Jump to content

Wskaźnik boost - jak podpiąć


Recommended Posts

Witajcie... na różnych zagranicznych forach znalazłem różne metody. Już prawie wszystko mam popodlączane, tylko nie wiem w który wąż wpiąć to coś w kształcie litery T. Obok DV czy tego 'fuel regulator' ??

 

wiem, że było milion razy, ale nie mam chwilowo czasu w szukajkę się bawić.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Harvester, może być i to. Możesz się wpiąć w każdy podciśnieniowy wężyk połączony z kolektorem ssącym.

Link to post
Share on other sites

Hmmm...... jakieś pomysły co mogłem zrobić nie tak ??? :P

 

wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle. Auto słabiej ciągnie :roll:

Link to post
Share on other sites
Hmmm...... jakieś pomysły co mogłem zrobić nie tak ??? :P

 

wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle. Auto słabiej ciągnie :roll:

A co jeszcze grzebałeś w aucie poza montażem wskaźnika?
Link to post
Share on other sites

Kruk, zdjąłem zegarek (ten w samochodzie na konsoli środkowej), i do jego wtyczki podczepiłem boosta (mój zegarek i tak jest zepsuty), potem grodzią obok pedałów przewód do silnika i w ten wężyk gdzie na zdjęciu :roll:

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:40 pm ]

Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ?

Link to post
Share on other sites
Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ?
musiałoby bardzo głośno syczeć. Popatrz pod maską czy nie wypiąłeś przypadkiem jakiegoś podciśnienia, wtyczki.

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:46 pm ]

wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle
a ta pierwsza kreseczka to 0?
Link to post
Share on other sites

Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero.

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:54 pm ]

Ok już widzę chyba. odkręciłem zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, żeby się do grodzi dostać i tam pod spodem jest teraz jakaś wtyczka wypięta. zaraz wkleje fote.

Link to post
Share on other sites
Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero.
Czyli albo turbo nie ładuje, albo wskaźnik nie pokazuje prawdy, ale jak mówisz że auto osłabło znaczy się że raczej to pierwsze :roll: Turbina tak od razu nie pada więc musi być coś odłączone - a dolot i węże IC?
Link to post
Share on other sites

czyli nie masz podcisnienia(brak szczelnosci-lapie lewe powietrze), ewentulanie podpiales sie pod cos co obcina podcisnienie (regulator paliwa?)

 

 

jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji?

Link to post
Share on other sites

the.wolf, podpiąłem się pod ten wąż co na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem :roll:

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:03 pm ]

jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji?

STRI x-line

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:13 pm ]

No nic... będę musiał gdzieś podjechać z tym :roll:

Link to post
Share on other sites

Ta druga wtyczka moze byc od drugiej pompki wody do spruskiwania tylnej szyby w kombi.

Twoj wskaznik boost nie powiniej pokazywac zero po odpaleniu, tylko jakies podcisnienie. Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable?

 

Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala?

Link to post
Share on other sites

moze zwarcie jakies zrobiłes :razz:

 

sprawdz czy nie potrzebujesz jakiejs redukcji do zegara.

Link to post
Share on other sites
sprawdz czy nie potrzebujesz jakiejs redukcji do zegara.
redukcja redukcją ale to nie jest powodem braku mocy w aucie.
Link to post
Share on other sites
Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable?

 

Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala?

Tak, auto jeździło dobrze dopóki nie uciachałem tego przy DV......

 

Idę przejadę się jeszcze raz....

Link to post
Share on other sites

rozumiem ze wpiąłes się w ten przewod trojnikiem a nie go po prostu obciąłeś zeby podpiąc zegar?

Link to post
Share on other sites

the.wolf, aha....... no to jadę po nowy przewód :oops:

 

Rozumiem, że mam kupić dwa i w nie wpiąć trójniak ?

PS. plastikowa opaska może coś pomóc ?

Link to post
Share on other sites

Jak rozcioles przewod idacy do DV to laczysz go z powrotem za pomoca trojnika i w jego trzecie wyjscie podpinasz przewod idacy do wskaznika. Trojnik powinien wchodzic ciasno w przewody, opaski sa niepotrzebne.

Link to post
Share on other sites
Jak rozcioles przewod idacy do DV to laczysz go z powrotem za pomoca trojnika i w jego trzecie wyjscie podpinasz przewod idacy do wskaznika.
No to dokładnie tak zrobiłem..... ehhh... nie wiem co jeszcze może być. Podjadę z tym gdzieś raczej, bo chyba nie wydumamy :sad:
Link to post
Share on other sites

kup normlany przewod, natnij włóż trójnik w niego i do wolnego wyscia z trójnika podepnij zegar.

 

przewod mozesz kupic u np dowolnego gazownika.

 

tylko fury nie paluj!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...