coob Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam W foresterze turbo 1999 wymienili mi w warsztacie sprzęgło, rozrząd, olej w skrzyni i wszystko chodzi super. Pojawił mi sie tylko nowy dźwięk. Nie słyszałem tego wcześniej albo brzmiało inaczej. To jest jakieś takie wycie , świst , cos jak w maluchu Generalnie teraz czuję się jak w uturbionym meleksie W warsztacie i w ASO w Wawie byłem, dałem posłuchać i nikt nic nie słyszy. W ASO powiedział jeden chłopak że jest jakis szum, ale chyba to na nim wymusiłem Może jestem przewrażliwiony, ale tego dźwięku nie było. Może to byc nowy sztywny pasek? jakaś rolka? albo cokolwiek innego? ten dźwiek jest połączony z obrotami silnika więc to nie turbina:) Z góry dzięki za jakąś sugestię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Może pasek klimy albo alternatora :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coob Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Może pasek klimy albo alternatora :wink: Nie jestem mechanikiem, więc nie wiem czy to żart czy poważna sugestia Jeśli poważna, to czy te paski "odczują" wymianę rozrządu na nowy? Czy to po prostu może być zbieg okoliczności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Może któryś z pasków jest za mocno napięty i przez to powoduje wycie któregoś z łożysk. Najprościej stestować zdejmując lub luzujac trochę paski napędzajacy pompę wspomagania, alternator i kompresor klimy, jak po zdjeciu któregoś paska dalej będzie wyło, szukaj w rozrządzie. Drogą eliminacji można bez problemu namierzyć w wiekszości przypadków ,,wyjca" :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 nawet niekoniecznie... u mnei np. lozysko alternatora jest tak wywalone ze po zdjeciu paska i recznym kreceniu alternatorem slychac ze to to musze sie za to wziasc w koncu... nie wiecie moze jakie lozysko tam idzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 nawet niekoniecznie... u mnei np. lozysko alternatora jest tak wywalone ze po zdjeciu paska i recznym kreceniu alternatorem slychac ze to to musze sie za to wziasc w koncu... nie wiecie moze jakie lozysko tam idzie?? pmlody może tutaj znajdziesz http://opposedforces.com/parts/forester/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 a poszukam, dzieki, dzieki [ Dodano: Wto Cze 16, 2009 10:25 am ] no fajnie ale wymiarow tam nie podali niestety... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coob Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ok, wiec już coraz bliżej jestem tego, gdzie szukać. Powiedzcie jeszcze czy te wszystkie paski (wspomaganie, alternator, klima) kręcą się równo z obrotami silnika? Bo poziom wycia jest równy obrotom, czyli bezpośrednio związany z obrotami silnika. Sorry za laickie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 tak kreca sie rowno... przynajmneij powinny jesli sa dobrze napiete za luzny ( badz stary pasek ) moze sie slizgac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 no fajnie ale wymiarow tam nie podali niestety... ;/ dzwoń do lubelskiego ASO i podaj numer części - może Ci podadzą wymiary :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 lol no... po tygodniu szukania powiedza ze w tym aucie nie ma alternatora a w ogole to wersja USA wiec oni nie wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 no fajnie ale wymiarow tam nie podali niestety... ;/ dzwoń do lubelskiego ASO i podaj numer części - może Ci podadzą wymiary :razz: Z tego co wiem , to w Lublinie nie ma już ASO :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareknl Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Przy wymianie rozrządu musieli zdjąć chiba fszystkie paski (tak jest w moim 2.0 MY'07) więc może cuś siem panom w serwisie pozajączkowało :?: U mnie po 7000km od wymiany pękła śruba od rolki prowadzącej rozrząd :shock: i wyszła przez obudowę - lepiej się upewnij Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 U mnie po 7000km od wymiany pękła śruba od rolki prowadzącej rozrząd i wyszła przez obudowę - lepiej się upewnij A gdzie robiłeś rozrząd? No i czy części orginalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coob Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Problem rozwiązany. Unikajcie pasków Continental. Może w modelach bez turbiny są ok, ale u mnie facet założył rolki SKF i pasek Continental i mocno świstał. Wymieniony na oryginał (nie wiem jakiej firmy) i chodzi tak jak powinien. Przy okazji polecam http://www.autobosch.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareknl Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 mareknl napisał/a:U mnie po 7000km od wymiany pękła śruba od rolki prowadzącej rozrząd i wyszła przez obudowę - lepiej się upewnij A gdzie robiłeś rozrząd? No i czy części orginalne? W AutoABC, części orydżinalne były (logo subaru na pudełkach od rolek) pasek chiba Continental, tylko jedna śrubka okazała siem troszku słabiuchna - chłopaki z AutoABC naprawili za free (nawet obudowy rozrządu nowiutkie dali) - problem polegał na tym że było to tuż przed Plejadami i bałem się czy SIP z obudową zdąży :???: ale zdążyli i było miodzio [ Dodano: Wto Cze 23, 2009 9:35 am ] Problem rozwiązany. Unikajcie pasków Continental. Może w modelach bez turbiny są ok, ale u mnie facet założył rolki SKF i pasek Continental i mocno świstał. Wymieniony na oryginał (nie wiem jakiej firmy) i chodzi tak jak powinien. Przy okazji polecam http://www.autobosch.pl/ Jeśli orginał to może MITSUBOSHI :razz: , ale z tym Conti to troche mnie zmartwiłeś , mam nadzieje że u mnie bedzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się