mstar Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Szukam kogoś, kto ma doświadczenie w 'poprawianiu' imprezy wrx 2.5T. Chodzi o podniesienie mocy o kilka KM. W związku z legendą wokół tego silnika (awaryjny, tłoki, panewki i inne korbowody) chcę się upewnić na ile - nie zakuwając bydlaka - mogę w miarę rozsądnie podnieść moc. Gdzie, nie zapytam, bo Patron Myśliwych zbanuje. Chyba, że PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Szukam kogoś, kto ma doświadczenie w 'poprawianiu' imprezy wrx 2.5T. Chodzi o podniesienie mocy o kilka KM. W związku z legendą wokół tego silnika (awaryjny, tłoki, panewki i inne korbowody) chcę się upewnić na ile - nie zakuwając bydlaka - mogę w miarę rozsądnie podnieść moc. Gdzie, nie zapytam, bo Patron Myśliwych zbanuje. Chyba, że PW Na seryjnej turbinie po modyfikacji wydechu, 260KM w miarę bezpiecznie. Td04 wydają się zbyt wysilone w silnikach 2,5. Może to wina użytkowników, ale ostatnio widziałem kilka przypadków nadmiernego zużycia oleum z winy sprężarki w forkach 2,5 XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Szukam kogoś, kto ma doświadczenie w 'poprawianiu' imprezy wrx 2.5T. Chodzi o podniesienie mocy o kilka KM. W związku z legendą wokół tego silnika (awaryjny, tłoki, panewki i inne korbowody) chcę się upewnić na ile - nie zakuwając bydlaka - mogę w miarę rozsądnie podnieść moc. Gdzie, nie zapytam, bo Patron Myśliwych zbanuje. Chyba, że PW Na seryjnej turbinie po modyfikacji wydechu, 260KM w miarę bezpiecznie. Td04 wydają się zbyt wysilone w silnikach 2,5. Może to wina użytkowników, ale ostatnio widziałem kilka przypadków nadmiernego zużycia oleum z winy sprężarki w forkach 2,5 XT. Mam tylko katalizator oststni tłumik (SPT like prodrive) czy teraz tylko remap i mam tych 30 km więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Mam tylko katalizator oststni tłumik (SPT like prodrive) czy teraz tylko remap i mam tych 30 km więcej? masz katalizator czy ostatni tlumik ? jak tylko ostatni tlumik jest zmieniony to czeka cie jeszcze wymiana downpipe i centerpipe. co do granicy rozsadku mocy w wrx to pogadaj moze z jakims uzytkownikiem wrx po remapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Mam tylko katalizator oststni tłumik (SPT like prodrive) czy teraz tylko remap i mam tych 30 km więcej? masz katalizator czy ostatni tlumik ? jak tylko ostatni tlumik jest zmieniony to czeka cie jeszcze wymiana downpipe i centerpipe. co do granicy rozsadku mocy w wrx to pogadaj moze z jakims uzytkownikiem wrx po remapie. mam kata, wycięty przedostatni tłumik - rura 3 cale i backboxa SPT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Mam tylko katalizator oststni tłumik (SPT like prodrive) czy teraz tylko remap i mam tych 30 km więcej? masz katalizator czy ostatni tlumik ? jak tylko ostatni tlumik jest zmieniony to czeka cie jeszcze wymiana downpipe i centerpipe. co do granicy rozsadku mocy w wrx to pogadaj moze z jakims uzytkownikiem wrx po remapie. mam kata, wycięty przedostatni tłumik - rura 3 cale i backboxa SPT... No to jeżeli kat oryginalny, to w sumie modyfikacja zbyt wiele nie wnosi, wręcz wydaje się nie mieć sensu (3 cale za katem). Granice rozsądku ogranicza turbina, która jest w stanie wytworzyć moment i moc do ok 5000rpm, powyżej słabnie. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Mam tylko katalizator oststni tłumik (SPT like prodrive) czy teraz tylko remap i mam tych 30 km więcej? masz katalizator czy ostatni tlumik ? jak tylko ostatni tlumik jest zmieniony to czeka cie jeszcze wymiana downpipe i centerpipe. co do granicy rozsadku mocy w wrx to pogadaj moze z jakims uzytkownikiem wrx po remapie. mam kata, wycięty przedostatni tłumik - rura 3 cale i backboxa SPT... No to jeżeli kat oryginalny, to w sumie modyfikacja zbyt wiele nie wnosi, wręcz wydaje się nie mieć sensu (3 cale za katem). Granice rozsądku ogranicza turbina, która jest w stanie wytworzyć moment i moc do ok 5000rpm, powyżej słabnie. Pozdrawiam, jako W takim razie co radzisz? chętnie pozbędę się katalizatora (strumienica, tak?), ale żeby od razu zmieniać turbinę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W takim razie co radzisz? chętnie pozbędę się katalizatora (strumienica, tak?), ale żeby od razu zmieniać turbinę... strumienica jak przesiadasz sie na golfa :razz: kup dedykowany, albo dorob dowpipe (z szerokim kolnierzem) i centerpipe do back boxa i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W takim razie co radzisz? chętnie pozbędę się katalizatora (strumienica, tak?), ale żeby od razu zmieniać turbinę... strumienica jak przesiadasz sie na golfa :razz: kup dedykowany, albo dorob dowpipe (z szerokim kolnierzem) i centerpipe do back boxa i bedzie git OK. Rozumiem, że wtedy już można zająć się modyfikacją mapy silnika...? Co z błędem generowanym przez lambdę (wszak nie będzie kata)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W takim razie co radzisz? chętnie pozbędę się katalizatora (strumienica, tak?), ale żeby od razu zmieniać turbinę... strumienica jak przesiadasz