Skocz do zawartości

ASO SUBARU W LUBLINIE - w końcu porządny serwis


siekla

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja również dołączę się do pozytywnych opinii o serwisie w Lublinie. Miałem okazję (?!) parę razy gościć w tym serwisie i obsługa ( szczególnie p. Darek) jest pierwsza klasa.

Napisz konkretnie co w tym serwisie robiłeś. Mam nadzieję, że nie chodziło tylko o wymianę żarówki. :mrgreen: Wolimy ocenę za fachowość a nie za marketing. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dołączę się do pozytywnych opinii o serwisie w Lublinie. Miałem okazję (?!) parę razy gościć w tym serwisie i obsługa ( szczególnie p. Darek) jest pierwsza klasa.

Napisz konkretnie co w tym serwisie robiłeś. Mam nadzieję, że nie chodziło tylko o wymianę żarówki. :mrgreen: Wolimy ocenę za fachowość a nie za marketing. :mrgreen:

Wczoraj podjechałem po południu ze swoim forkiem, ponieważ zapaliła sie kontrolka DPF. Diagnoza - zapchany filtr cząstek stałych, po sczytaniu danych z kompa wyszło że było ok 130 niedokończonych regeneracji i DPF był się zapchał na amen. Do wyboru było wymiana (ok12tys) :lol::lol::lol: lub czyszczenie (ok700zł) :mrgreen: . Dziś przed południem odebrałem samochód, sprawa DPFu załatwiona błyskawicznie, cena też konkurencyjna. Robię tam też przeglądy, dzwonię wieczorem i do południa nast. dnia jest po sprawie. Wymieniałem też sprzęgło i dwumas w zimie, właścicel otworzył mi serwis po 22.00 ( ściągała mnie laweta z mojego assistance spod Wwy do Lublina, tam terminy były coś w granicach 2 tygodni) tutaj było szybko -parę dni, ceny już nie pamiętam, raczej chciałbym o tym zdarzeniu zapomnieć... :( Dla mnie istotne jest też, że widzę troskę i autentyczne zaangażowanie ludzi w serwisie, starają się zrobić tak, żeby mnie było dobrze, a nie jak im wygodnie- takie jest moje wrażenie. Nie jest to reklama ani nie jestem pracownikiem czy też krewnym :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągała mnie laweta z mojego assistance spod Wwy do Lublina, tam terminy były coś w granicach 2 tygodni)

 

assistance sciaga do najblizszego aso.... 8) ..chyba , że platne inaczej :wink: .......a terminy np. u mnie to w granicach na drugi dzień :mrgreen:

 

wiem , ze w Lublinie jest ok. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Myszki dotarły!!!!!!!!!!!!!!! niestety cena jak w sklepie subaru(droższe bo stuningowane) :( oczywiście minus rabat.................... :D

stuningowane? Znaczy się wydają z siebie bulgot boxera? :mrgreen:

Jakby tu się umówić na odbiór, pewnie trzeba zorganizować spota bo coś ostatnio DAKO61 nie miał czasu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myszki dotarły!!!!!!!!!!!!!!! niestety cena jak w sklepie subaru(droższe bo stuningowane) :( oczywiście minus rabat.................... :D

stuningowane? Znaczy się wydają z siebie bulgot boxera? :mrgreen:

Jakby tu się umówić na odbiór, pewnie trzeba zorganizować spota bo coś ostatnio DAKO61 nie miał czasu :P[/quote

 

 

 

ok poprawie się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W imieniu Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego serdecznie dziękuję za wsparcie i udział w imprezie organizowanej przez naszą organizację w Lublinie w dniach 25-26 września na terenie Autodromu Lubelskiego (drift) oraz Al. Jana Pawła II (wyścigi na 1/4 mili), Państwa zaangażowanie oraz wsparcie pozwoliły z pełnym sukcesem organizacyjnym przeprowadzić naszą imprezę.

 

Dodatkowo pragniemy podziękować za błyskawiczną reakcję i pomoc w zdiagnozowaniu usterki w naszym demo carze marki Subaru WRX STi. Polecamy ten serwis Subaru.

 

Liczymy na współpracę przy sezonie 2011.

 

Z wyrazami szacunku

Łukasz Snoch

członek zarządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za fachową naprawę usterki, która spowodowała sporo zamętu (→ wątek "Ku przestrodze")!

