the.wolf Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 u mnie przy 900obr jest -0,5mmHg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 the.wolf, czyli prawie tak jak u mnie. Dzisiaj jak jeździłem to dokładnie się przyjrzałem wskazaniom. Przy przyśpieszaniu na trójce trzyma się przez pewien okres w okolicy 0.9. Wygląda na to, że jest w porządku :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 no to git, acz najlpiej sprawdzic doladowanie na 4-tym i 5-tym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 the.wolf, tak dzisiaj sprawdzałem. W peaku lekko powyżej 0.9 wychodzi :smile: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Reaktywuje temat. Skad wziasc najlepiej prad glowny jak i sterujacy do wskaznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja sobie podłączyłem zasilanie do wskźnika od kostki zegarka (AAC) i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Sterujacy mozna z zegara wziasc bo wlacza sie gdy przekrecimy zaplon ale glowny skad wziasc? Myslalem o zapalniczce ale mam tam podlaczone CB i podobno nie moze byc zadne urzadzenie podlaczone. To ciagnac kabel prosto z aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jak mam taki zawór upustowy, to moge śmiało wczepić w niego trójnik od boost`a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 dzięki Ci Panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Nie ma za co , niech bost będzie z tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 wskaznik podłączony, na postoju wskazuje -0,6, przy przegazowaniu 0. czyli wobec tego co pisaliscie, jest okej nie jezdzilem bo dzis byla taka ladna pogoda, ze piwo popijałem i przy aucie grzebałem. jutro dopiero sprawdze czy dobrze ładuje i ile pokazuje tylko mam inne pytanie, otóż w trójniku na jednym wylocie (idącym do wskaznika) jest w srodku metalowa tulejka. przez nią jest dużo mniejszy przepływ powietrza niż przez 2 pozostale. czy ona ma tam zostac skoro tak jest? dodam, ze wąż od kolektora ma duzo większą średnicę, niż wężyk idący do wskaznika. moze dlatego jest w trójniku ta ''zwężka'' oczywista sprawą jest, ze jezeli auto będzie dobrze jezdzic i pokazywac odpowiednie wartosci, to ta metalowa tulejka ma tam byc ;P jednak dopiero jutro to sprawdze, a juz dzis Was pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tulejka zwężająca jest po to, żeby "wygładzić" skoki ciśnienia, które odbiera czujnik wskaźnika. Zostaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 A ja mam pytanie z innej beczki. Wywaliłem wskaźnik poprzednim właścicielu. Wężyk, który wchodzi w DV i zamontowany na nim jest ten trójnik. Gdzie ma swój drugi koniec? Pytam bo chciał bym go wymienić Udało mi się samemu rozwiązać zagadkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się