wojtek_gtx Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne Link to comment Share on other sites More sharing options...
aztec Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne No właśnie Edwin. Możesz puścić linka do Twojej galerii, gdzie były zdjęcia bloków z miejscami montażu czujników? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne No właśnie Edwin. Możesz puścić linka do Twojej galerii, gdzie były zdjęcia bloków z miejscami montażu czujników? prosze :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... dc605.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek_gtx Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne W bloku - zamontowany przez chłopaków z pewnego serwisu w warszawie :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Witam Chciałem się dowiedzieć jaką można uzyskiwać MAX BEZPIECZNĄ TEMPERATURĘ OLEJU przy męczeniu wozu ?? Oraz do jakiej temperatury chłodzić olej po katach żeby bezpiecznie zgasić samochód ?? Parametry pacjenta : 2.0 S-Turbo TD04L olej Valwoline VR-1 10W60 nie przekraczał bym 120 st., tylko gdzies masz czujnik temp. oleju ? bo to dość istotne Kurde u mnie w Vertowozie ostatnio zaczeła temperatura dochodzic do 120... trochę mnie to martwi .. aloe może to przez te upały. Przy normalnej jezdzie zawsze było około 100-110 Teraz potrafi być 120... Nie wiem czy coś robic czy nie.. hę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Temperatura zewnętrzna na ogromny wpływ na temp oleju. U mnie przy temperaturach do 10 stopni rzadko kiedy przekroczyłem 100-110 stopni. Wczoraj przy wieczornych szybszych przelotach, temperatura była na poziomie 120-125 stopni (Liqui Moly Racing10W60). Też zastanawiam się czy potrzebna mi jest chłodnica oleju...? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Też zastanawiam się czy potrzebna mi jest chłodnica oleju...? Jest. Ja przy ostrzejszej, choć miejskiej jeździe, nie dobijam do 100 stopni, a dodam, że czujnim mam teraz w cieplejszym miejscu, niż kiedyś (kiedyś miałem w korku miski olejowej). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Samochodzik Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Ostatnio stalem w korku, z 30 min jak nie wiecej i do tego bylo upalnie, temperatura oleju doszla do 115 prawie, w dobrych warunkach mam 92 do odrobine ponad 100. Czy to odpowiednia temperatura? Dodatkowo zauwazylem że po wyłaczeniu silnika chodzi tylko tylko jeden, lewy wiatrak chlodnicy, drugiego jeszcze w akcji nie widziałem. Zepsuty? Ma to wpływ na temp oleju w korkach? Oj duzo tych pytań mi wyszlo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
citan Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Zepsuty? A jak załączysz klimatyzację, to się kręci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacool Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Zepsuty? A jak załączysz klimatyzację, to się kręci? jak wyzej, drógi jest od klimatyzacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Samochodzik Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Dzięki za info, jutro rano sprawdze. Tak szybkiej i konkretnej odpowiedzi sie nie spodziewałem :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 120stp to górna granica , najlepiej olej sie ma przy 90 -100 stp taki np M...15W50 czy 20W60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas_M5 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 tylko to mocno zależny gdzie jest czujnik, nie wiem jak subaru ale w EVO jak jest w misce to max dochodzi do 95 stopni, jak jest w okolicy filtra to i do 125 potrafi dojść w tym samym aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now