Jump to content

ASO SUBARU W LUBLINIE - w końcu porządny serwis


siekla
 Share

Recommended Posts

Szanowna Dyrekcjo,

 

Około 1,5 miesiąca temu zamówiłem w ASO SUBARU w Lublinie - kilka spinek i śrubek do mojego auta, a także 2 uszczelki do szyb. Zostałem zapewniony, że w przypadku uszczelek powinny być w ciągu 2 tygodni, o tyle w sprawie spinek zapewniano mnie, że będą w ciągu kilka dni. Zostawiłem swój numer telefonu w nadzieji, że zostanę poinformowany w chwili, gdy dotrze moje zamówienie do ASO. Nie dostałem żadnego potwierdzenia.

Jakież było moje zdziwienie, gdy po braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony ASO po 3 tygodniach zadzwoniłem zapytac o stan realizacji mojego zamówienia i dowiedzialem się, że uszczelek nie ma - nie wiedzą kiedy będą i prosili dzwonić na dzień następny i się dowiadywać. Po kilku kolejnych telefonach i zostawianiu na prośbę pracowników mojego numeru telefonu, gdzie zapewniano mnie, że oddzwonią i poinformują o realizacji zamówienia mój telefon milczał. Po okresie ponad miesiąca zrezygnowałem z uszczelek, których nadal nie było i nikt nie wiedział kiedy będą- ze względu na zbyt długi czas oczekiwania.

Pozostała jednak kwestia spinek i śrubek - nie zostałem poinformowany o fakcie, że moje zamówienie dotarło. W dniu wczorajszym wybrałem się osobiście i zapytałem o zamówione rzeczy - jakież bylo moje zdziwienie, kiedy Pan zapytał się mnie o jakie spinki mi chodzi i czy na pewno o te. W rezultacie otrzymałem jedynie część zamówionego towaru - ( po półtora miesiąca oczekiwania) i zostałem uświadomiony, że widocznie ktoś część mojego zamówienia wykorzystał gdzie indziej albo towar nie przyszedł z magazynu jeszcze i powinienem dzwonić i się dowiadywać kiedy przyjedzie reszta.

Nie wspomnę już o fakcie, że b. często gdy dzwoni się do ASO to słychac tylko tłumaczenie, że osoby od SUBARU nie ma prosze dzwonić jutro.

Na identyczne spinki w ASO koper czekałem około 2 tygodni - i byłem na bieżąco informowany o stanie realizacji zamówienia a także o możliwości odbioru towaru gdy dotarł.

Szanowna Dyrekcjo z rozmów z innymi użytkownikami SUBARU wiem, że mój przypadek nie jest jednorazowy ( w moim przypadku jest to już kolejny raz) i nie wpływa na wizerunek marki Subaru. Chciałem skorzystać z usług ASO - by nie gonić za każdym razem do Warszawy ( 350 km w 2 strony) by odebrać części, ale niestety takei działanie ( a w zasadzie jego brak) ASO SUBARU w Lublinie niejako wymusza mnożenia dodatkowych kosztów.

 

Z pozdrowieniami

 

EDIT - Zmieniłem tytuł bo już się zdezaktualizował.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no coz...

Po zakupie dzownilem do nich w celu dowiedzenia sie ile kosztuje olej do skrzyni AT. Po godzinie szukania znalezli i podali cene. Ale filtrow oleju do skrzyni i silnika juz nie potrafili znalezc, kazali zadzwonic jutro.

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo z rozmów z innymi użytkownikami SUBARU wiem, że mój przypadek nie jest jednorazowy

 

Przechodziłem to samo z tulejami zawieszenia. W końcu zamówiłem w pewnej firmie, którą wszyscy znamy i dostałem paczkę na drugi dzień...

 

Chciałem również skorzystać z usługi diagnostyki silnika. Po kilkudniowych bezskutecznych próbach umówienia się(podobno nie mieli czasu), dowiedziałem się (od znajomego, który zna kilku mechaników z tego ASO) że Panowie z ASO nie do końca potrafią korzystać z tego urządzenia i generalnie nic mi mądrego nie powiedzą...

 

 

siekla, :arrow: PW

Link to comment
Share on other sites

co do Panów z ASO to wiem, że mają bardzo znikomą wiedzę na temat SUBARU - skupiają się jedynie na podstawowych rzeczach - olej filtr itp. Przy wiekszych naprawach sa problemy, diagnostyka to problemy. Ostatnio Pan powiedzial jednemu z klientow ze sa w stanie sprawdzic subaru przed zakupem - oferuje podniesienie na podnosniku i spojrzenie od dolu ewentualnie podlaczenie komputera w celu sprawdzenia bledow - natomiast wprost powiedzial ze nie zbadaja powloki lakierniczej i nie sprawdza silnika - a to wszsytko za 150 PLN.

Link to comment
Share on other sites

co do Panów z ASO to wiem, że mają bardzo znikomą wiedzę na temat SUBARU - skupiają się jedynie na podstawowych rzeczach - olej filtr itp. Przy wiekszych naprawach sa problemy, diagnostyka to problemy. Ostatnio Pan powiedzial jednemu z klientow ze sa w stanie sprawdzic subaru przed zakupem - oferuje podniesienie na podnosniku i spojrzenie od dolu ewentualnie podlaczenie komputera w celu sprawdzenia bledow - natomiast wprost powiedzial ze nie zbadaja powloki lakierniczej i nie sprawdza silnika - a to wszsytko za 150 PLN.

