Skocz do zawartości

Bugeye - inne lampy


aztec

Rekomendowane odpowiedzi

moje są na rynek US (znaczy się nie można na nich jeździć u nas

 

To tak nie do końca jest, że jak z US SPec'a, to już nie może być. Tu w Gdańsku jechałem do diagnosty z duszą na ramieniu, a się okazało, że światła przeszły badanie i to bez jakiegoś gadania, naciągania itp. Pan stwierdził, że faktycznie nie świecą tak, jak większość lamp w autach na rynek EU, ale pewne podniesienie strumienia światła w prawo od osi jest wyraźnie zauważalne i jemu to wystarcza. Rzeczywistym problemem był brak tylnego światła przeciwmgielnego, ale to akurat inna bajka.

 

Poza tym akurat lampy z US Speca (mowa o bug eye) nie świecą symetrycznie. Fakt - nie świecą też tak, jak zwykłe lampy halogenowe w każdym innym aucie na rynek europejski, ale na pewno nie świecą symetrycznie. Też doświetlają pobocze, ale inaczej. A dlaczego warto zmienić na soczewkowe z STi?

 

:roll:

 

Seria w US Spec:

 

mijaniastare.th.jpg

 

Soczewkowe z STi:

 

mijanianowe.th.jpg

 

Zgadzam się, poszukuję tych lamp, ale to se ne da chyba.

 

Jak to nie?

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124496

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Escalade22,

 

Jest trochę zabawy - właśnie to przerobiłem. Ja zrobiłem tak, że udało mi się dostać wtyczki wpinane do świateł obcięte z wiązki z STi. Możesz też zrobić złączkami zaciskowymi na przewodach + taśma izolacyjna. Jeżeli dobrze pozaciskasz i zaizolujesz, to będzie działało OK. Da się to zrobić, bo na reflektorach z tego co pamiętam wszystkie przewody zanim wchodzą we wtyczkę są dosyć łatwo dostępne i choć troszkę rzeźbą pachnie, to teoretycznie da radę. Wtedy nie potrzebujesz kostek, tylko konektory, taśmę, schematy i trochę czasu. Minus tego jest taki że nie możesz swobodne wypiąć reflektora wtedy. Wydaje mi się, że jeżeli nie chcesz wymieniać całej wiązki elektrycznej, to i tak bez konektorów się nie obejdzie. To znaczy musisz jakoś połączyć przewody. Możesz też lutować, ale zapewniam Cię - nie opłaca się. Zależy od wprawy, od sprzętu lutowniczego, jaki masz itp. itd. Ale chyba i tak się nie opłaca. Niektóre kabelki są ciężko dostępne i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie, jak miałbym tam lutować. A tak pozaciskałem i działa super. Użyłem tych kostek podłączeniowych z STi do żarówek mijania (H1) i długich (HB3), a masę rozdzieliłem pomiędzy nimi (w WRX jest jedna żarówka > jeden przewód). Wtyczki do pozycyjnych i do migaczy są chyba takie same z tego co pamiętam.

No i ostatnia ważna sprawa - trzeba pociągnąć instalację regulacji wysokości świateł, której np. US Spec w ogóle nie ma. A instalację z WRXa EU Spec'a jakoś może da się przerobić, ale u mnie na przykład pokrętło z WRXa nie działało z silniczkami z STi. Bardziej chyba na zasadzie, że nie musisz ciągnąć przewodów, bo w EU SPec i tak do pokrętła w kabinie są już doprowadzone.

 

Generalnie jest trochę zabawy. Jeżeli lubisz się w takie rzeczy bawić i siedzieć przy aucie, to polecam - jedno - dwa popołudnia i zrobione. Można też zlecić robotę fachowcom z firmy, której nazwy na m forum nie wolno wymieniać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w końcu kupiłem komplet od STI! I jade z założeniem do firmy której nazwy nie można wymienić. :wink:

Jednakże szukam wciąz końcowek instalacji elektrycznej do reflektorów od Bugeye-a STI - kompletu. Kto ma ten może zarobić...

Czekam na info z propozycją ceny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...
  • 2 miesiące temu...
W dniu 23.06.2019 o 22:23, Klexiu_ZST napisał:

Hej. 

 

Odświeżam temat. Czy ktoś z Was zakładał biled? 

Koszt przerobienia to 1300 PLN przy cenie samych soczewek Koito 600 PLN. Jak sądzicie opłaca się? 

Chcesz przerabiać fabryczne reflektory na soczewkę? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Klexiu_ZST napisał:

Nie powiedział bym że chce. Ja to zrobiłem:) 848a08680c8db9647245e565f33a671a.jpg

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Wyszło to...ciekawie ;)

 

Choć nie jestem zwolennikiem całkiem Czarnego wnętrza :)

 

 

 

Odświeżając przy okazji temat

 

 

Pytanie do właścicieli Lamp sti (OEM soczewkowych) czy wiązke elektryczną trzeba pod nie przerabiać?

 

 

tzn. jeśli chce się założyć sti a ma się seryjne?

czy wszystko pasuje p&p ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło to...ciekawie
 
Choć nie jestem zwolennikiem całkiem Czarnego wnętrza
 
 
 
Odświeżając przy okazji temat
 
 
Pytanie do właścicieli Lamp sti (OEM soczewkowych) czy wiązke elektryczną trzeba pod nie przerabiać?
 
 
tzn. jeśli chce się założyć sti a ma się seryjne?
czy wszystko pasuje p&p
 
 
Na razie będzie tak, poprzedni właściciel pomalował już kierunki więc dołożenia soczewki wymusiło to trochę.

Co do wiązki to trzeba przerabiać bo na H4 inaczej daje prąd niż na H7 bynajmniej Led na drogowych się wyłączały.

Obydwie lampy + instalacja zajęło 4h. :)

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...