 

Niezwykle spodobały mi się kompetencja i zaangażowanie, rzeczowe i koleżeńskie podejście do klienta, to, że nie ma np. chowania samochodu przez klientem i możliwa jest bezpośrednia wymiana informacji na linii mechanik - właściciel, nie ma przerostu formy nad treścią. Szkoda, że trochę daleko od nas, ale mimo to, jeśli nic się nie zdarzy, zamierzam się spotykać z Technotopem przynajmniej co 15 000 km.

 

Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Serdecznie dziękuję Technotop w Lublinie, a szczególnie Panu Darkowi, za fantastyczną pomoc i profesjonalną oraz przemiłą obsługę w niezwykle trudnej sytuacji - po nagłej, nadzwyczajnej awarii skrzyni biegów w drodze z Warszawy do Lublina...(może jeszcze o tym opowiem później...). Z czystym sumieniem polecam ten serwis i nie dam powiedzieć złego słowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

!Witam Wszystkich!

Czytam często forum , i wiele można się tu dowiedzieć, ale to mój pierwszy wpis.

Ostatnio miałem przykre zdarzenie: auto stoczyło mi się do garażu, nie zaciągnąłem ręcznego, niewiele brakowało, a doszło by do tragedii, bo otwierałem wtedy drzwi i ledwo odskoczyłem...

Nie miałem nim żadnych kolizji, kupiłem w poprzednim salonie "czarnej owcy";), jako nowe(subaru forester 2.0 N/A 2007). Po przeczytaniu pozytywnych opinii o lubelskim ASO /Technotop/ postanowiłem oddać auto do naprawy.

Samochód przyjechał do mnie zobaczyć Pan Sławek - Szef Lakierni i po ok. 2 tygodniach zostało zabrane. Podczas tego wydarzenia pękł przedni zderzak-jest nowy, uszkodzone drzwi od strony kierowcy -też nowe, lusterko, szyba boczna, pojemnik na płyn do spryskiwaczy i parę elementów, które jeszcze nie dotarły (naprawa trwa już ponad miesiąc). Jest już pomalowany cały bok /wycinana boczna szyba oczywiście/, gdyż były małe zarysowania i żeby wyglądało to dobrze trzeba było zrobić całość. Dwa przednie błotniki miały małe zgięcia przy mocowaniu do zderzaka. Auto jest cały czas w warsztacie i podczas remontu miałem możliwość się tam pojawić parę razy. W trakcie zobaczyłem liczne - źle wykonane prace; nie wyprostowany błotnik, na krawędzi nadkola, ale już pomalowany ;), zawiasy przednich drzwi w innym kolorze, i tak samo inny odcień drzwi, od środka, Zawiasy /nowe/ noszą liczne ślady uszkodzeń śruby mocujące też, samochód ma też niewielkie zarysowania w paru miejscach i dziwne zacieki, na lakierze/nie można ich zetrzeć/, których nie było wcześniej Po tych uwagach bardzo szybko w trakcie nieprzyjemnych rozmów z Kierownikiem zostałem uznany, za wyjątkowo "upierdliwego" klienta z jakim jeszcze się tu nie spotkali :) Niestety nie było to zbyt przyjemne...szczególne podziękowania dla Kierownika za profesjonalne podejście!

Uważam, że tak kiepsko wykonane naprawy zauważy np. każdy kto będzie może chciał kiedyś kupić to auto, myślę że te miejsca szybko zaczną też korodować... bo są porysowane i widać gołą blachę, silnik nie wiadomo z jakich przyczyn jest też cały czas otwarty i jest już tam naprawdę masę kurzu, opiłków itd.

Bardzo lubię to auto i chciałbym żeby było solidnie zrobione zwłaszcza, że trafiłem chyba do serwisu subaru?, auto jest jeszcze nie skończone, ale wydaje mi się, że gdybym je odbierał byłby większy problem z poprawieniem wspomnianych wad.

Myślę, że zostanie to poprawione, jak będę odbierał auto, ale ciężko tu mówić o zadowoleniu z wykonanej już pracy...

Jedynym, ale bardzo pozytywnym pracownikiem, którego spotkałem w serwisie jest Pan Darek, który zamawiał części. Nie wykonywałem jeszcze przeglądów okresowych auta także nie wiem w jakiej kondycji jest serwis mechaniczny, ale serwis blacharsko-lakierniczy dotychczas nie zaskoczył mnie niczym pozytywnym, myślę że jednak finał będzie lepszy.

 

Pozdrawiam

Czarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odebrałem auto! zrobione dobrze i solidnie, wszystko zostało poprawione, trochę to nerwów kosztowało, ale fajnie, że się pozytywnie zakończyło!

