Skocz do zawartości

Stabilizatory przod-tył w GTku


the.wolf

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że sztywniejszy zestaw do zamontowania tegoż stabilizatora oferowany przez whiteline to tez nie głupie rozwiązanie?
Rozwiązanie niemal konieczne podobnie jak łączniki stabilizatora bo przy grubszych stabach seryjne szybko się rozlecą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie niemal konieczne podobnie jak łączniki stabilizatora bo przy grubszych stabach seryjne szybko się rozlecą.

 

dzięki. w takim razie powoli tworzy mi się lista zakupów :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie, ze po zalozeniu Tein Basic (a ten mi optymalnie podchodzi pod oczekiwania) bede tracil kontakt z nawierzchnia.

Miałem podobne obawy przed założeniem Tein Super Street. Że niby będę podskakiwał, że komfort jazdy będzie zerowy itp. Stwierdzam jednak (i to nie tylko moje odczucia) iż owszem, na mocno sfatygowanym i połatanym asfalcie trochę trzęsie. Nie ma jednak mowy o utracie kontaktu z nawierzchnią i nawet w szybko pokonywanych zakrętach samochód jedzie jak po szynach. Nie wiem jak konstruktorzy tego dokonali, ale to działa :grin:

Co do Tein Basic, to słyszałem :roll: niekorzystną opinię - podobno sypią się dość regularnie. Jeśli nie jesteś jeszcze zdecydowany, spróbuj popytać kogoś, kto ma z tym zawiasem doświadczenie.

 

turdziGT

Te nasze drogi, Polskie drogi nie są już tak straszne jak onegdaj, choć nadal jest wiele do zrobienia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Tein Basic, to słyszałem :roll: niekorzystną opinię - podobno sypią się dość regularnie. Jeśli nie jesteś jeszcze zdecydowany, spróbuj popytać kogoś, kto ma z tym zawiasem doświadczenie.

Ciekawa opinia, od SS różnią się tylko brakiem regulacji twardości więc nie wiem skąd większa awaryjnośc ?? U mnie w coupejce basic jeździ po nie najlepszych drogach od 1,5 roku i jestem baardzo zadowolony, jest twardziej ale czucie auta i zachowanie w zakretach to zupelnie inne auto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komancz, podsterownosc mnie boli, no i generalnie..nie idzie, nie skreca, nie hamuje :)

 

to gruby tyl, przod zostaw narazie. Potem dozloz ALK, a jak bedziesz mial jakis wiekszy budzet to napisz :)

 

ja mam zestaw stabilizator 22mm tył i Anti-Lift Kit, na seryjnym zawieszeniu i jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...