pablonas Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Panowie...jak sie nazywają te gumy..które trzymają taki wygięty czarny pręt z tyłu pod autem(chyba drążek reakcyjny - ale głowy nie dam)?..i gdzie je kupić?..w sklepach motoryzacyjnych jak narazie w mojej wiosce otwierają szeroko oczy... :shock: Pytasz o elementy mocujące tylny stabilizator? No to masz łączniki (bliżej zewnętrznej krawędzi auta) i tuleje/obejmy (różnie na to mówią) gumowe stabilizatora (bliżej środka auta). Faktycznie bywają kłopoty z kupnem tych części w hurtowniach. Ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz. Zapytaj również w ASO. Wcale nie są drogie. W Imprezach ludzie stosowali po drobnych przeróbkach łączniki przednie od passata/audi a6. Trochę zalatuje drutem ale (podobno) działa i jest sporo trwalsze od oryginału. Sam tego nie próbowałem. Tuleje gumowe w razie wielkiej biedy z dostępnością również dopasujesz od innego auta. ALe oczywiście co oryginał to oryginał :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigr Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 witammałe pytanko...auto posiada automatyczną antene...która jak sie wysunie do końca...to jeszcze pare razy..wyda taki dzwiek..jakby coś przeskakiwało...przy chowaniu jest podobnie..schowa sie do końca i jeszcze pare razy przeskoczy...tak ma być? Z anteną wszystko w porządku, to pierdzenie na obu końcach to sprzęgło, nie dopuszczające do zerwania zębów ślimaka przekładni. Wrażenie duże (na przechodzących obok), ale tak jest i trudno. Do wykończenia anteny brakuje ci jeszcze jakieś 300.000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 oleju w skrzyni nie wymieniałem wcale..żadnego oleju jeszcze nie wymieniłem..nie wiem jaki olej zalewać..ani do skrzyni...ani do silnika...ani do chłodnicy....żadnych danych nieposiadam..boli mnie to strasznie..jest jakiś sposób by rozpoznać..jaki olej jest w silniku? jaki olej zalać do skrzyni... strasznie... trudno... czyta... się... wypowiedzi... z... taką... dziwaczną... interpunkcją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrom Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 strasznie... trudno... czyta... się... wypowiedzi... z... taką... dziwaczną... interpunkcją... Przepraszam. Jakoś tak sie przyzwyczaiłem...lubie te kropeczki :wink: postaram sie pisać już przyzwoicie :wink: zbigr dzięki za odpowiedz - podniosłeś mnie na duchu :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigr Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 zbigr dzięki za odpowiedz - podniosłeś mnie na duchu :grin: Nie ma za co! Miłego pierdzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrom Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Panowie..potrzebuje porady... okazało sie że musze zamiast tych elementów elastycznych drążka reakcyjnego..wymienić amortyzator...tylny..prawy.. ale chce wymienić oba..lewy i prawy...i tu problem...bo ceny oscylują od 170zł do 450zł.... jakie wybrać?..i jak możecie..gdzie takowe kupić..oczywiście najtaniej :neutral: pozdrawiam powiem ze spalanie to jakieś 8-9litrów na 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 najlepsze amory kupisz w ASO i nie oczekuj innej odpowiedzi na tym Forum :grin: a jak chcesz zamienniki, z premedytacja chcesz zepsuć swoje auto , i ze zwykłego skąpstwa lub niewiedzy bądź zwykłej ignorancji technicznej chcesz zamontować jakieś badziewie :shock: , na pewno masz wkoło siebie pełno sklepów z tą tandetą :smile: nie kupuj najtańszych, ani najdroższych, tylko takie pośrodku, to już powinny Ci wystarczyć na jakiś rok...w zależności od tego jak dużo i gdzie (po czym)jeździsz.