Bjern Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Witam, zdarzyło mi się już dwa razy. Otóż po odpaleniu silnika rano, zaczęła migać kontrolka CRUISE. Dopiero wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika powoduje iż ta kontrolka przestaje migać. Nadmienię, że podczas migania kontrolki nie działa podczas jazdy CRUISE CONTROL. Pozdrawiam. Subaru Forester z 2006 roku silnik 2,0 bez turbiny przebieg 85.000 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mak420 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 mnie sie to włączyło jak przyśpieszałem na tempomacie pod góre. potem auto postało zgaszne ze 20 minut i samo sie naprawiło. to jakiś błąd w komputerze może w serwisie Ci to usuną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjern Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 masz racje, po wylaczeniu silnika i ponownym uruchimieniu problem znika. Dodam jeszcze, ze przy migajacej kontrolce nie da sie uruchomic tempomatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Możesz spróbować wyłączyć akumulator na kilka minut . Jeśli to nie pomoże , to najlepiej z takim migającym podjechać do serwisu . Jeśli po drugim odpaleniu nie miga i pojedziesz do serwisu , to komputer może nie pamiętać tego błędu i nie zdiagnozują przyczyny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Prawdopodobnie błąd czujnika przepływomierza - czy kontrolka "check engine" pali się również? W autach z turbiną może to być również błąd zaworu regulatora turbiny (czy jakoś tak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 6, mialem/miewam podobne objawy w 2.5 Xt AT, w service skasowali i powiedzieli, ze "czujnik polozenia prawej przepustnicy" - ogolnie czasami sie zapala przy kolejnym rozruchu po "katowaniu"... ale zawsze samo znika po paru godzinach no i jak mruga to tempomat nie dziala !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ja mam aktualnie podobny problem. Miga Criuse i świeci się Check Engine. Zastanawia mnie to, bo kilkanaście kilometrów wcześniej zawisłem na dośc sporym kamieniu i osłona silnika dalej już ze mną nie pojechała... Sprawdzałem, czy jakiegoś wycieku po tej akcji nie ma, ale chyba wszystko jest ok. GAszenie auta i ponowne zapalanie nie pomaga. Byłbym wdzięczny za radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ecu zarejestrowal jeden lub kilka bledow z mozliwych kilkuset wiec nikt ci nie powie co jest... jedz na komputer i wszystko bedzie jasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 U mnie identyczny przypadek. Świecił / mrygał "cruise", a "check engine" nie. Pisałem już o tym przy wątku chyba o paliwie. Stało się to po zatankowaniu paliwa na pewnym BP podczas świąt (zwykle tankuję się na stacji benzynowej przy dużym supermarkecie gdzie paliwo teoretycznie powinno być gorsze). Po wypaleniu paliwa z BP - świecenie / mryganie ustało i już nie wraca. Nawet miałem zamiar jechać do ASO ale nie zdążyłem bo się samo zreperowało. Może ktoś zdąży i będziemy mieć pełniejszy obraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja mam aktualnie podobny problem. Miga Criuse i świeci się Check Engine. Zastanawia mnie to, bo kilkanaście kilometrów wcześniej zawisłem na dośc sporym kamieniu i osłona silnika dalej już ze mną nie pojechała... Sprawdzałem, czy jakiegoś wycieku po tej akcji nie ma, ale chyba wszystko jest ok. GAszenie auta i ponowne zapalanie nie pomaga.Byłbym wdzięczny za radę. Migający Cruise to tylko "pochodna" od Check Engine. Mam tak samo :wink: . Nie zniknie Ci to w ten sposób. Musisz sprawdzić co to za błąd i go wykasować, jak nie wiesz gdzie się z tym udać (poza ASO), zapytaj w Trójmiejskich Spotach, bo widzę, że jesteś z okolicy, pewnie ktoś Ci pomoże. :wink: Trójmiejskie Spoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elo Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Cześć. Miałem podobne objawy. Przeszło po zatankowaniu paliwa. Auto: FXT MY09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rarule Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Cześć! "Odgrzewam kotlecik" z racji wystąpienia na trasie takiego błędu w mojej Subarynie. Problem nie zniknął po tankowaniu ani wyłączeniu na dłuższy czas auta, zdecydowanie muszę udać się do elektromechanika :/ czyczy ktoś z Was jeszcze spotkał się