Jump to content
Sign in to follow this  
smiechu

zamiana liczników/zegarów w US Spec na wersję EU-STi MY05-07

Recommended Posts

Czołem,

chodzi mi o zamiane liczników, znaczy się zespołu zegarów w US Specu na wersję EU - STi MY05-07, może ktoś ćwiczył i ma już jakieś doświadczenia w tym temacie. Ewentualnie zastanawiam się nad przeflashowaniem US na soft z EU i wtedy liczniki pozostaną z US Spec ale odometer będzie w już w kilometrach a temperatura w st. Celsjusza.

 

Przeflashowanie już ćwiczyłem na swoim poprzednim Subaraku - na WRX US Spec MY05, do tej pory działa idealnie, wskazania odometera były przeze mnie porównywane z GPS i zgadzały się co do 0,1 km.

 

Jedyne czego się obawiam w STi przy zmianie, czy flashowaniu liczników to czy immobilizer nie zgłupieje. Wiem, że w kluczykach jest na 100% ale nie wiem czy nie ma jakiegoś sterownika zaszytego w scalaku w zegarach :roll:

 

będę wdzięczy za ewentualne porady i spostrzeżenia w powyższym temacie.

Smiech'u

 

P.S. żeby rozwiać wszelkie wątpliwości - moje auto to 2,5 litrowe STi MY05 US Spec i chce mieć odometer w km żebym na Plejadach nie musiał całą noc przeliczać kilometrów na mile w itinererze :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smiech'u US Spec`em na plejady? musisz miec jakies znajomosci :mrgreen:

 

a tak w temacie

robilem przekladke zegarow ale w WRX MY03 zegary US out na ich miejsce zegary STI v7

o takie

464d1076150893-sti-v7-gauge-clustetr-install-v7-cluster.jpg

wszystko bylo plug&play, wymiana zajela mi 5min

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smiech'u US Spec`em na plejady? musisz miec jakies znajomosci :mrgreen:

etam, od razu znajomości - po prostu mam starego 4 -letniego grata z 2005 roku, który w III-turze przeszedł formularz rejestracyjny :mrgreen:

 

a tak w temacie

robilem przekladke zegarow ale w WRX MY03 zegary US out na ich miejsce zegary STI v7

o takie

Obrazek

wszystko bylo plug&play, wymiana zajela mi 5min

dzięki za info, ja mam już te nowsze "czerwone" zegary na diodach LED no i tak jak wspomniałem mam immobilizer w kluczyku - dlatego wolę się upewnić, czy czegoś nie zepsuje montując całe zegary od STi EU Spec MY05-07

Share this post


Link to post
Share on other sites

wygodniejsze na pewno byłoby flashowanie . Predkosciomierz w milach mi nie przeskadza ale temp czy licznik kilometrów wolałbym w km. daj znac jak sie czegos dowiesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
wygodniejsze na pewno byłoby flashowanie . Predkosciomierz w milach mi nie przeskadza ale temp czy licznik kilometrów wolałbym w km. daj znac jak sie czegos dowiesz

oki, dam znać - mam gościa który nam to przefleszuje (fleszował mi już w poprzednim moim WRX-ie MY05 i było wszystko GIT) tylko kwestia co z tym immobilizerem, czy po flashowaniu będziemy mogli auta odpalić :???:

 

Czy ktoś z Sznownego Grona ma jakieś doświadczenia i może coś podpowiedzieć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też chętnie bym to zmienił w swoim liczniku :(

 

Smiech'u,

ten Twój Gość teoretycznie mówi, że da radę i powinno działać, ale ja bym się jeszcze upewnił, zanim oddasz mu swój licznik do przemiału :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również bym to zmienił u siebie, ale nie tylko w liczniku, ale również w komputerze pokładowym, dajcie namiar na tego gościa, ja bym zaryzykował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłącam się do zainteresowanych. Jednak wolałbym gdzieś zanabyć wersję europejską bo mimo wszystko cały czas wydaje mi się, że wolno jadę :twisted: Może ma ktoś europejski licznik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też chętnie zmienię "fawrenhajty" na celcjusze i inne mile na km :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem na alledrogo tarcze zegarów. Ciekawe czy byłoby to dobre rozwiązanie Zastanawiam się tylko czy da się rozebrać licznik żeby dało się je wymienić? Do tego Przefleszować termometr i odometr i gotowe... Chyba? Co sądzicie?

