niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam, wywaliłem kata, żeby zobaczyc czy dzwiek sie zmieni na bardziej rasowy itd... Ale ku mojemu zdziwieniu nic sie nie stało :shock: nic głośniej, mocy nie przybyło, ani strzałów i marchwi na które liczyłem :sad: boost cut i inne nie wystepują. Mam ostatni tłumik Remusa, może to w nim tkwi problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam, wywaliłem kata, żeby zobaczyc czy dzwiek sie zmieni na bardziej rasowy itd... Ale ku mojemu zdziwieniu nic sie nie stało :shock: nic głośniej, mocy nie przybyło, ani strzałów i marchwi na które liczyłem :sad: boost cut i inne nie wystepują. Mam ostatni tłumik Remusa, może to w nim tkwi problem ? Nie wiem jaki masz ten ostatani tłumik?? jezeli to duza puszka to niestety tak raczej bedzie, ze bedzie nieznacznie głosniej od seryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Spora solidna puszka Remusa gosc jak wyjezdzałem nie wierzyl ze wyciął kata. Chyba pozostaje mi co dokupic ostatniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ale ku mojemu zdziwieniu nic sie nie stało nic głośniej, mocy nie przybyło, ani strzałów i marchwi na które liczyłem To nie silnik atmosferycny zeby ktorys z tych objawow wystepowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 To nie silnik atmosferycny zeby ktorys z tych objawow wystepowal Pozwolę się nie zgodzić - nieznaczny przyrost mocy może nastąpić, głośniej też się może stać, choć faktycznie marchew bym się nie spodziewał (co najwyżej dźwięki dopalanego paliwa w układzie) :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam, wywaliłem kata, żeby zobaczyc czy dzwiek sie zmieni na bardziej rasowy itd... Ale ku mojemu zdziwieniu nic sie nie stało :shock: nic głośniej, mocy nie przybyło, ani strzałów i marchwi na które liczyłem :sad: boost cut i inne nie wystepują. Mam ostatni tłumik Remusa, może to w nim tkwi problem ? chyba trzeba jeszcze srodkowy wywalic to bedzie glosniej , jak bedziesz tylko na ostatniej puszce jezdzil to bedzie glosniej , wstaw bova to pomoze w strzalach i marchewach ale ja sie nie znam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Chyba pozostaje mi co dokupic ostatniego Mam coś dla Ciebie, wystarczy jeden wieszak odwrócić :cool: Zapraszam do działu Kupię/Sprzedam. Będzie srogo z tą puszką tylko wywal jeszcze środkowy tłumik z centerpipe (jeśli jest :wink: ) Jeśli jeszcze marchewek chcesz to załóż BOVa. Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 nieznaczny przyrost mocy może nastąpić z tym sie zgodze, rozluznienie oporow w ukladzie wydechowym głośniej też się może stać z tym juz nie, glosniej tylko od tego ze kierownik bedzie wkrecal silnik na wysokie obroty zeby sluchac czy juz jest glosno czy jeszcze nie. Choc wiem co napiszesz ze kazda przeszkoda w ukladzie wydechowym kat czy tlumik absorbuje dzwiek, no to moze tak ale to trzeba by bylo sprawdzic urzadzeniem pomiarowym drogowki bo wydaje mi sie ze roznice jak beda to jedynie kosmetyczne :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Tłumik Remusa, puszczanie marchew... cholera, forum pomyliłem czy jak ? O strumienicy nie zapomnijcie :!: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 u mnie wyciecie kata dalo delikatna zmiane barwy dzwieku wydobywajacego sie z tlumika koncowego, duzo glosniej nie bylo. co do marchwi to jaki masz downpipe? auto jest po jakims remapie czy to calkowita seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ale po co te wszystkie zabiegi? DP wymień to się dźwięk zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ale po co te wszystkie zabiegi? DP wymień to się dźwięk zmieni wywalenie kat'a z DP = opcja budget'owa + nie ma potrzeby remap'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Choc wiem co napiszesz ze kazda przeszkoda w ukladzie wydechowym kat czy tlumik absorbuje dzwiek, no to moze tak ale to trzeba by bylo sprawdzic urzadzeniem pomiarowym drogowki Mówię to ze swojego doświadczenia - najpierw wymieniłem back-box, poprawiło się (zrobiło się głośniej). Potem wywaliłem center pipe z catem - zrobiło się naprawdę głośno. Jak zrobiłem remap i przy tym wywaliłem down pipe, zrobiło się już tylko odrobinę głośniej w stosunku do wersji po