Skocz do zawartości

GL-Sport kombi SWAP z GT sedan


Gyraf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcę zrobić swap gdyż mam dwa takie auta a sedan jest na czesci wiec proszę o odpowiedz lub podpowiedzi na kilka pytań:

 

Jakie mogę napotkać problemy ? :lol:

Wózek tylni w kombi i w sedanie jest taki sam ? Różnice w mocowaniach ?

Czy wiaska kabiny jest oddzielna ? Czy może zostać z GL-a ?

Układ hamulcowy ? Przewody hamulcowe sa takie same ? Pompa ABS-u i serwo takie same ?

Maglownice GT i GL maiły taka sama ?

Bak paliwa w GT jest większy ? W kombi i w sedanie taki sam jest ? (gdzieś coś słyszałem)

Chłodnica wody i klimy takie same ?

 

z gory THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko:

wiązkę potrzebujesz nową, w końcu to inny silnik

przewody i pompa hamulcowe takie same, nie wiem jak z zaciskami i tarczami

bak paliwa w GT jest wiekszy

Chłodnica wody jest inna ( w Gl/Sport jest jednoobwodowa, w GT są dwa obwody- ale to nie jest jakiś problem aby zostawić), chlodnica klimy ZTCW taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ hamulcowy ?
GT ma większe hamulce

 

Przewody hamulcowe sa takie same ?
tak

 

Pompa ABS-u i serwo takie same ?
A po co Ci to?

 

Bak paliwa w GT jest większy ?
O ile pamiętam to nie.

 

Chłodnica wody i klimy takie same ?

Wody nie. Klimy nie pamiętam, ale mogą być takie same.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według danych producenta w GT jest większy o 10l (w sumie 60l)

ale czy w GF i GC sa takie same konstrukcyjnie ?

 

bak większy, chłodnice klimy są inne na pewno w staruchach wolnossących niż w turbo

wody rozumiem ale klimy tez ? rocznikowo sa takie same

 

A co z wiaska elekt ? Wiaska kabiny iest oddzielona od wiaski silnika czy to jest jedna wielka wiaska - lampy itp sa razem z wiaska silnika ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezu chlopie za co ty sie zabierasz !!!!! Przy przekladce okaze sie ze polowa zeczy wymaga wymiany ... a auta z tego samego rocznika bo podrodze bylo kilka zmian...

po krotce

-tylnie wahacze

-tylnie zwrotnice

-tylnie hamulce

-tylni stabilizator

-cala wiazka elektryczna

-skrzynia biegow

-dyferencjaly

-licznik

-komputer

-cały uklad chlodzenia

- chlodnica oleju (gt mial chyba w standardzie GL wcale)

-przednie hamulce (wieksze tarcze i zaciski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja wyciągam wszystko pozostaje tylko maglownica serwo nagrzewnica itp czyli to co się wymienia przy przekładce z UK na nasze cale zawieszenie wymieniam, układ napędowy, zwrotnice... Auta rocznikowo sa takie same 97

 

Budy sie chyba nie różnią sedan i kombi z tego same rocznika ? Mocowania itp...

 

[ Dodano: Sob Cze 06, 2009 11:35 am ]

a jak wygląda sprzęgło bo w GL jest chyba linka a w GT jest hydrauliczne ? jak wygląda montaż pompki sprzęgła do pedałów z GL ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gyraf, a nie lepiej po prostu kupić budę GT-ka w sedanie i przełożyć wszystko z rozbitka? Budy GT grosze kosztują. A kombiaka po prostu sprzedasz i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powodzenia, GT z UK....na dzieńdobry szukaj kompletnej wiązki z tego samego rocznika europejskiego GT, z taka sama elektroniką, żeby wtyczki pasowały do ECU, bo inaczej nigdy go nie odpalisz, kompletne zawiechy przód i tył przełożysz bez problemu, silnik, skrzynię i wał też, zbiornik też, bo płyta podłogowa jest w sedanie i kombi taka sama. Potrzebujesz jeszcze pedały od europejskiego GT, przekładnię kierowniczą z przewodami możesz zostawić ze ssaka. Tylko po co? Nie lepiej, jak napisali poprzednicy, kupic europejska budę do GT sedana lub rozbitego/z uszkodzonym silnikiem/skrzynią Gtka i go uzupełnić/naprawiać tym angolem? Narobisz się do bólu, zrobisz kombiaka GT, który będzie miał wartość połowy sedana GT, zakładajac, że go w ogóle odpalisz.... :lol: powodzenia....po jakimś czasie będziesz szukał budy od sedana, żeby znowu przełożyć...odradzam, ale życzę powodzenia :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba ze jestes mechanik z ZAMILOWANIA:)
no moze nie mechanikiem ale lubię czasem pogrzebać a jak sie uda to mam z tego frajde... :P

 

no to czeka Cię duuuuuuuuuuuużo frajdy, żeby tylko Ci sie po roku-dwóch nie przejadła....ta frajda :lol:

z Twoich pytań wynika, że nie jesteś fachowcem, ani koneserem Subaru a tylko miłośnikiem - pasjonatem...to nie wystarczy do skonstruowania jednego fajnego auta z dwóch. rozgrzebiesz a potem zapłacisz za złożenie fachowcowi, albo sprzedasz zniechęcony z dużą stratą finansową.

sprzedaj kombiaka, sprzedaj angola jeżeli go już kupiłeś, zbierz kasę i kup gotowego GTka, takiego jaki Ci pasuje, proste jak stosunek seksualny prostych ludzi na zabawie w niewielkiej miejsowości :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport, pasjonatem juz jestem, koneserem jeszcze nie bo subaraka mam niecały rok i nie jestem jeszcze wszystko wiedzący na ich temat dlatego zadaje pytania... :twisted: no a nie chwaląc sie na swoim koncie mam kilka autek moim zdaniem fajnych ale z angolami jeszcze nie miałem do czynienia :P

a takie wypowiedzi bardziej mnie mobilizują i mam nadzieje ze zaskoczę was jeszcze :P

 

jutro będę mógł się dorwać do gteka to na wiele pytań będę mial odpowiedz ale pewnie pojawia sie inne pytania wiec liczę na pomoc koneserów :twisted::mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...