BILBO Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 nie dam złego słowa powiedzieć na ASO w Rzeszowie. Miło, kompetentnie, szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 też nie rozumiem tego hihihi bo pare razy w Rzeszowie coś załatwiałem i było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Szanowna Dyrekcjo- jak wyglada sprawa z Lublinem > Poparawilo sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Poparawilo sie ? tak :roll: już nie są ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 I tutaj jest szkopul Edwin - bo twierdza ze sa - salon nadal oflagowany - ale drugiego dnia ktos inny twierdzi ze juz nie sa ASO. Teraz sa fafarafa Mazda Diler. Najciekawsze jest nazewnictwo bo sa tam 3 firmy. CITROEN AUTO FORUM, SUBARU AUTO FORUM, ale MAZDA juz jest MATSUOKA MOTORS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 I tutaj jest szkopul Edwin - bo twierdza ze sa - salon nadal oflagowany - ale drugiego dnia ktos inny twierdzi ze juz nie sa ASO. Teraz sa fafarafa Mazda Diler Dzieci!!! Mam złą wiadomość!!! Za pięć miliardów lat pierdyknie nasze słońce. Na waszym miejscu tym bym sie martwiła. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsaler Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Mamuśka jak zwykle luuuzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 I tutaj jest szkopul Edwin - bo twierdza ze sa - salon nadal oflagowany - ale drugiego dnia ktos inny twierdzi ze juz nie sa ASO. Ale gigantyczne pieniądze za przeglądy biorą (w aucie gwarancyjnym) - ten sam przegląd robiony przeze mnie w ASO Koper i znajomego w Lublinie - różnica 300 zł) i uparcie wlewają 7 l oleju do diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ceny przeglądów są zestandaryzowane. Oczywiście może się zdarzyć, że przy okazji przeglądu potrzebne są dodatkowe czyności przekraczające jego normalny zakres. O takim fakcie serwis powinien jednak poinformowac klienta. Zakres i koszty zostały opublikowane na naszej stronie: http://www.subaru.pl/news2009n000054.html Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek03 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Drodzy forumowicze, widzę ze większość z was posiada samochody uzywane a tez podejrzewam że sprowadzone po mniejszym lub większym dzwonie i nasprawiane u pana cześka w krzakach. No ale cóż, serwis lubelski na pewno nie rozpieszcza luksusem i profesjonalizmem ale jest na miejscu, i na dobrą sprawę wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Miałem okazję być takze w innych serwisach gdzie tylko zaufana kasta bywalców i tubylców jest obsługiwana w sposób podejrzewam perfekcyjny. Ale cóż takie życie. niemniej jednak zastanawia mnie "mlody" i kilku innych fachowców i uzytkowników, którzy, tak przynajmniej zrozumiałem namawiają innych uzytkowników do wizyt w stodołach, prywatnych dziuplach czy też innych zakupów czy inspekcji z allegro. Jezeli to o to chodzi to to forum spełnia panowie wasze przesłanie i niewątpliwie stanowi dobrą reklamę dla was i waszych możliwości. ja chyba nie skorzystam bo jak to Subaru - nie psuje się i jeżdzi dobrze a na przegląd gwarancyjny kto wie poczekam na kolejnego super koncesjonera i zobaczymy jakie posty pojawią się wsród forumowiczów. mam nadzieje że będą lepsze a nie gorsze bo to bedzie oznaczało że wina jest nie tylko po stronie serwisu ale moze też zacnej dyrekcji marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Misiek - wejscie smoka zrobiles normalnie - do powitań mamy specjalny dział. Odnosze wrazenie ze chyba nigdy nie skorzystales z uslug ASO w Lublinie - lub co byc moze bardziej trafne jestes jego pracownikiem - kupilem auto za granica ale wierz mi ze nie naprawialem go u Czeska w stodole - i lubie miec cos zrobionego porzadnie - ale jezeli serwisy marki, która bardzo lubie w ten sposób podchodza do klienta - swoja niefachowoscia i lekcewazeniem - to wybacz ja odpadam - przeglad gwarancyjny moge zrobic sobie w kazdym innym warsztacie, ktory bedzie znal tzw. " technologie producenta" - i to ze cos wyglada jak garaz - nie przesadza ze w srodku nie znajduja sie o wiele lepsi fachowcy, posiadajacy olbrzymia wiedze - i co najwazniejsze DOSWIADCZENIE w obsludze aut subaru - sadzac po Twojej wypowiedzi niewiele jeszcze widziales serwisów zajmujących się subaru ( ASO i nieautoryzowanych wyspecjalizowanych). A pisze to jako uzytkownik 9 letniego subaru, ktory ma wymagania co do jakosci i profesjonalizmu obslugi - i jak zamawiam jakies rzeczy OEM w autoryzowanym serwisie marki - to licze na to że będę miał do czynienia z kompetentą osobą po drugiej stronie biurka - ( dla ułatwienia podaje nawet numery części dokładne) a spotykam się z ignorancją i totalnym brakiem profesjonalizmu - ( na marginesie dodam ze do dnia dzisiejszego moje zamówienie nie zostało zrealizowane :shock: ). ALe jak słusznie zauważyła DYREKCJA - problem Lublina był już jej znany ( niestety) - chciałbym mieć nadal ASO w Lublinie, bo obecnie po cokolwiek musze gonić do Warszawy lub Rzeszowa, ale chciałbym mieć ASO na poziomie godnym tej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ale cóż takie życie. niemniej jednak zastanawia mnie "mlody" i kilku innych fachowców i uzytkowników, którzy, tak przynajmniej zrozumiałem namawiają innych uzytkowników do wizyt w stodołach, prywatnych dziuplach czy też innych zakupów czy inspekcji z allegro. jako ze odniosles sie do mnie to ci odpisze... bede namawiac ludzi do naprawy samochodow w, jak to nazwales 'stodolach', az poziom serwisow nie w 'stodolach' bedzie wart pojechania do nich i zaplacenia koszmarnych pieniedzy za naprawe a nie za 'naprawe'. Widzialem w zyciu wielu partaczy ktorzy albo sie kompletnie nie znaja na mechanice pojazdowej albo po prostu im sie nie chce pracowac. O dziwo 90% z nich pracowalo wlasnie nie w 'stodolach' ale w 'powaznych' serwisach. Natomiast w sprawdzonych 'stodolach' zawsze mialem auto zrobione tak jak to powinno wygladac ( chociazby porownujac z instrukcjami serwisowymi producentow aut ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Odnosze wrazenie ze chyba nigdy nie skorzystales z uslug ASO w Lublinie - lub co byc moze bardziej trafne jestes jego pracownikiem Też mam takie wrażenie... ( dla ułatwienia podaje nawet numery części dokładne) siekla, może byli niepocieszeni, że ty znalazłeś a oni mają z tym problemy :razz: Kiedyś też im podałem gotowe numery to patrzyli na mnie jakbym był z kosmosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek03 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Gwoli wyjaśnienia, nie jestem pracownikiem tej firmy. To tak na marginesie aby zaoszczedzić spekulacji na ten temat. Niemniej jednak jak zauważyliście ja też mam wiele zastrzezeń co do tej stacji. Dlatego też czekam na nowy serwis marki i co mam nadzieję pełen profesjonalizm obsługi mojego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ja również dołożę swoje trzy grosze do tematu ASO w Lublinie. Ponad dwa tygodnie temu zamówiłem u nich prawą przednią szybę do OBKa. Przez te dwa tygodnie człowiek odpowiedzialny za części zamienne informował mnie, że szyba jest niedostępna w Polsce i muszę cierpliwie czekać. Jak długo, nie wiadomo. Wczoraj cierpliwość moja się skończyła i zapytałem DT SIP czy mogą sprawdzić co się dzieje z moim zamówieniem. Dostałem odpowiedź, że szyba jest w magazynie w Łodzi i nie ma żadnego problemu, żebym stał się jej właścicielem pod warunkiem, że zamówię ją za pośrednictwem innego serwisu, bo Auto Forum w Lublinie nawet nie zamówiło dla mnie tej szyby. Ręce mi opadły. Za usługi ASO Lublin już dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Za usługi AUTO FORUM - podziekowala takze Dyrekcja Nowe idzie, ale jeszcze raczkuje, chociaz maja zapal i dobra wizje .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukasik Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Ceny przeglądów są zestandaryzowane.Oczywiście może się zdarzyć, że przy okazji przeglądu potrzebne są dodatkowe czyności przekraczające jego normalny zakres. O takim fakcie serwis powinien jednak poinformowac klienta. Zakres i koszty zostały opublikowane na naszej stronie: http://www.subaru.pl/news2009n000054.html Odnosząc się do powyższej wypowiedzi, ustalone przybliżone ceny nie są w przybliżeniu podobne do rzeczywistych. Komentarz serwisu, do którego przyjechałem na przegląd z wydrukowanymi cenami: te ceny nie są realne i żaden serwis nie jest/będzie w stanie takich cen zaoferować. Nie mam nic do serwisu, otrzymałem zniżkę na kartę klubową i końcowa cena nie zmiękczyła mi kolan, ale mimo wszystko warto by było upewnić się, że opublikowane ceny odpowiadają rzeczywistości i są respektowane, nawet jak miałyby być wyższe. