Skocz do zawartości

Wskaźnik boost - jak podpiąć


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie... na różnych zagranicznych forach znalazłem różne metody. Już prawie wszystko mam popodlączane, tylko nie wiem w który wąż wpiąć to coś w kształcie litery T. Obok DV czy tego 'fuel regulator' ??

 

wiem, że było milion razy, ale nie mam chwilowo czasu w szukajkę się bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm...... jakieś pomysły co mogłem zrobić nie tak ??? :P

 

wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle. Auto słabiej ciągnie :roll:

A co jeszcze grzebałeś w aucie poza montażem wskaźnika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, zdjąłem zegarek (ten w samochodzie na konsoli środkowej), i do jego wtyczki podczepiłem boosta (mój zegarek i tak jest zepsuty), potem grodzią obok pedałów przewód do silnika i w ten wężyk gdzie na zdjęciu :roll:

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:40 pm ]

Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ?
musiałoby bardzo głośno syczeć. Popatrz pod maską czy nie wypiąłeś przypadkiem jakiegoś podciśnienia, wtyczki.

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:46 pm ]

wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle
a ta pierwsza kreseczka to 0?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero.

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:54 pm ]

Ok już widzę chyba. odkręciłem zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, żeby się do grodzi dostać i tam pod spodem jest teraz jakaś wtyczka wypięta. zaraz wkleje fote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero.
Czyli albo turbo nie ładuje, albo wskaźnik nie pokazuje prawdy, ale jak mówisz że auto osłabło znaczy się że raczej to pierwsze :roll: Turbina tak od razu nie pada więc musi być coś odłączone - a dolot i węże IC?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie masz podcisnienia(brak szczelnosci-lapie lewe powietrze), ewentulanie podpiales sie pod cos co obcina podcisnienie (regulator paliwa?)

 

 

jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

the.wolf, podpiąłem się pod ten wąż co na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem :roll:

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:03 pm ]

jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji?

STRI x-line

 

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:13 pm ]

No nic... będę musiał gdzieś podjechać z tym :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga wtyczka moze byc od drugiej pompki wody do spruskiwania tylnej szyby w kombi.

Twoj wskaznik boost nie powiniej pokazywac zero po odpaleniu, tylko jakies podcisnienie. Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable?

 

Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie potrzebujesz jakiejs redukcji do zegara.
redukcja redukcją ale to nie jest powodem braku mocy w aucie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable?

 

Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala?

Tak, auto jeździło dobrze dopóki nie uciachałem tego przy DV......

 

Idę przejadę się jeszcze raz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozcioles przewod idacy do DV to laczysz go z powrotem za pomoca trojnika i w jego trzecie wyjscie podpinasz przewod idacy do wskaznika.
No to dokładnie tak zrobiłem..... ehhh... nie wiem co jeszcze może być. Podjadę z tym gdzieś raczej, bo chyba nie wydumamy :sad:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...