ponownie z taką komedią? Czy u Was również (oprócz kontrolki check engine i migającego cruise) włączyła się kontrolka kontroli trakcji? Auto: Subaru Forester III (SH) 2.0 Pb LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Godzinę temu, Rarule napisał: Cześć! "Odgrzewam kotlecik" z racji wystąpienia na trasie takiego błędu w mojej Subarynie. Problem nie zniknął po tankowaniu ani wyłączeniu na dłuższy czas auta, zdecydowanie muszę udać się do elektromechanika :/ czyczy ktoś z Was jeszcze spotkał się ponownie z taką komedią? Czy u Was również (oprócz kontrolki check engine i migającego cruise) włączyła się kontrolka kontroli trakcji? Auto: Subaru Forester III (SH) 2.0 Pb LPG W Subaru te trzy kontrolki palą się zawsze , jak komp wykryje jakiś problem ,przy czym określi go jakimś kodem usterki. Spróbuj zapalić i zgasić 6 razy pod rząd , jak problem był chwilowy powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 na scaner i odczytać błąd. kasowanie błędu nie jest usunięciem usterki, jaką wychwycił ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rarule Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Ok, jutro podłączę i zobaczymy co wyszło, dziękuję za odpowiedzi tak nawiasem to żadnych nienaturalnych objawów nie zauważyłem, poza ww. Kontrolkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rarule Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Właśnie jestem po sprawdzeniu auta skanerem, błędy spowodowane były zbyt ubogą mieszanką paliwową- urok LPG także atak paniki odwołany dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 13 godzin temu, Rarule napisał: ubogą mieszanką paliwową- urok LPG Mam dwa SUBARU zasilane LPG i dwa razy zdarzyło mi się mieć podobny problem. Raz w Legacy, raz w Foresterze - oba po zatankowaniu na mniejszych stacjach. Nie wiem gdzie tankujesz, ale polecam spróbować LPG z dużych sieciowych stacji i problem pewnie zniknie. Obwiniał bym jakość paliwa a nie urok LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Ja bym obstawiał źle wyregulowana instalacje. Komputer PB powinien sobie skorygować czas otwarcia wtrysków benzynowych, tym samym LPG (mnożnik). Jeśli mnożnik będzie za niski dla danych czasów otwarcia wtrysków PB to będzie nie dolewał "paliwa" i stąd te błędy. Bo dla danego obciążenia ma być dany czas itd. Najlepiej stroić LPG z sonda AFR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rarule Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Zazwyczaj staram się tankować na stacjach "Lotos", jednak tym razem byłem w Augustowie i paliwo kupiłem od koncernu PKN Orlen. No nic, problem na razie usunięty, podlecę jeszcze do gazownika i niech on rzuci fachowym okiem. Tak czy siak- dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK.EL Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Mam już od dłuższego czasu ten sam problem. Najpierw mechanik sugerował wymianę świec - rzeczywiście jak się okazało, długo nie były wymieniane. Kontrolki zapaliły się ponownie. Błąd coś mówi o katalizatorze ale mechanik sugeruje, że któryś z wtryskiwaczy może niedomagać. Kupiłem płyn/gaz wpuszczany do zbiornika gazowego do czyszczenia wtryskiwaczy. Zobaczymy bo mechanik na razie na urlopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK.EL Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Już się cieszyłem, że pomogło bo ponad 100 km nic się nie działo, a tu wczoraj bach, znowu check engine. Zapalił się przy dość wolnych obrotach silnika bo przy jakichś 2 tys obr/min. Mechanik zwiększył nieco ciśnienie gazu podawane na niższych obrotach i skasował błąd - zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) @JAREK.EL Pewnie błąd 2 sondy lambda, zapytaj o kod i po nim poszukaj na forum. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez BazaN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zapewne typowy dla LPG błąd - P0420... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 A przy braku LPG migająca sama kontrolka cruise co może oznaczać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Chyba prawie wszystko? U mnie zwykle zacięty zawór powietrza wtórnego, raz też błąd sondy lambda (SG wolnossak). Nie wiem, jakie jest kryterium, kiedy miga samo cruise, a kiedy świeci CEL. Torque prawdę Ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się