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 opublikowane ceny odpowiadają rzeczywistości i są respektowane, nawet jak miałyby być wyższe. To są ceny rekomendowane i dobry serwis który ogarnia Subaru się w nich wyrabia natomiast ten który się uczy jeszcze na kliencie no to hoo hoo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Mamy subaru obok poprzedniej firmy na kraśnickich. Miałem okazję zamawiać części do sti i legacy i przyznaję, że obsługa i podejście do tematu jest jak najbardziej ok. W końcu czuje się, że to subaru a nie jakaś inna masówka:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 zamawialem w nowym aso termostat... zamowienie bodajze w paitek wieczorem (lanek popraw jak pomieszalem dni), mial byc na wtorek po poludniu... byl w poniedzialek o 10 obsluga tez na poziomie i nawet to ze to usspec nie przeszkadzalo... fakt ze sie dociagaja jeszcze bo dopiero zaczeli, ale robia to w taki sposob jak powinni wiec jak narazie pozytywnie to wyglada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 JAk na razie jestem pozytywnie zaskoczony - w koncu jakies normalne podejscie. Zreszta pewien Pan z tego salonyu powiedzial mi, ze "chca zrobic z tego salon i serwis z prawdziwego zdarzenia- a nie to co bylo po sasiedzku." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 I znów jestem miło zaskoczony. Zamawiałem części, miałem czekać do 10dni, czekałem 2:) Za każdym razem Pan się ze mną kontaktuje telefonicznie(będzie wtedy i wtedy, już są), nie trzeba się przypominać. Po prostu im zależy. Niby normalne ale jednak... Poza tym w salonie gęsto od subaraków, tyle jeszcze w Lublinie w jednym miejscu nie widziałem:) Ciekaw jestem jak z serwisem ale ludzie ogólnie budzą zaufanie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superdiesel Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Pisac mozna dlugo ale zaczne od tego ze jestem tu nowy i posiadam 2 subaraki tribece i legacy. Stare ASO te z Citroenem to byla porazka zamowione tercze do tribecy po 1,5 miesica czekania skonczylo sie na wymianie w Warszawie.A Legacy zaznaczam wspaniale bo dieselek super maszyna .Pojwily sie ponad rok temu dziwne piszczenie przy odpalaniu.ASO (stare )stwierdzilo ze to kolo dwumasowe i zaproponowano mi czekanie iz jest za wczesnie na wymiane.Potem przy kolejnej wizycie zmienili zdanie i stwierdzili po dlugich badaniach ze to poduszki pod silnikiem ale byl problem z wymiana.Dzieki uprzejmosci dzialu technicznego z Krakowa postanowiono wymienic te czesc ale w aso w Warszawie.Niestety jak na zlosc podczas wymiany nie bylo slychac owego piszenia ale wymieniono mi to pomimo wszystko.Niestety po powrocie do Lublina znowu po 2 dniach bylo slychac owe piszenie.Wymiana zarowki w Lublinie ale juz w NOWYM SERWISIE PRZYNIOSLA nieoczekiwana informacje.Serwis pomimo tego ze byl w tym czasie zajety postanowil zbadac moj problem.I okaazalo sie ze problem to uszczelka piszczaca przy ukladzie wydechowym. Czekanie na czesc to zaledwie 4 dni.Szybka wymiana i w koncu swiety spokoj.A byl strach ze w takim fajnym aucie po 13000km bedzie wymiana kola dwumasowego.To daje do myslenia ze NOWY SERWIS WIE OD CZEGO MA MECHANIKOW.Jestem zadowolony z obslugi w ASO Lublin nareszie bedzie fachowa opieka pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 jakoś dużo cukru w tych ostatnich postach, muszę się tam wybrać i obcykać jak se chłopaki radzą z US Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Dopiszę parę cukrowych informacji; na początku tego roku zawitałem do NOWYCH z naprawą zawieszenia tylnego koła w Forku. Podejście do tematu super - od razu oględziny, wstępna diagnoza (bez czekania na ubezpieczyciela, to robili równolegle w trakcie naprawy) i zamówienie części. Gdyby nie fakt, że w magazynie centralnym SIP była inwentaryzacja, naprawa odbyłaby się w ciągu 2-3 dni. Ponieważ po zbadaniu zbieżności trzeba było coś jeszcze wymienić, złożyli ponowne zamówienie i po trzech dniach..... odebrałem samochód!! W poprzednim tygodniu byłem także z tematem przyduszania silnika (wolne obroty) przez klimę; po sprawdzeniu softu (był najnowszy) Panowie chwilę się zastanowili :?: , poprosili o czas i po 30 minutach bardzo miłej konwersacji z Kierownikiem Serwisu, p.Darkiem (pozdrawiam :wink:) zaprosili do sprawdzenia efektu ich działań. Forek dostał ponownie "drugie życie", nie ma kłopotu z obrotami, mocą itp. Mechanik, po zastanowieniu się - przeczyścił przepustnicę. Wszystko szybko, kulturalnie, z zaangażowaniem. Nie napiszę ani słowa o podejściu do tematu u poprzedników - szkoda czasu, a poza tym to już historia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi