Misiek4 Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Witam ! 1. Czy bedzie dostepny Prodrive Performance Pack ? 2. Jesli tak to kiedy mozna sie go spodziewac w ofercie ? 3. Jesli tak to czy bedzie dostepny dla WRX'a, czy tez tylko dla STi ? Z gory dziekuje za odpowiedz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Witam ! 1. Czy bedzie dostepny Prodrive Power Pack ? 2. Jesli tak to kiedy mozna sie go spodziewac w ofercie ? 3. Jesli tak to czy bedzie dostepny dla WRX'a, czy tez tylko dla STi ? Z gory dziekuje za odpowiedz. Prodrive Performance Pack... Było juz o tym na forum - poszukaj. Jeżeli dobrze pamiętam Dyrekcja mówiła że trwają na ten temat ustalenia. Aha i to jest do STI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Bedzie tylko dla STi. Z tego, co wiem, to testy dalej trwaja. Pozdrawiam, ThanJu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek4 Posted April 19, 2003 Author Share Posted April 19, 2003 Prodrive Performance Pack... poprawione Było juz o tym na forum - poszukaj. Jeżeli dobrze pamiętam Dyrekcja mówiła że trwają na ten temat ustalenia. Aha i to jest do STI. Wiem ze bylo - ale bylo dosc dawno, dlatego mysle, ze warto odswiezyc temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted April 23, 2003 Dyrekcja SIP Share Posted April 23, 2003 PPP jest testowany w SIP. Jednocześnie poszukujemy ubezpieczenia skłonnego do zawarcia odpowiedniej umowy (FHI nie przejmuje odpowiedzialności gwarancyjnej za zainstalowanie tego urządzenia, podobnie jak i przy innych rodzajach tuningu). pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek4 Posted April 24, 2003 Author Share Posted April 24, 2003 dzieki za odpowiedz ale mimo wszystko czy mozna okreslic przyblizony termin ew. debiutu (moze w postaci wariantu optymistycznego i pesymistycznego) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 PPP jest testowany w SIP. Jednocześnie poszukujemy ubezpieczenia skłonnego do zawarcia odpowiedniej umowy (FHI nie przejmuje odpowiedzialności gwarancyjnej za zainstalowanie tego urządzenia, podobnie jak i przy innych rodzajach tuningu). pzdr. Jaka jest przewidywana cena zestawu? pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted May 3, 2003 Share Posted May 3, 2003 Na jakiejs stronie z UK znalazłem to. Interesująca rzecz ten PPP. Performance Pack STI circa 310-330BHP WRX circa 260-280BHP JWR Full Turbo Back System Boost Controller HKS 46mm Boost Gauge and Pod JWR Air Filter Forge Recirc DV £795 Pack Price *Price includes VAT but excludes fitting Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Na jakiejs stronie z UK znalazłem to. Interesująca rzecz ten PPP. Performance Pack STI circa 310-330BHP WRX circa 260-280BHP JWR Full Turbo Back System Boost Controller HKS 46mm Boost Gauge and Pod JWR Air Filter Forge Recirc DV £795 Pack Price *Price includes VAT but excludes fitting Witam, To o czym piszesz to nie jest PPP, tylko jakiś inny pakiet tuningowy. W skład PPP wchodzi: - przeprogramowany ECU z inną mapą i zwiększonym doładowaniem (w przypadku STI jest to 1,4bara) - nowy układ wydechowy - wydajniejsza pompa paliwa (PPP do modelu 03). 305HP/405Nm za 1999 funciaków. Dostępne są ulotki reklamowe na stronie Prodrive'u: http://www.prodrive.com/default2.asp?M=210 pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek4 Posted May 4, 2003 Author Share Posted May 4, 2003 Warto podac efekty po zaaplikowaniu PPP w WRX'ie 2003: moc: 265 KM/6000 rpm (standard 225/5600) moment: 348 Nm/3200 rpm (standard 300/3600) szczegoly + efekty zmian: http://www.prodrive.com/uploads/03MY%20WRX%20PPP.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Czyli gra warta świeczki A co do tego "mojego" performance pack to jasne, ze prodrive nie oferowałby zestawu skladającego sie z czesci kliku roznych firm (np. HKS) i zadnej firmowanej przez Prodrive. Ale mądry Polak po fakcie. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 W WRX-ie do 60 mph: Seria: 5,5s PPP: 4,8s :shock: Ciekawe jak wyglada to z STI :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 W WRX-ie do 60 mph: Seria: 5,5s PPP: 4,8s :shock: Ciekawe jak wyglada to z STI :shock: Już podaję: Seria: 5,17s PPP: 4,62s Taki sam wynik dla MY02, jak i MY03. Ale muszę cię rozczarować -> PPP to żadna rewelacja. Płaci się głównie za możliwość modyfikacji z zachowaniem gwarancji. W STI wystarczy wymienić wydech na 3'' decat i już masz podobny efekt za 1/3 tej ceny i to bez ryzykownego zwiększania doładowania. A mając te 15k+ PLNów (bo zakładam, ze minimum tyle będzie kosztował PPP w Polsce) można dużo więcej zrobić, niż tylko wydech + chip. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted May 5, 2003 Share Posted May 5, 2003 Tylko wtedy masz gwarancje, ze Ci sie nie rozsypie silnik na trasie Krakow - Warszawa :roll: Wlasnie bylem w gmachu krolewskim (salon Subaru w Krakowie :wink: ) i dowiedzialem sie, ze SIP testowalo PPP w warunkach eXtremalnych - "000" na rajdzie Elmot (zdjecia ponizej) Pozdrawiam, ThanJu Link to comment Share on other sites More sharing options...
matt Posted May 5, 2003 Share Posted May 5, 2003 ano wlasnie widzialem te zdjecia, i sie zastanwialem co robi krakowska impreza ktora czesto stoi przy "gmachu krolewskim" na rajdzie elmotu jako OOO, a to Dyrekcja prowadzila? ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted May 6, 2003 Dyrekcja SIP Share Posted May 6, 2003 Nie, nie prowadziłem Natomiast okazjonalnie "używałem" 000 jako "szybkiej taksówki" pomiędzy OS-ami. Prowadził pan Dariusz Poletyło, przemieszczając się szybko i sprawnie, a jednocześnie nie przyprawiając mnie o stan przedzawałowy 8) Wychodzę z założenia, że sprawy wymagające ręki fachowca powinno się właśnie fachowcowi powierzać. O tym, że teza ta jest słuszna może świadczyć fakt, że nasza zerówka była jedyną, która bez jakichkolwiek strat dotarła do mety rajdu. pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 Poprosimy o obiektywną opinię na temat PPP (tylko bez marketingu 8) ) - jak odczucia jeśli chodzi o przyspieszenie/moment? - co z turbo lagiem - o ile wcześniej ładuje turbina? - poziom halasu -> czy wydech jest dużo glośniejszy (porównywalny np. ze scoobysport?) - jaka będzie cena zestawu w Polsce? pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted May 6, 2003 Dyrekcja SIP Share Posted May 6, 2003 Bez marketingu (tak między nami, to jako znany sknera z pewnościa nie poswięcałbym czasu na marketing rzeczy, których brak w naszej ofercie ): Przyspieszenia - różnica niewielka (do stwierdzenia przy bezpośrednim porównaniu) Lag - turbina zaczyna pracować ok 500 obr/min wcześniej w podobnych warunkach (wartość orientacyjna); zdecydownaie lepsze odczucie elastyczności, turbina włącza się bardziej miękko :arrow: subiektywne odczucie gwałtownego przyspieszenia po przekroczeniu obrotów laga jest mniejsze, niz w wersji standard. Poziom hałasu jest większy niż w standardzie, lecz głośność jest nieco mniejsza, niż przy Scooby. Cena - zakładając że system będzie wprowadzony do Polski - będzie m.in. zależna od wysokości ubezpieczenia gwarancyjnego (negocjacje wciąż jeszcze trwają). pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 Przyspieszenia - różnica niewielka (do stwierdzenia przy bezpośrednim porównaniu) To się zgadza z opisami PPP z UK. Tak naprawdę rożnica odczuwalna jest w wysokim zakresie obrotów.. Lag - turbina zaczyna pracować ok 500 obr/min wcześniej w podobnych warunkach (wartość orientacyjna); zdecydownaie lepsze odczucie elastyczności, turbina włącza się bardziej miękko :arrow: subiektywne odczucie gwałtownego przyspieszenia po przekroczeniu obrotów laga jest mniejsze, niz w wersji standard. Te 500rpm niżej też nie rzuca na kolana. Może to przez ten katalizator? Przyzwoity wydech 3'' obniża doładowanie o jakieś 700-800rpm. No i to "zmiękczenie" nie brzmi zachęcająco Ja jestem fanem jak najbardziej subiektywnego wciskania w fotel Poziom hałasu jest większy niż w standardzie, lecz głośność jest nieco mniejsza, niż przy Scooby. To akurat mi się podoba, coś w stylu "ryczący komfort jazdy" Fajnie, żę jest trochę głośniejszy. Cena - zakładając że system będzie wprowadzony do Polski - będzie m.in. zależna od wysokości ubezpieczenia gwarancyjnego (negocjacje wciąż jeszcze trwają). No