sie na golfa :razz: kup dedykowany, albo dorob dowpipe (z szerokim kolnierzem) i centerpipe do back boxa i bedzie git OK. Rozumiem, że wtedy już można zająć się modyfikacją mapy silnika...? Co z błędem generowanym przez lambdę (wszak nie będzie kata)? zaloz wydech, pompe ( ) i zmapuj to nie bedzie bledu lambdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W takim razie co radzisz? chętnie pozbędę się katalizatora (strumienica, tak?), ale żeby od razu zmieniać turbinę... strumienica jak przesiadasz sie na golfa :razz: kup dedykowany, albo dorob dowpipe (z szerokim kolnierzem) i centerpipe do back boxa i bedzie git OK. Rozumiem, że wtedy już można zająć się modyfikacją mapy silnika...? Co z błędem generowanym przez lambdę (wszak nie będzie kata)? Wtedy ,TRZEBA zająć się mapami, żeby dostosować parametry pracy sterownika do modyfikacji, lub innych zalożeń związanych z modyfikacją. Sondą się nie przejmuj. Na seryjnym turbo możesz liczyć na dół, ale góra, nie zmieni się znacznie. Start max 1,2,3,4,... nie wielka różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 zawsze mozesz "wybic katalizatorek"... Ale zeby silnik nie spłonął przy tych docelowych 260 konikach niezbedna jest zmiana pompy paliwa... A orientuje sie ktos ile mocy mozna wyciagnac (bezpiecznie) na seryjnych korbach i tlokach w WRX 2,5? oczywiscie po zmianie turbiny, wtryskow, pompy, wydechu, itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 zawsze mozesz "wybic katalizatorek"... Ale zeby silnik nie spłonął przy tych docelowych 260 konikach niezbedna jest zmiana pompy paliwa...A orientuje sie ktos ile mocy mozna wyciagnac (bezpiecznie) na seryjnych korbach i tlokach w WRX 2,5? oczywiscie po zmianie turbiny, wtryskow, pompy, wydechu, itp... Tyle ile wytrzyma skrzynia biegów, pow. 300KM, ale niutków to max ze 400. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Tyle ile wytrzyma skrzynia biegów, pow. 300KM, ale niutków to max ze 400. Ja mam akurat automata, wiec o skrzynie specjalnie sie nie martwie, tylko zastanawiam sie ile wytrzymaja tloki, korby czy blok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ciekawe kto zna prawidłową odp , na razie ani zimno , ani ciepło:) apropos silnika EJ25 WRX, Forester tłoki , korbowody ... miałem parę razy okazję przyjrzeć się remapom made in us w wrx i STi 3/4 z nich wymagałyby dosyć gruntownych zmian, tak jakby osoba je pisząca nie za bardzo rozumiała co robi raczej CTRL C i V , warte swojej ceny i tego co oczekuje user Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ciekawe kto zna prawidłową odp , na razie ani zimno , ani ciepło:) apropos silnika EJ25 WRX, Forester tłoki , korbowody ... prawidlowa odpowiedz na co ? miałem parę razy okazję przyjrzeć się remapom made in us w wrx i STi 3/4 z nich wymagałyby dosyć gruntownych zmian, tak jakby osoba je pisząca nie za bardzo rozumiała co robi raczej CTRL C i V , warte swojej ceny i tego co oczekuje user PKocial, nie tylko w us tak robia. Widzialem sporo takich zrobionych w naszym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 widziałeś samchody ? czy od strony map, zestrojenia, parametrów? ciekaw jestem twoich doświadczeń pytanie poczatkowe kiedy popłyną mi tłoki w wrx Ej25 , czemu mają popłynąc nie trzeba pompy paliwa zakładać,lecz sprawdzić silnik przed remapem od strony szczelności,przedmuchów,osprzętu,parametrów i wybrać mapera, który stroił sporo takich silnik i jeźdzą bezawaryjnie np 100 000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 No właśnie, jak to jest z tymi wrx-ami 2,5 i foresterami pow 06. Na co je stać?. LPG znoszą w serii. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 zależy w jakim stanie gładzie i tłoki i od osprzętu , a stać je na dużo:) w porównaniu serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 widziałeś samchody ? czy od strony map, zestrojenia, parametrów? ciekaw jestem twoich doświadczeń jezdzilem tymi autami, od strony map nie wiele jestem w stanie powiedziec bo moja wiedza jest niewatpliwie mniejsza od Twojej czy innych maperow, to co mi sie rzucilo w oczy to ze zmiany obejmuja najczesciej tylko boost oraz paliwo, czesto tez sa wylaczone boost cuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 zależy w jakim stanie gładzie i tłoki i od osprzętu , a stać je na dużo:) w porównaniu serii Czy na tyle je stać, co wcześniejsze 2,5?, np forester 05, a forester 06? Adam. mapy zciągnięte z internetu to najczęściej radosna twórczość różnych forumowiczów. Jedyne dobre z netu, są te oryginalne. Mam sporą kolekcję. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 jeśli silnik sprawny i dobry osprzęt i warunki pracy 360 KM i 480- 500Nm wytrzymują oj tak radosna twórczość , faKT że mają wyższy boost i jadą lepiej niż seria nie świadczy że to bezpieczny remap z dobrymi osiągami, moim zdaniem warty swojej ceny 100USD pzdr Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 No to czas ruszyć do pracy Down-p, mapa, pompa paliwa, hm.... może do tego turbo T5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się