Gyraf Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Witam Chcę zrobić swap gdyż mam dwa takie auta a sedan jest na czesci wiec proszę o odpowiedz lub podpowiedzi na kilka pytań: Jakie mogę napotkać problemy ? Wózek tylni w kombi i w sedanie jest taki sam ? Różnice w mocowaniach ? Czy wiaska kabiny jest oddzielna ? Czy może zostać z GL-a ? Układ hamulcowy ? Przewody hamulcowe sa takie same ? Pompa ABS-u i serwo takie same ? Maglownice GT i GL maiły taka sama ? Bak paliwa w GT jest większy ? W kombi i w sedanie taki sam jest ? (gdzieś coś słyszałem) Chłodnica wody i klimy takie same ? z gory THX Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Tak na szybko: wiązkę potrzebujesz nową, w końcu to inny silnik przewody i pompa hamulcowe takie same, nie wiem jak z zaciskami i tarczami bak paliwa w GT jest wiekszy Chłodnica wody jest inna ( w Gl/Sport jest jednoobwodowa, w GT są dwa obwody- ale to nie jest jakiś problem aby zostawić), chlodnica klimy ZTCW taka sama Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Układ hamulcowy ? GT ma większe hamulce Przewody hamulcowe sa takie same ? tak Pompa ABS-u i serwo takie same ? A po co Ci to? Bak paliwa w GT jest większy ? O ile pamiętam to nie. Chłodnica wody i klimy takie same ? Wody nie. Klimy nie pamiętam, ale mogą być takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Gyraf napisał/a: Pompa ABS-u i serwo takie same ? A po co Ci to? :roll: narazie czysta przekładka... ale po czasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_z Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Bak paliwa w GT jest większy ? Według danych producenta w GT jest większy o 10l (w sumie 60l) Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 bak większy, chłodnice klimy są inne na pewno w staruchach wolnossących niż w turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 Według danych producenta w GT jest większy o 10l (w sumie 60l) ale czy w GF i GC sa takie same konstrukcyjnie ? bak większy, chłodnice klimy są inne na pewno w staruchach wolnossących niż w turbo wody rozumiem ale klimy tez ? rocznikowo sa takie same A co z wiaska elekt ? Wiaska kabiny iest oddzielona od wiaski silnika czy to jest jedna wielka wiaska - lampy itp sa razem z wiaska silnika ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 wiaska A co to ta wiaska? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 A co to ta wiaska? Hogi Moje niskie IQ podpowiada mi, że Gyraf nie wcisnął przycisku "Alt". Twoje pytanie mocno podbudowało wiarę, że jednak nie jest tak źle z moim IQ:!: Dzięki :!: :!: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKO RALLY Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 wiaska A co to ta wiaska? :shock: To takie nowoczesne określenie wiskozy. Tak jak "siłka" "dzielnia" "Świdnia" itp.Czy dobrze kumam ? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 5, 2009 Author Share Posted June 5, 2009 kurde robicie off topic ja sie powaznie pytam o ta Wiązkę elektryczna ale tych co maja niskie IQ to takie coś z kolorowym przewodami zakończonym plastikowymi wtyczkami zazwyczaj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 ja robiłem wiązkę przy turbieniu coupety, wiązka ze ssaka jest zupełnie inna, jest połączona z wiązką główną w kilkunastu punktach conajmniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 jezu chlopie za co ty sie zabierasz !!!!! Przy przekladce okaze sie ze polowa zeczy wymaga wymiany ... a auta z tego samego rocznika bo podrodze bylo kilka zmian... po krotce -tylnie wahacze -tylnie zwrotnice -tylnie hamulce -tylni stabilizator -cala wiazka elektryczna -skrzynia biegow -dyferencjaly -licznik -komputer -cały uklad chlodzenia - chlodnica oleju (gt mial chyba w standardzie GL wcale) -przednie hamulce (wieksze tarcze i zaciski) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 5, 2009 Author Share Posted June 5, 2009 ale ja wyciągam wszystko pozostaje tylko maglownica serwo nagrzewnica itp czyli to co się wymienia przy przekładce z UK na nasze cale zawieszenie wymieniam, układ napędowy, zwrotnice... Auta rocznikowo sa takie same 97 Budy sie chyba nie różnią sedan i kombi z tego same rocznika ? Mocowania itp... [ Dodano: Sob Cze 06, 2009 11:35 am ] a jak wygląda sprzęgło bo w GL jest chyba linka a w GT jest hydrauliczne ? jak wygląda montaż pompki sprzęgła do pedałów z GL ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Gyraf, a nie lepiej po prostu kupić budę GT-ka w sedanie i przełożyć wszystko z rozbitka? Budy GT grosze kosztują. A kombiaka po prostu sprzedasz i już. