tzd Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Wymieniłem przy ok. 122 tys. km. Nie wiem, ile jeździło poprzednie, ale to na pewno nie było OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 dziele się informacją kolega zamiast dwumasy ma założony kit valeo http://www.valeoservice.com/data/master ... df?rnd=796 i daje super radę. We flocie aut których używają jak pada dwumasa zakładają takie cudo i problemy na zawsze giną :shock: ciekawe kiedy będzie zamiennik do subaru :?: podobno tajemnica tkwi w super sprzęgle Pozdrawiam -- 14 lis 2010, 11:58 -- no i cytat W naszych Helmutach 5 generacji 2.0 TDI oprócz wymiany głowic i pomp olejowych siadły tez koła 2 masowe. Zostały wszystkie zastąpione Valeo 4 Kit i powiem szczerze ani ja ani moi współpracownicy nie zauważyli różnicy. Samochodzik normalnie przyspiesza nie trześnie wszytko moim zdaniem jest tak jak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ciekawe kiedy będzie zamiennik do subaru :?: podobno tajemnica tkwi w super sprzęgle i jest z wersji US, dosc trwale sprzeglo i bez dwumasy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Moje się już ślizga -wytrzymało 102 tyś :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Moje się już ślizga -wytrzymało 102 tyś :!: Aleś Jurku się w archeologa pobawił Swoją drogą niedużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 mam pytanie odnośnie Foresterów, o którego roku w silnikach 2.0 N/A było montowane koło zamachowe dwu masowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 45 tys. Auto od nowości bez problemu ze sprzeglem jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrDracul Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 SI 2.0 N/A 1998r. Zmienione sprzęgło z oryginału przy 250.000 km (jeszcze się nie ślizgało). Wciąż na oryginalnym zawieszeniu i grama oleju nie bierze ...nie jeżdżone w Polsce. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Małe pytanie mam. Pacjent to 2.0 MY'01, sprzęgło hydrauliczne, wymieniane na ponoć jednomasę. Czy i jak da się wyregulować wysokość "łapania", bo teraz jest dość wysoko, co niezbyt mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 jakiej marki szukać? a jakiej unikać? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Najlepiej oryginalne Subarowe,sprawiają najmniej kłopotów,żywotność i wytrzymałość duża,da się kupić w przyzwoitej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Najlepiej oryginalne Subarowe,sprawiają najmniej kłopotów,żywotność i wytrzymałość duża,da się kupić w przyzwoitej cenie. Masz sprawdzonego sprzedawcę? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 jak smigalem Honda to do Japonczykow polecano mi: aisin, exedy, blueprint ( pakowacz ale do swoich pudeleczek lipy nie wklada) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dowiedziałem sie ze automaty sprzegła to takiego zwykłego nie maja i praktycznie sa niezniszczalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacBaren Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Najlepiej oryginalne Subarowe,sprawiają najmniej kłopotów,żywotność i wytrzymałość duża,da się kupić w przyzwoitej cenie. ja akurat nie miałem żadnych problemów (nie upalam swojego auta jakoś do odcinki) ale teść w legacy kombi diesel wymienił już po 50K km... IMHO zyżycie zalezy tylko od uzytkownika mniej od producenta (fakt - subarowskie mogą być mniej trwałe niż jakieś pro sprzęgła firm co robią tylko i wyłącznie sprzęgła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się