Simon Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Chcialbylm wymienic hamulce w swojej babci (impreza GT 95') z dwu tloczkowego spowalniacza na te czterotloczkowe z pozniejszych wersji, wiem ze tarcza ma byc inna*, ale pytanie, czy z zaciskami nie bedzie jakiegos mocnego dlubania. *choc ma pasowac bez zadnych problemow zamiast tarczy 277mm ktora mam teraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 czy z zaciskami nie bedzie jakiegos mocnego dlubania. nie będzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Simon, jestem świeżo po takiej wymianie u siebie. Powiem Ci szczerze, że wielkiej rewelacji niema. Tarcze i klocki mam tego samego producenta co przy "mniejszym" hamulcu czyli różnica w jakości tarcz i klocków nie ma tu miejsca. Na razie byłem tylko na szutrowej pojeżdżawce gdzie i tak mało było hamowania. Być może różnicę zauważę po Cynie. Na razie widzę tylko tyle, że nieco łatwiej dozuje się siłę hamowania (są łatwiejsze do "wyczucia", a co za tym idzie rzadziej blokuję koła przy hamowaniu - jeżdżę bez absu). W skuteczności natomiast różnicy praktycznie nie zauważyłem :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Czyli mówisz Pan, że lipa :?: Bo się zastanawiałem kiedyś czy inwestować w 4-tloczkowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomir Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Ja z kolei zauważyłem że od kiedy mam 4 tłoczki, hamulec "na dłużej starcza" Tzn mogę więcej niż jeden raz hamować z dużej prędkości i to jest jedyna mocno zauważalna różnica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 pablonas, a na jakiej tarczy jezdzisz? Bo u mnie siedzi reszta taroxa z nacieciami, a zastanawialem sie nad taka z nacieciami i otworami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomir Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Z tego co wiem to TRW gładka. ja równiez tarcze TRW a klocki Ferodo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Byly wlasciciel mojego wozu twierdzil, ze roznica pomiedzy zwykla gladka tarcza a taroxem byla kolosalna... Tarox to u mnie spowalniacz a nie hamulec, wiec nie wyobrazam sobie jaki musial byc dramat przedtem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Simon, zaloz najpierw dobry klocek, polecam Carbone Lorraine w mieszance RC6 i zobaczysz czy tak moze byc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 komancz, wszystko pieknie, tylko zakladanie dobrego klocka na zarysowana i lekko nadpeknieta tarcze jest srednim pomyslem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 tarcze wloz jakas gladka, jak pogniesz przy testach, nie bedzie zal wyrzucic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Simon, zaloz najpierw dobry klocek, polecam Carbone Lorraine w mieszance RC6 i zobaczysz czy tak moze byc ...po ile i gdzie :wink: chodzą takie klocki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
subrawa Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Witam. Mam pytanko do forumowiczów, czy ktos przy wywałce ABS eliminował też reduktor i jak mu się z takim wynalzkiem jeździło. Logicznym jet, że na luźnych nawiezchniach łatwiej przy dochamowaniu złożyć auto ale jak to zachowuje się na asfalcie i śniegu ? Zaczym naburaczę chętnie posłucham opinii kogo kto już to testował . Na mitach często zarabiają blacharze a nie daj bóg doktorzy. :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Witam. Mam pytanko do forumowiczów, czy ktos przy wywałce ABS eliminował też reduktor i jak mu się z takim wynalzkiem jeździło. Logicznym jet, że na luźnych nawiezchniach łatwiej przy dochamowaniu złożyć auto ale jak to zachowuje się na asfalcie i śniegu ? Zaczym naburaczę chętnie posłucham opinii kogo kto już to testował . Na mitach często zarabiają blacharze a nie daj bóg doktorzy. :?: W większości przypadków, które znam na śliskich nawierzchniach idzie bokiem (tył mocniej i nierówno łapie), na suchym w miarę ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now