Aga Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Te literki wygrawerowane z jednej strony bagnetu nie są do ozdoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Te literki wygrawerowane z jednej strony bagnetu nie są do ozdoby no czyli pusto... ale jak bagnet posiedzi 10 sekund w misce, to z obu stron mokry... i weź tu wierz. Jak on w tej misce siedzi? Ma ktoś jakiś diagram? Co by inżynieryjską ciekawość zaspokoić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Pusto jest jak bagnet jest suchy Ty masz LOW - ztcw na zdjęciu. Nie wiem jak u mnie wygląda bagnet z lewej strony, bo nigdy tam nie zaglądałam, muszę przyznać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Trzeba brać pod uwagę zawsze najniższy punkt ze strony z wytłoczonymi literkami, dobrze włożony bagnet, czyli stojąc na wprost silnika patrzymy na lewą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Bagnet nie wchodzi do miski pod kątem 90 stopni, dlatego z dwóch stron są różne wyniki... Sprawdzam raz w tygodniu, w sobotę rano, otwieram maskę, wyciągam bagnet, wycieram do sucha, wkładam, czekam 5s, wyciągam i analizuję, taki subarowy rytuał Patrzę na tę stronę gdzie są literki, ale można bagnet włożyć do góry nogami i wtedy będzie na odwrót W każdym razie trzeba brać pod uwagę tę mniej optymistyczną wersję. 2-3k km to mało i dużo - zależy jak jeżdżone są te kilometry Edytowane 20 Lutego 2016 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 pomiar oleju na ciepłym czy na zimnym silniku ?w hyundaiu miałem zalecenie by sprawdzać olej około 5minut po zgaszeniu silnika (silnik ciepły) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 niewiem, moim zdaniem w subaru bagnet oleju to jakas kpina, kawalek blaszki i ciezko odczytac cos na nim... w focusie mam porzadny bagnet i wszystko jest jasne i czytelne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Ja na poprzednim silniku 2.5T jak brakowało 3l oleju (!), to cały czas miałem wzdłuż bocznych krawędzi "umaziane" olejem, nawet bardziej niż na tych foto (to mnie zmyliło, a myślałem, że umiem sprawdzać olej). Wszystko zaczęło się od pękniętego, fabrycznego, smoka oleju... trochę "brał", ja przegapiłem krytyczny moment... Kontrolka ciśnienia się nie zapaliła ani razu. Jak się zorientowałem i dolałem, to silnik już palił ok. 0.5l/100km (oleju). Teraz mam nowy, specjalne "płaskie" miejsce, gdzie parkuję gdy chcę sprawdzić poziom oleju. Kolego aki001, ja bym powiedział, że masz min. i dolał 0.5-1l. Zawsze lepiej odessać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Po kilku razach jak juz ogarniesz co i jak to bedziesz sie smial ze sprawdzenie oleju w subaru stanowilo wogole jakis problem . Przynajmniej ja tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Po kilku razach jak juz ogarniesz co i jak to bedziesz sie smial ze sprawdzenie oleju w subaru stanowilo wogole jakis problem . Przynajmniej ja tak mialem rozwiń tą myśl to co trzeba zrobić, żeby to ogarnąć ? JA mam problem o tyle, ze z jednej strony bagnetu jest inaczej z drugiej inaczej, ale jest na pewno tak jak twierdzi Aga, czyli że literki po jednej stronie nie są wyłącznie do ozdoby obstawiam, że u każdego jest tak, że po stronie literek zawsze jest mniej niż po tej drugiej Edytowane 20 Lutego 2016 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Po kilku razach jak juz ogarniesz co i jak to bedziesz sie smial ze sprawdzenie oleju w subaru stanowilo wogole jakis problem . Przynajmniej ja tak mialem rozwiń tą myśl to co trzeba zrobić, żeby to ogarnąć ? JA mam problem o tyle, ze z jednej strony bagnetu jest inaczej z drugiej inaczej, ale jest na pewno tak jak twierdzi Aga, czyli że literki po jednej stronie nie są wyłącznie do ozdoby obstawiam, że u każdego jest tak, że po stronie literek zawsze jest mniej niż po tej drugiej mam to samo - z jednej strony więcej jak z drugiej na ciepłym silniku ( 5 minut postoju )olej trochę ponad minimum - po nocy rano idealnie maksymalny stan -> tak ma być czy jest za mało/ za dużo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Po 5 minutach nawet rozgrzany olej nie jest w stanie spłynąć w 100 a nawet 95% do miski olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Sprawdzanie tylko na zimnym silniku najlepiej rano po nocy. Bagnet musi byc wsadzony tak zeby "konewka" byla skierowana w strone silnika a nie byla do gory nogami i odczyt robisz tylko tam gdzie jest wygrawerowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Z ciekawości zleję olei i zobaczę ile zostało... mit bezawaryjnego silnika 2.5 nabiera rumieńców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Ostatnio również przez to przechodziłem, zlałem cały olej, potem wlałem, dolewałem by był max, staram się zawsze sprawdzić rano, dobrze włożonym bagnetem oraz wg wytycznych czyli jak wyżej napisałem już. Nie mam problemów i zawsze dokonuje prawidłowego pomiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 @@aki001, spróbuj wyjąc bagnet na ciepłym silniku i wsadzić /mierzyc na zimnym po nocy. Ty pewnie masz chłodnicę , więc ściekanie oleju może zależeć od sposobu jej montażu i poprowadzenia węży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 @aki001, spróbuj wyjąc bagnet na ciepłym silniku i wsadzić /mierzyc na zimnym po nocy. Ty pewnie masz chłodnicę , więc ściekanie oleju może zależeć od sposobu jej montażu i poprowadzenia węży. też racja z tą chłodnicą... muszę przy wymianie oleju spróbować odkręcić też wąż, bo w sumie przebiegają poniżej poziomu miski, ciekawe jaka jest pojemność całego układu w tak zmodyfikowanym systemie (z chłodnicą i ponad dwoma metrami przewodów) i jak się ma do pomiaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Jak to wszystko czytam wydaje mi się że nie potrafie sprawdzać stanu oleju Cudów nie ma, stać na równym terenie przez noc i tyle. Chociaż u mnie zawsze sprawdzam minimum 5 razy bo co wyciągne bagnet to jest ponad max. A za drugim razem trochę ponad litere F. Często mam też tak że brakuje ok. 100 ml oleju, dolewam, czekam aż zleci do miski, sprawdzam stan i jest dużo ponad max. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się