 

-- Cz lut 17, 2011 1:37 pm --

 

to nie odpuszczaj im tej roboty - z lakiernia nie mialem do czynienia - tylko z p. Darkiem, który jest w końcu poważną osoba na poważnym stanowisku i się sprawdza.

 

trzymam kciuki

 

 

Pan Darek jest naprawdę ok! Postarali i zrobili..., pewnie niedługo jakoś się spotkamy to ocenisz, dzisiaj postaram się być pod galą o 19, ale chyba swiftem, bo forester rodzinka pojechała.

 

Pozdrowienia!

Cezary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto! zrobione dobrze i solidnie, wszystko zostało poprawione, trochę to nerwów kosztowało, ale fajnie, że się pozytywnie zakończyło!

 

-- Cz lut 17, 2011 1:37 pm --

 

to nie odpuszczaj im tej roboty - z lakiernia nie mialem do czynienia - tylko z p. Darkiem, który jest w końcu poważną osoba na poważnym stanowisku i się sprawdza.

 

trzymam kciuki

 

 

Pan Darek jest naprawdę ok! Postarali i zrobili..., pewnie niedługo jakoś się spotkamy to ocenisz, dzisiaj postaram się być pod galą o 19, ale chyba swiftem, bo forester rodzinka pojechała.

 

Pozdrowienia!

Cezary

 

Jedyny blacharski serwis jakiemu można zaufać, spośród tych ASO jakie znam, to serwis partnerski GRAFIXU w Białymstoku Pana Borowskiego. Szybki termin naprawy, wyjątkowa precyzja wykonania (żadnych zacieków, zabrudzeń, zapyleń itp), atrakcyjne ceny i przy tym ogromna kultura obsługi klienta. Robiłem tam już kilka napraw i zostały wykonane perfekcyjnie. Polecam z czystym sumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto! zrobione dobrze i solidnie, wszystko zostało poprawione, trochę to nerwów kosztowało, ale fajnie, że się pozytywnie zakończyło!

 

-- Cz lut 17, 2011 1:37 pm --

 

to nie odpuszczaj im tej roboty - z lakiernia nie mialem do czynienia - tylko z p. Darkiem, który jest w końcu poważną osoba na poważnym stanowisku i się sprawdza.

 

trzymam kciuki

 

 

Pan Darek jest naprawdę ok! Postarali i zrobili..., pewnie niedługo jakoś się spotkamy to ocenisz, dzisiaj postaram się być pod galą o 19, ale chyba swiftem, bo forester rodzinka pojechała.

 

Pozdrowienia!

Cezary

 

Jedyny blacharski serwis jakiemu można zaufać, spośród tych ASO jakie znam, to serwis partnerski GRAFIXU w Białymstoku Pana Borowskiego. Szybki termin naprawy, wyjątkowa precyzja wykonania (żadnych zacieków, zabrudzeń, zapyleń itp), atrakcyjne ceny i przy tym ogromna kultura obsługi klienta. Robiłem tam już kilka napraw i zostały wykonane perfekcyjnie. Polecam z czystym sumieniem.

 

 

Dzięki za info! dobrze wiedzieć

może właśnie do nich podjadę jak coś będę miał do zrobienia.

Jedynym elementem. który dość dziwnie wyszedł to przedni zderzak ma inny odcień, wiem, że plastiki się często różnią, ale wydaję mi się, że nie aż tak... po za tym jest wszystko ok.

 

Pozdrawiam

CE

 

-- Cz lut 17, 2011 10:36 pm --

 

to do zobaczenia, ja bede i forkiem i swiftem zarazem /moja druga polowa dojedzie/

 

Nie było okazji, dzisiaj pogadać, ja się trochę śpieszyłem niestety...

Pozdrawiam i do usłyszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To i ja wyrażę pozytywną opinię na temat pracy ASO w Lublinie. Tym razem pochwała należy się ich Lakierni za naprawę Forestera żony po kolizji drogowej. Naprawa obejmowała lakierowanie tylnej klapy bagażnika oraz wyminę popękanego zderzaka. Szybka, sprawna i fachowa robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich czytelników ASO Lublin. Mianowicie byłem dzisiaj na wymianie gum stabilizatora, wszystko odbyło się szybko i sprawnie, oczywiście większej filozofii przy tym temacie nie ma, ale umówiony byłem na godzinę, punktualnie autko wjechało na podnośnik. Przy okazji odebrałem zamówioną matę do bagażnika. Na zachętę jakiś bonusik rabatowy dostałem- myślę, że zawitam tam przy kolejnych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...