam się czy potrzebna mi jest chłodnica oleju...? Jest. Ja przy ostrzejszej, choć miejskiej jeździe, nie dobijam do 100 stopni, a dodam, że czujnim mam teraz w cieplejszym miejscu, niż kiedyś (kiedyś miałem w korku miski olejowej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Samochodzik Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Ostatnio stalem w korku, z 30 min jak nie wiecej i do tego bylo upalnie, temperatura oleju doszla do 115 prawie, w dobrych warunkach mam 92 do odrobine ponad 100. Czy to odpowiednia temperatura? Dodatkowo zauwazylem że po wyłaczeniu silnika chodzi tylko tylko jeden, lewy wiatrak chlodnicy, drugiego jeszcze w akcji nie widziałem. Zepsuty? Ma to wpływ na temp oleju w korkach? Oj duzo tych pytań mi wyszlo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Zepsuty? A jak załączysz klimatyzację, to się kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Zepsuty? A jak załączysz klimatyzację, to się kręci? jak wyzej, drógi jest od klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Samochodzik Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Dzięki za info, jutro rano sprawdze. Tak szybkiej i konkretnej odpowiedzi sie nie spodziewałem :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 120stp to górna granica , najlepiej olej sie ma przy 90 -100 stp taki np M...15W50 czy 20W60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas_M5 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 tylko to mocno zależny gdzie jest czujnik, nie wiem jak subaru ale w EVO jak jest w misce to max dochodzi do 95 stopni, jak jest w okolicy filtra to i do 125 potrafi dojść w tym samym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się