tak. Jak na razie nie jestem przekonany. Chyba poczekam cierpliwie do końca gwarancji pozdr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 10, 2003 Share Posted May 10, 2003 A mając te 15k+ PLNów (bo zakładam, ze minimum tyle będzie kosztował PPP w Polsce) można dużo więcej zrobić, niż tylko wydech + chip. :roll: Podejrzewam ze cena w PL nie powinna byc az tak zaporowa. Znalazlem w USA zestawy Prodrive juz od 1150$ za PPP1 do 2500$ za PPP3. http://www.spimotorsports.com/Catalog/t ... oducts.htm Doliczajac clo i podatek powinno wyjsc ponizej 15k PLN za PPP3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hwojtek Posted May 12, 2003 Share Posted May 12, 2003 Znalazlem w USA zestawy Prodrive juz od 1150$ za PPP1 do 2500$ za PPP3. To są do US-spec WRX a nie do STi. No a biorąc pod uwagę to, że PPP występuje tylko w jednym rodzaju a nie w "Stages", czuję tu kreatywną rękę jakiegoś jeszcze tunera oprócz Prodrive'u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted May 22, 2003 Dyrekcja SIP Share Posted May 22, 2003 Powoli, lecz konsekwentnie posuwamy sie po zamierzonej linii. Cena na PPP łacznie z gwarancją (jesteśmy w przededniu podpisania umowy) została ustalona na 3.900 Euro. Wprowadzenie przewidujemy w czerwcu. Poniżej krótki cytat z testu Imprezy z PPP: VITAL STATISTICS Model Subaru Impreza WRX STi with Prodrive performance pack Engine type Four cylinders, turbocharged, 1994cc Power/Torque 300bhp @ 6000rpm/ 299 lb ft @ 4000rpm Transmission Six-speed manual Suspension (front and rear) inverted struts, coil springs, anti-roll bar Tyres 225/45 ZR 17 Fuel/CO2 n/a / n/a Co car tax £3,756 for higher-rate taxpayer Top speed 155mph Acceleration 0 to 60mph: 4.6sec Price £26,990 Verdict Best Impreza yet pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted May 22, 2003 Share Posted May 22, 2003 Przy dzisiejszym kursie EUR to wychodzi 16 887 PLN. Cena dosyć zaporowa. Ciekawe ilu się znajdzie chetnych? :shock: Dlaczego tak dużo? Jeśli dużą część kosztu stanowi ubezpieczenie, a więc skalkulowane ryzyko wystąpienia awarii, czy to oznacza, że PPP powoduje częste uszkodzenie silnika? Jeżeli przypadki są sporadyczne, to dlaczego składka jest tak kosztowna? Ja z pewnością nie zdecyduję się na PPP, myślę że granica zdrowego rozsądku (lub price/value) w tym przypadku wynosi 10 000 zł. Szkoda, że proponowana cena jest prawie dwukrotnie wyższa pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hwojtek Posted May 22, 2003 Share Posted May 22, 2003 Przy dzisiejszym kursie EUR to wychodzi 16 887 PLN. Cena dosyć zaporowa. Ciekawe ilu się znajdzie chetnych? :shock: Przy dzisiejszym kursie funta wychodzi to w Anglii 12086,50 PLN lacznie z 17,5% VAT. Po odjęciu VAT zostanie trochę ponad 10000 PLN. A teraz tak sobie myślę - że jeśli PPP będzie montowany w Polsce, to dlaczego SIP nie miałby honorować gwarancji na PPP zamontowany u dealera Subaru poza Polską? Za sam brytyjski VAT można się przejechać na Wyspy i z powrotem. Że nie wspomnę o Niemczech, bliżej i też taniej, zresztą SIP chyba wie doskonale o tym, że właściciele Subaru z Polski zachodniej jeżdżą przeglądać swoje auta do Niemiec, bo im to taniej wychodzi i nikt nie informuje o tym, że na elementy gumowe zawieszenia gwarancja wynosi 50, a nie 100 tysięcy kilometrów... A tak swoją drogą - słynny zestaw trzech zegarów do Imprezy (7472 PLN w SIP) kosztuje u każdego niemieckiego dealera 4400 PLN. Różnica w cenach i ofercie między UE a Polską boleśnie ujawnia się tutaj: http://www.subaru.de/Media/Impreza/Impreza_Zubehoer.pdf Ja wiem, Kołodko musi odejść... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted May 22, 2003 Dyrekcja SIP Share Posted May 22, 2003 Cena w UK odpowiada ok 12.700 zł. Dochodzi niestety koszt transportu, odprawy celnej i - wspomnianego - ubezpieczenia gwarancyjnego. Montaż jest oczywiście już w tej cenie zawarty. Tak więc, jak widać, montaż PPP nie wskazuje na specjalne zwiększenie prawdopodobieństwa awarii. No a to, że ubezpieczenia w Polsce generalnie są droższe, niż na zachodzie nie jest tajemnicą. pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now