Jump to content

Pokażcie zdjęcia waszych Subarynek


tomoking
 Share

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czy ktoś się orientuje ile w polsce kosztują takie reflektory ???

 

Super autko

 

V.

 

za te lampy zaplacilem w Czeczach 3250zl wlacznie z polakierowaniem

w Polsce ...... look at shop dyrekcji :lol:

w USA ..... ok 500 USD

produkcja Moretti chyba Francja :?: ..... to chyba we francji beda najtansze :?:

Link to comment
Share on other sites

Fajny medalik przy kluczach tomoking. Fajne autko ale reflektory mi sie nie podobają. Akurat takie efekty wizualne uważam za psujące wygląd. Bardziej wolałbym te z oryginalnej wrcówki - te czarne oczywiście. Jak narazie pozbieram pieniązki na imprezke a dopiero potem na reflektory. Te tylnie niczego sobie - b. fajne.

 

Pozdr TfK

Link to comment
Share on other sites

A ja uważam dokładnie odwrotnie - przednie - rewelacja, a tylne widzą już mi sie mniej, ale daleki jestem od krytykowania, bo samochód świetny i na razie moge tylko o takim marzyć, a mój przy nim to stoi w miejscu :(

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Fajny medalik przy kluczach tomoking. Fajne autko ale reflektory mi sie nie podobają. Akurat takie efekty wizualne uważam za psujące wygląd. Bardziej wolałbym te z oryginalnej wrcówki - te czarne oczywiście. Jak narazie pozbieram pieniązki na imprezke a dopiero potem na reflektory. Te tylnie niczego sobie - b. fajne.

 

Pozdr TfK

 

moj wybor polegal na wyborze takich swiatel , ktore daja najwiecej swiatla ..... a moretti z zarowkami H7 100 Watt sa rewelacyjne ....

seryjne lampy sa fatalne ..... swieca gorzej od lamp skody 105 mojej szwagierki :lol:

Mam jeszce drugie autko - Mondeo TDCi z ksenonami i jak sie przesiadalem do WRXa to nie bylem w stanie jezdzic noca WRXem

Link to comment
Share on other sites

to niby nie zostawiasz auta jak zawsze na biegu,

tylko na luzie (+ oczywiscie reczny), zamykasz je

a ono po szalonej jezdzie chodzi sobie przez pol

dnia az sie turbo ostudzi :?: :?: :twisted::twisted::lol: .

 

 

bardzo prosze o rozwiniecie problemu, bo jestem ciemny

w tym temacie. pan waldemar moze bylby takim cudem

zainteresowany. studzenie turbo "na wyczucie" przedstawil

mi jako jedna z podstawowych wad swojego kochanego potworka.

 

pozdr.

Abt

Link to comment
Share on other sites

to niby nie zostawiasz auta jak zawsze na biegu,

tylko na luzie (+ oczywiscie reczny), zamykasz je

a ono po szalonej jezdzie chodzi sobie przez pol

dnia az sie turbo ostudzi :?: :?: :twisted::twisted::lol: .

 

 

bardzo prosze o rozwiniecie problemu, bo jestem ciemny

w tym temacie. pan waldemar moze bylby takim cudem

zainteresowany. studzenie turbo "na wyczucie" przedstawil

mi jako jedna z podstawowych wad swojego kochanego potworka.

 

Dokładnie tak, zostawiam auto a luzie i sobie ide auto chodzi i się studzi przez zadany czas. Są też chyba bardziej zaawansowane Turbo Timery które patrza na temperaturę oleju czy coś. A co do studzenia - to nie jest aż tak uciazliwe, zdaniem mądrych ludzi którym wierzę jeżeli nie była to godizna szaleńczejjazdy tylko typowa szybka jazda po mieście to minuta, półtorej starcza w zupełnosci. (szczególnie jak się ma turbo chłodzone wodą jak ja :-) )

Link to comment
Share on other sites

to niby nie zostawiasz auta jak zawsze na biegu,

tylko na luzie (+ oczywiscie reczny), zamykasz je

a ono po szalonej jezdzie chodzi sobie przez pol

dnia az sie turbo ostudzi :?: :?: :twisted::twisted::lol: .

 

 

bardzo prosze o rozwiniecie problemu, bo jestem ciemny

w tym temacie. pan waldemar moze bylby takim cudem

zainteresowany. studzenie turbo "na wyczucie" przedstawil

mi jako jedna z podstawowych wad swojego kochanego potworka.

 

 

turbo timer :

 

Features:

 

Manual Timer – Allows the user to preset count down time.

Automatic Timer – The FATT DC II has the ability to calculate the count down time by the how the vehicle was driven. There are 5 different types.

 

 

A-L – will start to calculate time automatically after 0.2HKPA. Low setting

A-S – will start to calculate time automatically after 0.2HKPA while adding more time then in mode A-L. Medium setting

A-H – will start to calculate time automatically after 0.1HKPA. High setting

E-L – will start to calculate time according to how long the ignition has been on. Adds 55 seconds per hour.

E-H – will start to calculate time according to how long the ignition has been on. Adds130 seconds per hour.

 

 

Voltage Display – The FATT DC II has a built in voltage display. This allows the user to monitor the vehicle's charging system.

Temperature Display – The FATT DC II also has a built in air temperature display. This allows the user to monitor the cabin temperature.

Stop Watch and Lap Timer – This unique feature allows the user to use the stop watch function and also can record up to 5 lap times.

Adjustable Display – This turbo timer can also allow the user to adjust how the bar display moves. There are 4 different display types, one moves according to throttle and the others are programmed movements.

Adjustable Contrast – Allows the user to adjust the contrast setting.

cnyconcepts-store_1734_15245455

Link to comment
Share on other sites

Przypomina mi termometr w domu babci :wink:

 

A w Imprezie '02 seryjne radio jest takie zwykle bylo czarne, malo ekstrawaganckie. Ale niech sie wypowie wlasciciel :D

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

 

[/img]

 

radio Clariona bylo za doplate tak samo jak automatyczna klimatyzacja.

Te Clarony byly w oficjalnej fabrycznej opcji wyposazenia.

Link to comment
Share on other sites

powoli zaczynam sie przyzwyczjać ze temat na tym forum jest tylko umowny :D:D:D

ale mozyby tak jednak kilku szcześliwych posiadaczy jedynego słusznego auta umieścili kilka fotek pliiiiiissssssss

Link to comment
Share on other sites

Tomoking, wybacz mi tę uwage prosze, ale moim skromnym zdaniem światła a la lexus strasznie szpecą Twojego WRXa. Wiem, że je niedawno kupiłeś, jednak nie widziałem jeszcze ładnych tylnych relfektorów do Imprezy, w związku z czym zostawiłbym serie.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...