Qóba Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 usa, wielkie dzięki. Mam jeszcze pytanko - na jakim ustawieniu jeździsz i czy zdarzyło Ci się, że amortyzator na większej nierówności/wyboju Ci dobił? Przy okazji nadchodzącego serwisu może od razu ustawiłbym sobie to zawieszenie i zrobił geometrię, na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Qóba, sprężyny mam ustawione prawie na max. wysokości, czyli teoretycznie można auto jeszcze dużo w dół opuścić, ale to co mam, czyli ok. 2,5 cm poniżej serii dla mnie jest optymalnie, żeby nie szurać brzuchem po śniegu, itp. Natomiast amortyzatory ustawiam do codziennej jazdy najczęściej 10 przód i 8 tył (w 16 stopniowej skali regulacji, gdzie 1 jest najtwardsza). Tak, zdarzyło się, że amortyzator dobił na wyboju, ale to chyba głównie zależy od prędkości i rozmiaru wyrwy i takie rzeczy zdarzają mi się nawet w wysokim xc90 z wysokim profilem opony jak nie dojrzę w asfalcie klasycznej dziury pozimowej przykrytej kałużą. Jak dla mnie, Tein S. Advanced nie są za twarde nawet na co dzień, a wcale nie jestem zwolennikiem "betonu". Na wybojach słychać "hałas" na kole, ale na fotel i mój kręgosłup jakoś się to nie przenosi na szczęście. Jak dla mnie jest bardziej komfortowo i cicho niż np. w niektórych BMW bez hydrauliki, którymi jeździłem. Zrób jeszcze trochę km zanim zaczniesz zmieniać geometrię. Może Ci się spodoba jednak. Pamiętaj, że zmieniając wysokość sprężyny nie zmienisz ich twardości. Jest gdzieś cały wątek na The Forum na ten temat. Zobacz zanim poleci trochę Twojego czasu i grosza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 usa, rozumiem, dzięki - uspokoiłeś mnie trochę, bo lekko się przestraszyłem jak raz amortyzator dobił na jakiejś mazurskiej drodze. Jak rozumiem jest to normalne i bywa, że słychać, że jest dość twardo Ja ustawiony mam przód i tył na 13. Zrobię tak jak mówisz, pojeżdżę i ew. później będę kombinował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się