Wesoly Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Witam! Przy okazji montowania alarmu w wiązce przewodów przy kolumnie kierownicy zauważyłem rozłączone wtyczki. Wtyczka koloru czarnego, przewody z jednej strony czarno-czerwonym, z drugiej czerwono-czarny. Jako, że wtyczki do siebie pasowały połączyłem je. Odpalam auto a tu lipa. Kontrolka Check Engine nie gaśnie, obroty pływają. Po chwili zastanowienia rozłączyłem wtyczki i jest ok. Jeśli ktoś wie, do czego służą te przewody i czy mają być połączone będę wdzięczny. Auto Subaru Legacy 1992r turbo. Pozdrawiam Wesoły
Łaciat Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Byc może są to przewody do diagnostyki. Przynajmniej w mojej Imprezce są takie przewody w tamtych okolicach, po połączeniu których przeprowadzana jest diagnostyka (pompa paliwa buczy włacza sie wentylator na chwile itp.) i jak sa jakieś błędy to mruga Check Engine ileś razy i to jest kod błędu. PZDR
shodan Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Byc może są to przewody do diagnostyki. Dokładnie tak. Połączenie tych wtyczek pozwala odczytać kody ew. błędów ECU poprzez zliczenie ilości mignięć "change engine". Rzuć okiem np. tutaj: http://www.saxonfields.freeserve.co.uk/ ... 20Page.htm pozdr!
GTA3 Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Byc może są to przewody do diagnostyki. Dokładnie tak. Połączenie tych wtyczek pozwala odczytać kody ew. błędów ECU poprzez zliczenie ilości mignięć "change engine". pozdr! Ja piernicze jakby mi zapaliła sie lampaka CHANGE ENGINE to bym sie chyba pociął
Wesoly Posted February 14, 2005 Author Posted February 14, 2005 Wielkie dzięki za link! Ps. Na szczęście u mnie było tylko "Check Engine"
shodan Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 Wielkie dzięki za link!Ps. Na szczęście u mnie było tylko "Check Engine" To sie dopiero okaże, czy check czy change ;-) pozdr!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.