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Zanim kupiłem AGXy, to musiałem wymienić tył i wybór padł na jakiegoś :roll: Sachs’a Później korzystał z niego Jako. Moim zdaniem bardzo przyzwoity Amor jako zamiennik (~200pln/szt.- 4 lata temu ze zniżkami :roll: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrom Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 dzięki :smile: auto już odebrane od znajomego mechanika... :wink: zakupiłem amortyzatory KYB..po 370zł sztuka....wymieniłem oba... oba wylały...do tego jeden był skrzywiony.... wyglądały jak wyjęte z bagna.... :shock: co sie zmieniło? WSZYSTKO!' nic nie puka, nic nie stuka...trzyma sie drogi jak ...no sami wiecie jak dotąd autem przejechałem 900km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 to szerokiej drogi :smile: będziesz zadowolony, szczególnie dlatego, że idzie zima.... :grin: i tu widać naszą przewagę.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMlGO Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Od niedawna posiadlem Subaru Legacy 2.2 aut. i zwlaszcza skrzynia (pierwszy raz jezdze automatem) budzi moje obawy. Sprawdzilem poziomy plynow/oleju i na zgaszonym poziomy w skrzyni sa w okolicach (ponizej) minimum. po odpaleniu bagnety wilgotne powyzej max. Jak prawidlowo powinno sprawdzac sie ich stan?? ...i jeszcze jedna sprawa: przy parkingowych ciasnych skretach czuc, ze skrzynia zachowuje sie jak zeszperowana (naprezenia napedu) czy to powod do zmartwien?? Auto wygladem i wyposazeniem przypomina GT 2.2T (kubly, hamulce GT, maska silnika, zderzaki, grill itp.) ale sprowadzone jako "tluczone" i obecny, wymieniony motor to 2.2 wolnossacy. Ktos pomoze i podpowie gdzie moge po numerze VIN sprawdzic co tak naprawde kupilem i jaki silnik wyposazenie powinno faktycznie znajdowac sie w moim aucie?? PS. 2.2 to faktycznie silnik bezkolizyjny?? taka info znalazlem w programie AUTO TEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Od niedawna posiadlem Subaru Legacy 2.2 aut. i zwlaszcza skrzynia (pierwszy raz jezdze automatem) budzi moje obawy. Sprawdzilem poziomy plynow/oleju i na zgaszonym poziomy w skrzyni sa w okolicach (ponizej) minimum. po odpaleniu bagnety wilgotne powyzej max.Jak prawidlowo powinno sprawdzac sie ich stan?? ...i jeszcze jedna sprawa: przy parkingowych ciasnych skretach czuc, ze skrzynia zachowuje sie jak zeszperowana (naprezenia napedu) czy to powod do zmartwien?? Auto wygladem i wyposazeniem przypomina GT 2.2T (kubly, hamulce GT, maska silnika, zderzaki, grill itp.) ale sprowadzone jako "tluczone" i obecny, wymieniony motor to 2.2 wolnossacy. Ktos pomoze i podpowie gdzie moge po numerze VIN sprawdzic co tak naprawde kupilem i jaki silnik wyposazenie powinno faktycznie znajdowac sie w moim aucie?? PS. 2.2 to faktycznie silnik bezkolizyjny?? taka info znalazlem w programie AUTO TEST Poruszyłeś kilka spraw . Głowica jest bezkolizyjna , ale nie znaczy , że z wymianą rozrządu możesz czekać do pęknięcia paska . Stan oleju w automacie sprawdza się na włączonym silniku . Te naprężenia napędu mogą występować , ale trzeba sprawdzić czy ktoś nie podłubał w skrzyni i nie zmniejszył luzów między tarczami . Szarpnięcia oznaczają , że napęd jest sprawny , ale nie koniecznie działa tak jak powinien . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Moja koleżanka z pracy też jeździ takim, i poza korozją, którą widać tu i ówdzie :razz: , nic się z autem nie dzieje (fakt, manual). O silniku 2.2 również słyszałem, że jest/był to jeden z najlepszych w swoim rodzaju. Tak więc powodzenia i radości z ujeżdżania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się