Skocz do zawartości

Brak oleju na bagnecie-dziwny bagnet czy jezdze na pustym?


yezus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Te literki wygrawerowane z jednej strony bagnetu nie są do ozdoby ;)

no czyli pusto... ale jak bagnet posiedzi 10 sekund w misce, to z obu stron mokry... i weź tu wierz.

 

Jak on w tej misce siedzi? Ma ktoś jakiś diagram? Co by inżynieryjską ciekawość zaspokoić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pusto jest jak bagnet jest suchy ;) Ty masz LOW - ztcw na zdjęciu.

 

Nie wiem jak u mnie wygląda bagnet z lewej strony, bo nigdy tam nie zaglądałam, muszę przyznać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagnet nie wchodzi do miski pod kątem 90 stopni, dlatego z dwóch stron są różne wyniki... Sprawdzam raz w tygodniu, w sobotę rano, otwieram maskę, wyciągam bagnet, wycieram do sucha, wkładam, czekam 5s, wyciągam i analizuję, taki subarowy rytuał  :) Patrzę na tę stronę gdzie są literki, ale można bagnet włożyć do góry nogami i wtedy będzie na odwrót :)  W każdym razie trzeba brać pod uwagę tę mniej optymistyczną wersję. 2-3k km to mało i dużo - zależy jak jeżdżone są te kilometry :)

Edytowane przez marhof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na poprzednim silniku 2.5T jak brakowało 3l oleju (!), to cały czas miałem wzdłuż bocznych krawędzi "umaziane" olejem, nawet bardziej niż na tych foto (to mnie zmyliło, a myślałem, że umiem sprawdzać olej). Wszystko zaczęło się od pękniętego, fabrycznego, smoka oleju... trochę "brał", ja przegapiłem krytyczny moment... Kontrolka ciśnienia się nie zapaliła ani razu. Jak się zorientowałem i dolałem, to silnik już palił ok. 0.5l/100km (oleju). Teraz mam nowy, specjalne "płaskie" miejsce, gdzie parkuję gdy chcę sprawdzić poziom oleju. Kolego aki001, ja bym powiedział, że masz min. i dolał 0.5-1l. Zawsze lepiej odessać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku razach jak juz ogarniesz co i jak to bedziesz sie smial ze sprawdzenie oleju w subaru stanowilo wogole jakis problem . Przynajmniej ja tak mialem ;)

rozwiń tą myśl :) to co trzeba zrobić, żeby to ogarnąć ? 

JA mam problem o tyle, ze z jednej strony bagnetu jest inaczej z drugiej inaczej, ale jest na pewno tak jak twierdzi Aga, czyli że literki po jednej stronie nie są wyłącznie do ozdoby :)

obstawiam, że u każdego jest tak, że po stronie literek zawsze jest mniej niż po tej drugiej :)

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po kilku razach jak juz ogarniesz co i jak to bedziesz sie smial ze sprawdzenie oleju w subaru stanowilo wogole jakis problem . Przynajmniej ja tak mialem ;)

rozwiń tą myśl :) to co trzeba zrobić, żeby to ogarnąć ? 

JA mam problem o tyle, ze z jednej strony bagnetu jest inaczej z drugiej inaczej, ale jest na pewno tak jak twierdzi Aga, czyli że literki po jednej stronie nie są wyłącznie do ozdoby :)

obstawiam, że u każdego jest tak, że po stronie literek zawsze jest mniej niż po tej drugiej :)

 

mam to samo - z jednej strony więcej jak z drugiej

 

 

na ciepłym silniku ( 5 minut postoju )olej trochę ponad minimum - po nocy rano idealnie maksymalny stan -> tak ma być czy jest za mało/ za dużo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio również przez to przechodziłem, zlałem cały olej, potem wlałem, dolewałem by był max, staram się zawsze sprawdzić rano, dobrze włożonym bagnetem oraz wg wytycznych czyli jak wyżej napisałem już. Nie mam problemów i zawsze dokonuje prawidłowego pomiaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@aki001, spróbuj wyjąc bagnet na ciepłym silniku i wsadzić /mierzyc na zimnym po nocy. Ty pewnie masz chłodnicę , więc ściekanie oleju może zależeć od sposobu jej montażu i poprowadzenia węży.

też racja z tą chłodnicą... muszę przy wymianie oleju spróbować odkręcić też wąż, bo w sumie przebiegają poniżej poziomu miski, ciekawe jaka jest pojemność całego układu w tak zmodyfikowanym systemie (z chłodnicą i ponad dwoma metrami przewodów) i jak się ma do pomiaru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wszystko czytam wydaje mi się że nie potrafie sprawdzać stanu oleju :D Cudów nie ma, stać na równym terenie przez noc i tyle. Chociaż u mnie zawsze sprawdzam minimum 5 razy bo co wyciągne bagnet to jest ponad max. A za drugim razem trochę ponad litere F. Często mam też tak że brakuje ok. 100 ml oleju, dolewam, czekam aż zleci do miski, sprawdzam stan i jest dużo ponad max.

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...