Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witajcie... na różnych zagranicznych forach znalazłem różne metody. Już prawie wszystko mam popodlączane, tylko nie wiem w który wąż wpiąć to coś w kształcie litery T. Obok DV czy tego 'fuel regulator' ?? wiem, że było milion razy, ale nie mam chwilowo czasu w szukajkę się bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Skoro nie masz czasu: obok DV pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 TomS, Dla pewności, bo nie jestem pewien, to: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Dzięki chłopaki :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Harvester, może być i to. Możesz się wpiąć w każdy podciśnieniowy wężyk połączony z kolektorem ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Hmmm...... jakieś pomysły co mogłem zrobić nie tak ??? wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle. Auto słabiej ciągnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Hmmm...... jakieś pomysły co mogłem zrobić nie tak ??? wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle. Auto słabiej ciągnie :roll: A co jeszcze grzebałeś w aucie poza montażem wskaźnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kruk, zdjąłem zegarek (ten w samochodzie na konsoli środkowej), i do jego wtyczki podczepiłem boosta (mój zegarek i tak jest zepsuty), potem grodzią obok pedałów przewód do silnika i w ten wężyk gdzie na zdjęciu :roll: [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:40 pm ] Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Możliwe, że ucieka mi gdzieś powietrze na T-joincie ? musiałoby bardzo głośno syczeć. Popatrz pod maską czy nie wypiąłeś przypadkiem jakiegoś podciśnienia, wtyczki. [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:46 pm ] wskaźnik podrywa się do pierwszej kreseczki i tyle a ta pierwsza kreseczka to 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero. [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:54 pm ] Ok już widzę chyba. odkręciłem zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, żeby się do grodzi dostać i tam pod spodem jest teraz jakaś wtyczka wypięta. zaraz wkleje fote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kruk, Na 0 jest na defaulcie.... pokazuje cały czas zero czasami skacze do pierwszej kreski powyżej zero. Czyli albo turbo nie ładuje, albo wskaźnik nie pokazuje prawdy, ale jak mówisz że auto osłabło znaczy się że raczej to pierwsze :roll: Turbina tak od razu nie pada więc musi być coś odłączone - a dolot i węże IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:58 pm ] Kruk, Przed wczoraj założyłem stożek, ale do dzisiaj nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 czyli nie masz podcisnienia(brak szczelnosci-lapie lewe powietrze), ewentulanie podpiales sie pod cos co obcina podcisnienie (regulator paliwa?) jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 the.wolf, podpiąłem się pod ten wąż co na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem :roll: [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:03 pm ] jaki masz wkaznik? nie trzeba do niego redukcji?STRI x-line [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 4:13 pm ] No nic... będę musiał gdzieś podjechać z tym :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Ta druga wtyczka moze byc od drugiej pompki wody do spruskiwania tylnej szyby w kombi. Twoj wskaznik boost nie powiniej pokazywac zero po odpaleniu, tylko jakies podcisnienie. Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable? Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 moze zwarcie jakies zrobiłes :razz: sprawdz czy nie potrzebujesz jakiejs redukcji do zegara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 sprawdz czy nie potrzebujesz jakiejs redukcji do zegara. redukcja redukcją ale to nie jest powodem braku mocy w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Samochod dobrze jezdzil zanim zaczoles ciac kable? Po tym stożku nic sie nie dzialo? Jest szczelny dolot? Przeplywka dobrze podpieta? Wiazka cala? Tak, auto jeździło dobrze dopóki nie uciachałem tego przy DV...... Idę przejadę się jeszcze raz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 rozumiem ze wpiąłes się w ten przewod trojnikiem a nie go po prostu obciąłeś zeby podpiąc zegar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 the.wolf, aha....... no to jadę po nowy przewód Rozumiem, że mam kupić dwa i w nie wpiąć trójniak ? PS. plastikowa opaska może coś pomóc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jak rozcioles przewod idacy do DV to laczysz go z powrotem za pomoca trojnika i w jego trzecie wyjscie podpinasz przewod idacy do wskaznika. Trojnik powinien wchodzic ciasno w przewody, opaski sa niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jak rozcioles przewod idacy do DV to laczysz go z powrotem za pomoca trojnika i w jego trzecie wyjscie podpinasz przewod idacy do wskaznika.No to dokładnie tak zrobiłem..... ehhh... nie wiem co jeszcze może być. Podjadę z tym gdzieś raczej, bo chyba nie wydumamy :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 kup normlany przewod, natnij włóż trójnik w niego i do wolnego wyscia z trójnika podepnij zegar. przewod mozesz kupic u np dowolnego gazownika. tylko fury nie paluj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się