the.wolf Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Siema, nosze sie z zakupem stabilizatorów. Jednak kupię na poczatku jedna sztukę. I teraz pytanie ktory lepiej kupić najpierw? Przedni czy tylny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 IMO - tylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 the.wolf, człowiek z zakazanego sklepu powiedział mi ze oba na raz, a gdy ma się jeden to położyć go na półeczkę niech czeka na drugi. Z doświadczenia wiem jednak że można wymienić tylny i tez gra :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Siema, nosze sie z zakupem stabilizatorów. Jednak kupię na poczatku jedna sztukę. I teraz pytanie ktory lepiej kupić najpierw? Przedni czy tylny? a co w tej chwili ci przeszkadza w prowadzeniu GT? Podsterownosc? Nadsterownosc? (ROTFL) albo czego ci brakuje w prowadzeniu? Tylko nie pisz ze wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 I teraz pytanie ktory lepiej kupić najpierw? Przedni czy tylny tylny kup sobie regulowany bo do GT byly i takie i takie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 kashmere, chyba ten sam czlowiek mi dokladnie to samo mowi komancz, podsterownosc mnie boli, no i generalnie..nie idzie, nie skreca, nie hamuje turdziGT, oczywiscie ze regulowany bedzie. problem z tym ze nigdy nie moge uzbierac wymaganej kwoty bo zawsze z miedzy czasie pojawi sie cos ciekawego, co warto kupic, co by GTeczek fajniejszy byl :grin: a ze ostatnio CHF mnie gniecie, wiec jest trudniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 the.wolf, ja się też interesowałem tematem.. i jeśli już jeden wymieniać to tylny.. a najlepiej (jak brak funduszy) kupić jeden odłożyć na półkę, za jakiś czas drugi i zamontować oba na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 a najlepiej (jak brak funduszy) kupić jeden odłożyć na półkę, za jakiś czas drugi i zamontować oba na raz oo brałeś porady od tej samej osoby co ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Siema, nosze sie z zakupem stabilizatorów. Jednak kupię na poczatku jedna sztukę. I teraz pytanie ktory lepiej kupić najpierw? Przedni czy tylny? jak ma byc najpierw tylko jeden, to zdecydowanie tylny jakis czas pojezdzilem tylko z tylnym grubszym/twardszym stab'em (mialem oba kupione, ale do przedniego brakowalo mi tulejek - musialem poczekac az dotra z JPN ) i pierwsze, co "rzucilo sie w oczy" (nie sposob bylo tego nie odczuc nawet takiemu laikowi jak mnie ), to "bardziej chetne" skrecanie i mniejsza podsterownosc\ w szybkich zakretach czolem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 komancz, podsterownosc mnie boli, no i generalnie..nie idzie, nie skreca, nie hamuje to gruby tyl, przod zostaw narazie. Potem dozloz ALK, a jak bedziesz mial jakis wiekszy budzet to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 tylny - ja mam u siebie wymieniony tylko tyl i jest wporzo - auto duzo chetniej chce dupka nadrzucac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Dzięki Panowie. pomuki free of charge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 a co polecacie na tył do gt? cos od sti czy jakis zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 whiteline'a 22mm. na przod z reszta rowiez whiteline'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Mnie ktos tlumaczyl, ze zmiana stabilizatorow na sztywniejsze powinna isc razem ze zmiana calego zawiasu na twardszy. W sumie ma to pewne uzasadnienie, bo w zakrecie auto kladzie sie nie tylko przez slabe stabilizatory, ale tez przez miekkie amortyzatory/sprezyny (poglebienie na zewnetrznej). Wprawdzie mocniejsze stabilizatory beda staraly sie to ograniczac, ale ze zawias miekki bedzie to auto i tak sie polozy... a wtedy beda obrywac sie mocowania stabilizatorow. Mnie to - w teorii - przekonuje i dlatego nie dotykam sie do zawieszenia. Czekam az sie ori zeszmaci. O ile pamietam, tydzien temu Carfit mial piekny tylny stabilizator na zbyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 grzywaczewski, seria w GT jest wystarczajaco twarda a nawet na betonowym zawiasie i seryjnych stabilizatorach buda sie