ogs Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Jakie macie propozycje na wymiane tarcz lub klockow w WRXie? Nie pytam tutaj o Brembo za 20000 zl komplet... ale same tarcze i klocki np FERODO albo cos takiego... Ktos ma jakies doswiadczenia? Mam zamiar zajezdzic seryjne i wymienic na lepsze...
Kuba Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Wczescniej pisales ze nie pasuje Ci "czucie" hamulcow. Najlepszym lekarstwem na to sa linki hamulcowe w stalowym oplocie. Koszt okolo 110$.
Intakwrx Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Wczescniej pisales ze nie pasuje Ci "czucie" hamulcow. Najlepszym lekarstwem na to sa linki hamulcowe w stalowym oplocie. Koszt okolo 110$. Rada z autopsji? Koszt niewielki, a efekt odczuwalny?
Azrael Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Rada z autopsji? Koszt niewielki, a efekt odczuwalny? U mnie dały dużo, w każdym samochodzie moim zdaniem coś dadzą. STI ma chyba w serii?
Loucyphre Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Spróboj Tarox'ów, oferują tarcze, klocki, przewody w oplocie stalowym i nawet 12 tłoczkowe zaciski
Kuba Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Mam je od kilku dni i jest wyrazna poprawa, pedal hamulca zrobil sie bardziej twardy. Wymiana jest malo skoplikowana i koszt czesci niewielki. Od razu wymienilem caly plyn hamucowy na Valvoline.
BaRy Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Powiedzcie jak to jest z ta pompa hamulcowa. Podobno seryjnie jest ona nie za dobrze umocowana przez co może się trochę ruszać podczas hamowania. W MTSrally (http://www.mtsrally.com.pl) jest zestaw do lepszego umocowania tej pompy. Pisza tam, że pozwala to na lepsze czucie pedału hamulca i eliminuje jego pływanie. Jestem ciekaw czy to rzeczywiście cos daje? Spotkaliście się już z autem które miało takie coś zamocowane?
Azrael Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Spotkaliśmy... ja różnicy nie stwierdziłem...
Kuba Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Sa cztery linki, lacza elastycznie kazdy zacisk z instalacja w podwoziu.
Loki Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 A czy przypadkiem do zacisków nie dochodzi płyn hamulcowy?
Scooby Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 To poca linka ? Do ręcznego tylko. Generalnie to chodzi o przewody, a nie o linki. Ktos tak sobie po prostu uzyl skrotu myslowego :wink: Plyn dochodzi wlasnie tymi przewodami. Takie przewody po upgradzie daja lepsze czucie pedala :wink: , a takze lepiej izoluja przed wilgocia.
Loki Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Acha i wszystko jasne. Nie że się czepiam nazewnictwa, tylko zbaraniałem
Michal_Impreza Posted February 20, 2005 Posted February 20, 2005 ja używam tarcze ebc turbo grove + klocki ferodo DS performance, wydaje mi się że zestaw godny polecenia. jak się rozgrzeje to miło hałasuje www.hamulce.net www.ebcbrakes.pl
BaRy Posted February 21, 2005 Posted February 21, 2005 Spotkaliśmy... ja różnicy nie stwierdziłem... Tak przypuszczałem, że to kolejny sposób na wyciąganie kasay, bo 220 zł za kawałek metalu wydaje sie przegięciem. W sumie można by takie coś u najbliższego ślusarza zrobić. A tak przty okazii hamulców, jaki płyn powinno się lać do GT/WRX?? I czy lepsze sportowe płyny mają jakieś dodatkowe zalety oprócz większej odporności cieplnej??
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.