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 Kruk, właśnie ja już prawie mam GT z UK i mojego GF-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 To powodzenia, GT z UK....na dzieńdobry szukaj kompletnej wiązki z tego samego rocznika europejskiego GT, z taka sama elektroniką, żeby wtyczki pasowały do ECU, bo inaczej nigdy go nie odpalisz, kompletne zawiechy przód i tył przełożysz bez problemu, silnik, skrzynię i wał też, zbiornik też, bo płyta podłogowa jest w sedanie i kombi taka sama. Potrzebujesz jeszcze pedały od europejskiego GT, przekładnię kierowniczą z przewodami możesz zostawić ze ssaka. Tylko po co? Nie lepiej, jak napisali poprzednicy, kupic europejska budę do GT sedana lub rozbitego/z uszkodzonym silnikiem/skrzynią Gtka i go uzupełnić/naprawiać tym angolem? Narobisz się do bólu, zrobisz kombiaka GT, który będzie miał wartość połowy sedana GT, zakładajac, że go w ogóle odpalisz.... powodzenia....po jakimś czasie będziesz szukał budy od sedana, żeby znowu przełożyć...odradzam, ale życzę powodzenia :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 no czyli pedaly z ssaka nie podejdą do gteka ? a czym sie różnią ? Dzieki za życzenia i optymistyczne nastawienie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 ssaki mają sprzęgło na linkę a gt hydrauliczne stąd zupełnie inne pedały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 7, 2009 Author Share Posted June 7, 2009 szociu, właśnie o takie podpowiedzi mi chodzi thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 nie zebym cie zniechecal ale sprzedaj auto sprzedaj czesci a kup Gt w zajebistym stanie i odrazu go odpalisz No chyba ze jestes mechanik z ZAMILOWANIA:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 7, 2009 Author Share Posted June 7, 2009 No chyba ze jestes mechanik z ZAMILOWANIA:) no moze nie mechanikiem ale lubię czasem pogrzebać a jak sie uda to mam z tego frajde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 No chyba ze jestes mechanik z ZAMILOWANIA:) no moze nie mechanikiem ale lubię czasem pogrzebać a jak sie uda to mam z tego frajde... no to czeka Cię duuuuuuuuuuuużo frajdy, żeby tylko Ci sie po roku-dwóch nie przejadła....ta frajda z Twoich pytań wynika, że nie jesteś fachowcem, ani koneserem Subaru a tylko miłośnikiem - pasjonatem...to nie wystarczy do skonstruowania jednego fajnego auta z dwóch. rozgrzebiesz a potem zapłacisz za złożenie fachowcowi, albo sprzedasz zniechęcony z dużą stratą finansową. sprzedaj kombiaka, sprzedaj angola jeżeli go już kupiłeś, zbierz kasę i kup gotowego GTka, takiego jaki Ci pasuje, proste jak stosunek seksualny prostych ludzi na zabawie w niewielkiej miejsowości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted June 7, 2009 Author Share Posted June 7, 2009 emotorsport, pasjonatem juz jestem, koneserem jeszcze nie bo subaraka mam niecały rok i nie jestem jeszcze wszystko wiedzący na ich temat dlatego zadaje pytania... no a nie chwaląc sie na swoim koncie mam kilka autek moim zdaniem fajnych ale z angolami jeszcze nie miałem do czynienia a takie wypowiedzi bardziej mnie mobilizują i mam nadzieje ze zaskoczę was jeszcze jutro będę mógł się dorwać do gteka to na wiele pytań będę mial odpowiedz ale pewnie pojawia sie inne pytania wiec liczę na pomoc koneserów Link to comment Share on other sites More sharing options...
potas Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Ej, a ja się wtrącę z pytaniem o sprężyny. Czy w GT KOMBI i w GT SEDANIE są takie same springi? Czy tak jak sobie KOMBINUJĘ na tył przychodzą twardsze? A może w ogóle inny zestaw? Wie ktoś z was może? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now