 

Jakbym czytał o sobie. W styczniu br. przed nabyciem autka, które bytowało w Lublinie, chciałem koniecznie dokładnie sprawdzic jego stan techniczny. Pierwsze co pomyślałem to ASO, a tu taki zonk. Panowie z Lublina raz, że czasu nie mieli, a dwa to zaproponowali mi jedynie sprawdzenie błedów w ECU. Gdy spytałem o napęd i powłokę lakierniczą, stwierdzili, że nie mają takich możliwości. Na szczęście Sprzedawca zgodził się przyjechac autem do Wawy, gdzie po przykrym doświadczeniu z ASO zdecydowałem sie na VTG.

Link to comment
Share on other sites

  • Ojciec Założyciel

Dzień dobry.

 

Temat Lublina jest nam - niestety - znany.

Podjęliśmy odpowiednie kroki, lecz na wyniki trzeba będzie trochę zaczekać.

 

Za zaistniałą (zaistniałe) sytuacje przepraszam.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o diagnostyke silnika na terenie lublina i okolic to zapraszam priv w tym moge pomoc...

Teraz mam to z głowy bo wszystko robie we własnym warsztacie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dzień dobry.

 

Temat Lublina jest nam - niestety - znany.

Podjęliśmy odpowiednie kroki, lecz na wyniki trzeba będzie trochę zaczekać.

 

Za zaistniałą (zaistniałe) sytuacje przepraszam.

 

Pozdrowienia

 

Milo slyszec dobre wiesci

Link to comment
Share on other sites

Ten salon od początku to jakieś nieporozumienie i kpina. Wykorzystano fakt że SiP szuka chętnego w Lublinie i doczepiono salon do istniejącego salonu Citroena. Już jak byliśmy z kolegą Jabu na otwarciu salonu to się przekonaliśmy że to jakaś lipa jest...

Link to comment
Share on other sites

TO fakt - to miejsce chyba jakies pechowe jest - pamietam jak na poczatku dzialal tam salon FIAT-a - ale jego żywot byl krótki, potem przeniósł sie tam Citroen ze starego salonu - w pozniejszym okresie czasu zobaczylem szyld SUBARU - pojechalem i sie zalamalem - ale powiedzialem ze poczatki bywaja trudne i daje im szanse. W chwili obecnej doszla jeszcze Mazda - i Subaru zepchneli w najdalszy kat - ale sprzedawcy jak nie mieli wiedzy tak dalej maja slaba na temat tej marki i rozwiazan - wszak jak sie przychodzi ogladac legacy kombi a sprzedawca proponuje citronena C5 jako doskonalsze auto bo bardziej zaawansowane technicznie i wogole cud miod malina to odnosi sie wrazenie, ze to salon SUBROEN :mrgreen:

Jak pisalem wyzej - serwis i obsluga pozostawiaja bardzo wiele do zyczenia i musza sie jeszcze wiele nauczyc. Najbardziej smieszy mnie obecnie fakt - ze jak zaczynali z SUBARU to byly ladne wizytowki, pracownicy mieli plakietki - specjalista itp - obecnie wiekszosc nosi plakietki specjalista ds..... z logo Mazdy, wokolo leza ulotki Mazdy a reszta wystroju to czerwien zarezerwowana dla marki spod znaku szewronow. Jestem tym nieco zdziwiony bo myslalem ze Subaru powinno takze miec jakies standardy jezeli chodzi o wyglad i prezentacje salonu.

No ale jak napisala Dyrekcja - czekamy na zmiany, oby na lepsze.

Link to comment
Share on other sites

Ja z kolei miałem diaboliczny plan montażu zestawu bluetooth i oczywiście po 100km podróży też wyszedłem z tego "salonu" z kwitkiem - akurat nie było nikogo od subaru.....i chyba dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Podjęliśmy odpowiednie kroki, lecz na wyniki trzeba będzie trochę zaczekać.

 

Miejmy nadzieję że nie zbyt długo bo to straszny wstyd dla marki subaru mieć ASO W TAKIM SZAMBIE ...

 

Cieszy tylko fakt , że Dyrekcja widzi problem i ma wolę go rozwiązać .

 

Czekamy na efekty .

Link to comment
Share on other sites

Problem Dyrekcja rozwiązała, ale czy dobrze ?

Dzisiaj zadzwoniłem do ASO Subaru w Lublinie i chciałem sie dowiedzieć o los zamówionych w ramach gwarancji części do mojego auta i dowiedziałem się, że już nie są ASO Subaru, a w ramach gwarancji mogę sobie pojechać np. do Radomia czy Rzeszowa.

Mam w związku z tym pytanie do Dyrekcji, czy Auto Forum w Lublinie koncesję utraciło tylko do czasu usunięcia nieprawidłowości czy definitywnie ?

Link to comment
Share on other sites

wielka starta toto nie jest :)

Ale przynajminiej przegląd można było na miejscu zrobić, a teraz trzeba będzie to robić 100 - 170 km od Lublina.

Link to comment
Share on other sites

Możecie pojechać na stację na ul.Cisową boczna Nałęczowskiej na przeciwko salonu Miśków za budynkiem gdzie mieści się Icom. Powiecie że 4x4 to powinni odpouścić rolki. Ja tak robię i podbijają bez problemu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...