wygina. Komplet tys stabilizatorow to najlepsza modyfikacja zawiasu i poprawy wlasciwosci patrzac na cena/efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Niestety nie znam sie na GT. W moim '07 jest miekko, aczkolwiek na lodzkie dziury w sam raz. Obawiam sie, ze po zalozeniu Tein Basic (a ten mi optymalnie podchodzi pod oczekiwania) bede tracil kontakt z nawierzchnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czy stabilizatory STi są grubsze od WRX? Jakie średnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 grzywaczewski, nic ci stab. nie zrobi ja osobisie jestem zwolenniiem miekkiego zawiasu i bardzo jestem na to uczulony.Dla mnie rozwazania typu tein czy inne gwinty do uzytku codziennego w PL wogole odpadaja.Po wymianie stailizatorow w GT nie poczulem zadnej utraty komfortu natomiast roznie w prowadzeniu ogromna :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Pozwolę się podpiąć pod temat Na tylni stabilizator do GT jestem już prawie zdecydowany. Pytanie tylko jaki? Wiem, że whiteline robi 22mm i 24mm, który jest większy sens założyć. Autem jeżdżę na codzień i w miarę regularnie staram się startować w jakiś pojeżdżawkach - tylko asfaltowe. A poza tym co oprócz tylnego stabilizatora warto założyć? Myslalem o ALK tez od whiteline. poza tym z rzeczy które wydają mi się sensowne to przedni stabilizator i przednia dolna rozpórka 4ro punktowa. Dobrze sobie kombinuje czy lepiej z czegoś zrezygnować kosztem czegoś innego? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 22mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 grzywaczewski, nic ci stab. nie zrobi ja osobisie jestem zwolenniiem miekkiego zawiasu i bardzo jestem na to uczulony.Dla mnie rozwazania typu tein czy inne gwinty do uzytku codziennego w PL wogole odpadaja.Po wymianie stailizatorow w GT nie poczulem zadnej utraty komfortu natomiast roznie w prowadzeniu ogromna :cool: Na zalozenie czeka juz WRXowy (czyli 20mm zamiast... 13mm). Dam znac jaka poprawa. Te grubsze np. Whiteline odpuscilem sobie, bo pasuje tylko tyl. Z przodu wadzi kolektor wydechowy, trzeba sciagac specjalny zestaw pod N/A. Moze pozniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Zasada doboru stabilizatorów u niektórych zawodników walczących na torze jest taka, że montując grubsze stabilizatory najpierw powinno się zakładać te mniej grube i sprawdzać auto, a dopiero potem ewentualnie iść w coraz grubsze i tak dopasować auto do siebie i warunków, czyli idąc tym tropem jak mamy do wyboru 22 i 24mm to najpierw montujemy 22mm, sprawdzamy i w razie niedosytu dopiero 24mm a nie odwrotnie. Ja też zacząłbym od tylnego staba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 grzywaczewski, czy przypadkiem WRX nie ma tylnego staba 17mm ? Bo ja juz sie pogubiłem w związku z Twoim twierdzeniem o 20mm. Czy może jest róznica w stabach między EU i US ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Zasada doboru stabilizatorów u niektórych zawodników walczących na torze jest taka, że montując grubsze stabilizatory najpierw powinno się zakładać te mniej grube i sprawdzać auto, a dopiero potem ewentualnie iść w coraz grubsze i tak dopasować auto do siebie i warunków, czyli idąc tym tropem jak mamy do wyboru 22 i 24mm to najpierw montujemy 22mm, sprawdzamy i w razie niedosytu dopiero 24mm a nie odwrotnie. Ja też zacząłbym od tylnego staba. Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że sztywniejszy zestaw do zamontowania tegoż stabilizatora oferowany przez whiteline to tez nie głupie rozwiązanie? Najprawdopodobniej będę miał budżet trochę większy niż tylko na stabilizator więc co jeszcze warto zrobić przy zawieszeniu? Warto zainwestować w ALK czy lepiej jakieś rozpórki lub przedni stabilizator? grzywaczewski, czy przypadkiem WRX nie ma tylnego staba 17mm ? Bo ja juz sie pogubiłem w związku z Twoim twierdzeniem o 20mm. Czy może jest róznica w stabach między EU i US ? w GT z 99 roku mierzyłem i seryjny tylny ma 20mm. Nie sądzę, żeby do nowszych WRXów wkładali cieńsze. Chyba, że to faktycznie różnice EU - US. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się