wymienionym center pipe. Tak że mówię to wyłącznie z doświadczenia, bo ekspertem nie jestem, co może potwierdzić większość forumowiczów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Potem wywaliłem center pipe z catem - zrobiło się naprawdę głośno. Jak zrobiłem remap i przy tym wywaliłem down pipe, zrobiło się już tylko odrobinę głośniej w stosunku do wersji po wymienionym center pipe. a ruszales rear pipe? ta rure z rezonatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 kogii, ona poszła razem z center pipe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 kogii, ona poszła razem z center pipe. o w morde, ale czujny nie spodziewalem sie tak szybkiej odpowiedzi.... pytam, bo wlasnie przyjechala do mnie rura bez rezonatora, we wtorek bede wiedzial czy jest duzo glosniej... chyba ze Ty mi napiszesz szybciej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 kogii, będzie dużo głośniej, ale w akceptowalnej - przynajmniej przeze mnie - skali. Notabene wersja bez rezonatora i cat pipe była według mnie optymalna pod względem dźwięku. Wersja ze zmienionym down pipe daje bardziej metaliczny dźwięk i on według mnie jest słabszy, niż przed wymianą dp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Wersja ze zmienionym down pipe daje bardziej metaliczny dźwięk potwierdzam i on według mnie jest słabszy, niż przed wymianą dp. nie potwierdzam po wymianie dp auto dopiero zaczyna wydawać pożądany dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Tak że mówię to wyłącznie z doświadczenia, bo ekspertem nie jestem, co może potwierdzić większość forumowiczów . Z calym szacunkiem nie podwazam twojej wiedzy, respect nabralem do ciebie po przeczytaniu kilku wpisow w zabronionym watku Maximus15tysięcznikus :smile: Ja zrobilem kiedys wydech all the way od turbo tylko na jednym koncowym tlumiku notabene przelotowym (autko ze stopki, watpie jednak zeby to mialo jakies znaczenie) i mruczal sobie dziarsko ale zeby jakies pioruny slychac bylo to watpie ale moze mi rowniez sluch sie pogorszyl :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 to moze ja sie wypowiem w kwestii marchewek w moim przypadku downpipe i szeroki kolnierz ma duze znaczenie w kwestii ognia wydobywajacego sie z backboxa, ale z kolei u mnie jest troche inaczej niz w serii. zmodyfikowana elektronika i ciut wieksze ladowanie turbo ma diametralny wplyw na ten objaw. nie sa to opinie wyssane z palca, bo moj pierwotny wydech "ogniotworczy" jezdzi teraz w seryjnym gtku i takiego efektu nie daje. z kolei posiadam obecnie inny 3 calowy przelot ze zle zrobionym downpipem i juz ogniem nie chce walic tak jak potrafi... cos musi byc na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 intakwrx tłumik remus-a przyjechał już na aucie, czytałem na forum że wycięcie kata poprawi trochę dźwięk + jakieś efekty dzwiękowe :grin: . Auto to seria + bov (co ciekawe zamontowanie bov-a poprawiło osiągi :shock: zamias pogorszyc ???) chodzi mi o to żeby było słychac że to boxer :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja zrobilem kiedys wydech all the way od turbo tylko na jednym koncowym tlumiku notabene przelotowym [...] i mruczal sobie dziarsko ale zeby jakies pioruny slychac bylo to watpie ale moze mi rowniez sluch sie pogorszyl Morał z tego taki, że kol. niebieski708 osiągnął ten sam efekt, co Ty, czy też raczej - nie osiągnął tego, który chciał . (autko ze stopki, watpie jednak zeby to mialo jakies znaczenie) Ma. Delta. Przesamochód :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Przesamochód :cool: Tez jestem tego zdania Moze mnie kiedys wpuscie na CYNE jak go na lawecie przycholuje Subaru A zeby nie robic OT bo wietrznie tu ostanio wywaliłem kata ... ani strzałów i marchwi proponuje krotkim chirurgicznym cienciem pozbyc sie koncowego i zapeniony B-karoten hehehhe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 podejrzewam, że ten końcowy remus nie jest tłumikiem przelotowym i stąd brak warzyw :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 U mnie zestaw DP 3" z szerokim kołnierzem przechodzący w przelotowe 2,5" i końcowy przelot H&S w połączeniu z BOVem potrafi całkiem sprawnie rozświetlić za autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się