Skocz do zawartości

SUBARU Legacy 4x4 2,2boxer - dane na temat auta


chrom

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie...jak sie nazywają te gumy..które trzymają taki wygięty czarny pręt z tyłu pod autem(chyba drążek reakcyjny - ale głowy nie dam)?..i gdzie je kupić?..w sklepach motoryzacyjnych jak narazie w mojej wiosce otwierają szeroko oczy... :shock:

Pytasz o elementy mocujące tylny stabilizator? No to masz łączniki (bliżej zewnętrznej krawędzi auta) i tuleje/obejmy (różnie na to mówią) gumowe stabilizatora (bliżej środka auta). Faktycznie bywają kłopoty z kupnem tych części w hurtowniach. Ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz. Zapytaj również w ASO. Wcale nie są drogie.

W Imprezach ludzie stosowali po drobnych przeróbkach łączniki przednie od passata/audi a6. Trochę zalatuje drutem ale (podobno) działa i jest sporo trwalsze od oryginału. Sam tego nie próbowałem.

Tuleje gumowe w razie wielkiej biedy z dostępnością również dopasujesz od innego auta.

 

ALe oczywiście co oryginał to oryginał :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

małe pytanko...auto posiada automatyczną antene...która jak sie wysunie do końca...to jeszcze pare razy..wyda taki dzwiek..jakby coś przeskakiwało...przy chowaniu jest podobnie..schowa sie do końca i jeszcze pare razy przeskoczy...tak ma być?

 

Z anteną wszystko w porządku, to pierdzenie na obu końcach to sprzęgło, nie dopuszczające do zerwania zębów ślimaka przekładni. Wrażenie duże (na przechodzących obok), ale tak jest i trudno. Do wykończenia anteny brakuje ci jeszcze jakieś 300.000 km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju w skrzyni nie wymieniałem wcale..żadnego oleju jeszcze nie wymieniłem..nie wiem jaki olej zalewać..ani do skrzyni...ani do silnika...ani do chłodnicy....żadnych danych nieposiadam..boli mnie to strasznie..jest jakiś sposób by rozpoznać..jaki olej jest w silniku? jaki olej zalać do skrzyni...

 

strasznie... trudno... czyta... się... wypowiedzi... z... taką... dziwaczną... interpunkcją... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie... trudno... czyta... się... wypowiedzi... z... taką... dziwaczną... interpunkcją... :twisted:

 

Przepraszam. Jakoś tak sie przyzwyczaiłem...lubie te kropeczki :wink:

postaram sie pisać już przyzwoicie :wink:

 

zbigr dzięki za odpowiedz - podniosłeś mnie na duchu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie..potrzebuje porady...

okazało sie że musze zamiast tych elementów elastycznych drążka reakcyjnego..wymienić amortyzator...tylny..prawy..

ale chce wymienić oba..lewy i prawy...i tu problem...bo ceny oscylują od 170zł do 450zł....

jakie wybrać?..i jak możecie..gdzie takowe kupić..oczywiście najtaniej :neutral:

 

pozdrawiam

powiem ze spalanie to jakieś 8-9litrów na 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze amory kupisz w ASO i nie oczekuj innej odpowiedzi na tym Forum :grin: a jak chcesz zamienniki, z premedytacja chcesz zepsuć swoje auto :cry: , i ze zwykłego skąpstwa lub niewiedzy bądź zwykłej ignorancji technicznej chcesz zamontować jakieś badziewie :shock: , na pewno masz wkoło siebie pełno sklepów z tą tandetą :smile: nie kupuj najtańszych, ani najdroższych, tylko takie pośrodku, to już powinny Ci wystarczyć na jakiś rok...w zależności od tego jak dużo i gdzie (po czym)jeździsz.... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :smile:

auto już odebrane od znajomego mechanika... :wink:

zakupiłem amortyzatory KYB..po 370zł sztuka....wymieniłem oba...

oba wylały...do tego jeden był skrzywiony.... :o wyglądały jak wyjęte z bagna.... :shock:

 

co sie zmieniło? WSZYSTKO!'

nic nie puka, nic nie stuka...trzyma sie drogi jak ...no sami wiecie :mrgreen:

 

jak dotąd autem przejechałem 900km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Od niedawna posiadlem Subaru Legacy 2.2 aut. i zwlaszcza skrzynia (pierwszy raz jezdze automatem) budzi moje obawy. Sprawdzilem poziomy plynow/oleju i na zgaszonym poziomy w skrzyni sa w okolicach (ponizej) minimum. po odpaleniu bagnety wilgotne powyzej max.

Jak prawidlowo powinno sprawdzac sie ich stan??

...i jeszcze jedna sprawa: przy parkingowych ciasnych skretach czuc, ze skrzynia zachowuje sie jak zeszperowana (naprezenia napedu) czy to powod do zmartwien?? Auto wygladem i wyposazeniem przypomina GT 2.2T (kubly, hamulce GT, maska silnika, zderzaki, grill itp.) ale sprowadzone jako "tluczone" i obecny, wymieniony motor to 2.2 wolnossacy.

Ktos pomoze i podpowie gdzie moge po numerze VIN sprawdzic co tak naprawde kupilem i jaki silnik wyposazenie powinno faktycznie znajdowac sie w moim aucie??

 

PS. 2.2 to faktycznie silnik bezkolizyjny?? taka info znalazlem w programie AUTO TEST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna posiadlem Subaru Legacy 2.2 aut. i zwlaszcza skrzynia (pierwszy raz jezdze automatem) budzi moje obawy. Sprawdzilem poziomy plynow/oleju i na zgaszonym poziomy w skrzyni sa w okolicach (ponizej) minimum. po odpaleniu bagnety wilgotne powyzej max.

Jak prawidlowo powinno sprawdzac sie ich stan??

...i jeszcze jedna sprawa: przy parkingowych ciasnych skretach czuc, ze skrzynia zachowuje sie jak zeszperowana (naprezenia napedu) czy to powod do zmartwien?? Auto wygladem i wyposazeniem przypomina GT 2.2T (kubly, hamulce GT, maska silnika, zderzaki, grill itp.) ale sprowadzone jako "tluczone" i obecny, wymieniony motor to 2.2 wolnossacy.

Ktos pomoze i podpowie gdzie moge po numerze VIN sprawdzic co tak naprawde kupilem i jaki silnik wyposazenie powinno faktycznie znajdowac sie w moim aucie??

 

PS. 2.2 to faktycznie silnik bezkolizyjny?? taka info znalazlem w programie AUTO TEST

Poruszyłeś kilka spraw .

Głowica jest bezkolizyjna , ale nie znaczy , że z wymianą rozrządu możesz czekać do pęknięcia paska .

Stan oleju w automacie sprawdza się na włączonym silniku .

Te naprężenia napędu mogą występować , ale trzeba sprawdzić czy ktoś nie podłubał w skrzyni i nie zmniejszył luzów między tarczami . Szarpnięcia oznaczają , że napęd jest sprawny , ale nie koniecznie działa tak jak powinien .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja koleżanka z pracy też jeździ takim, i poza korozją, którą widać tu i ówdzie :razz: , nic się z autem nie dzieje (fakt, manual). O silniku 2.2 również słyszałem, że jest/był to jeden z najlepszych w swoim rodzaju. Tak więc powodzenia i radości z ujeżdżania :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...