 

http://moto.allegro.pl/item674927874_bi ... preza.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam z tego co wiem to jest jedna firma co zajmuje sie zmiana z mil na km i itd. RC Electronic w krakowie na ulicy Szablowskiego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam licznik EU w US Specu (WRX 02')- wchodzi plug'n'play. Mam jedynie problem z termometrem- nie działa (standardowo w bugu US po prostu go nie było! :roll:- może to walnięty czujnik temp.- nie wiem). Licznik będzie wyświetlać zapamiętany dystans. Są spece, którzy "fleszują" pamięć i zmieniają mile na km (usługa kosztuje 100-150zł). Jakoś nie miałem jeszcze na to czasu, ale będę to robić u siebie w ciągu najbliższych 2-3 tygodni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam jedynie problem z termometrem- nie działa (standardowo w bugu US po prostu go nie było! :roll:- może to walnięty czujnik temp.- nie wiem)

standardowo nie ma czujnika temperatury w bugu US

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak sie ma sprawa wsadzenia licznika z sti06r us do sti 03r eu??

POtrzebuje pomaranczowe zegary czy tez nie ma problemu z przekładką??

 

[ Dodano: Nie Wrz 06, 2009 7:13 pm ]

Nikt nic nie wie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie z innej beczki ale pokrewne :) orientujecie sie czy po przelozeniu licznikow , stan km bedzie wyswietlany taki jaki mialem Faktyczny w ( samochodzie ) czy taki jaki jest w liczniku ktory wkladam do Subru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytanie z innej beczki ale pokrewne :) orientujecie sie czy po przelozeniu licznikow , stan km bedzie wyswietlany taki jaki mialem Faktyczny w ( samochodzie ) czy taki jaki jest w liczniku ktory wkladam do Subru ?

 

Będzie taki jak w liczniku, który montujesz w swoim aucie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q....rde wiec wchodzi w gre, mala ingerencja w stan licznika. dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wiecie gdzie można przeprowadzić tę mała ingerencje w licznik? Potrzebuje aby licznik EU wskazywał mi przebieg z mojego US? Jak ktoś to robił i ma namiary to proszę o info na prv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Zafundowałem sobie do swojej imprezy rs 08' licznik od wrx-a z anglii.

I co sie okazało, po założeniu wszystko pięknie wyświetla (pomijam mile) ale auto nie odpala :(

Może zna ktoś odpowiedź dlaczego taki sie dzieje i czy można to jakoś zmienić ??

Jeżeli to jest kwestia oprogramowania to czy da się go przegrać z jednego do drugiego licznika ??

Pzdr.

 

-- N maja 13, 2012 9:16 pm --

 

Oprogramowanie da sie przegrać ale nie w całości.

Trzeba go podzielić na dane z nowego i starego licznika.

Po kilku próbach sie udało i samochód odpalił :)

Oczywiście cała operacja wymaga dobrego fachowca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znalazłem na alledrogo tarcze zegarów. Ciekawe czy byłoby to dobre rozwiązanie Zastanawiam się tylko czy da się rozebrać licznik żeby dało się je wymienić? Do tego Przefleszować termometr i odometr i gotowe... Chyba? Co sądzicie?

 

http://moto.allegro.pl/item674927874_bi ... preza.html

Kiedyś się do tego dobrałem, ale poległem, bo nie znalazłem metody na wyjęcie wskazówek. Moim zdaniem próba ich wyjęcia to prawie 100 % pewności, że się rozwalą. Ale może znajdą się bardziej odważni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś jeszcze miał problem z wyjęciem wskazówek :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...